05-03-2020, 10:03 AM
(04-03-2020, 23:23 PM)deeremees Kirjutas: Esimese silindri pihustitoru lahti keerates mootor häält ei muutunud, teiste torude lahti keeramine muutis häält. Pumbal arvatavasti plunzer kinni vms. Pikilõtku saab ehk uued seibid panna, väntvõll pooleks vist ikkagi pole. Peab klapid ka siis üle vaatama, ehk neil ka siis reguleering paigast. Pole varem iseseisvalt selliste asjadega tegelenud, aga nüüd tuleb kõige sellega hakkama saada.Ütled, et esimene silinder ei tööta. Kui esimese silindri toru lahti keerad, kas kütet tirastab mutri vahelt? Kui jah, siis arvatavasti pihusti pees ja pissib silindrisse. Põlemata küte surutakse karterisse läbi rõngaste. Kolin ka sellest tuleneb. Kui nüüd esimest silindri toru lahti keerad ja lased käija ja tuure lisades kolks kaob siis ongi viga pihustis. Sellise jamaga olen kokku puutunud.