17-11-2020, 23:57 PM
Too skeem on vähe halvasti joonistatud.
Klapp nr 13 on filtris sees, klapp nr 11 on suunaga hooratta poole oleva korgi all ja laseb õli radiaatorist mööda kui õli külmaga paks on ja radiaatori piirajast läbi ei mahu ja teoorias peaks see kiirendama mootori soojenemist.
Kui õliradikat ei kasuta nagu mina siis peaks selle klapi välja võtma et õli vabalt liiguks.
Reduktsiooniklapp aga on suunaga rihmaratta poole ja sealt saab survet muuta.
Mina selle ostsin siis surve oli 3,8 bar ja polnud vaja näppida kuid see laseb ülerõhu mootori karterisse välja süsteemist.
Soovitaks veel filtri alla kõrgendusele auk puurida ja keermestada et sealt lasta enne filtri mahakeeramist õli välja.
Muidu on mootori külg vastikult õline peale filtri vahetust.
Mulle sattus juba korgiga mudel Perikost.[attachment=84697]
Klapp nr 13 on filtris sees, klapp nr 11 on suunaga hooratta poole oleva korgi all ja laseb õli radiaatorist mööda kui õli külmaga paks on ja radiaatori piirajast läbi ei mahu ja teoorias peaks see kiirendama mootori soojenemist.
Kui õliradikat ei kasuta nagu mina siis peaks selle klapi välja võtma et õli vabalt liiguks.
Reduktsiooniklapp aga on suunaga rihmaratta poole ja sealt saab survet muuta.
Mina selle ostsin siis surve oli 3,8 bar ja polnud vaja näppida kuid see laseb ülerõhu mootori karterisse välja süsteemist.
Soovitaks veel filtri alla kõrgendusele auk puurida ja keermestada et sealt lasta enne filtri mahakeeramist õli välja.
Muidu on mootori külg vastikult õline peale filtri vahetust.
Mulle sattus juba korgiga mudel Perikost.[attachment=84697]