08-08-2021, 10:12 AM
Mutrit päris kinni ei saa keerata, kuna rooli jaoturi telg ei ühti täpselt teovõlli teljega ja seega keeratakse mutter vastu ja pisut tagasi et tuntavat lõtku ei jää kuid rooli keeramisel pole tunda et raskemaks läks.
See pulk mis seal on hoiab vedrudega roolijagajat keskasendis ja sinna võib nõrgemad vedrud panna et rool kergemaks läheks.
Kui võllil on aga tuntav ristilõtk tuleks välja selgitada millest ta loksub ja see kõrvaldada.
Hambumislõtku reguleerimiseks on selle võlli laagripesa ekstsentriline ja reguleerimiseks on radiaatori pool piklikus pilus polt 19 võtmega lahti keerata ning siis saab seda asja keerates hambumislõtku paika.
Reguleeritakse rooli otseasendis ja kui pärast läheb rooli välja keerates raskemaks on hammassektor kulunud keskelt ja tuleb vahetada.
Kes loperdavate ratastega on sõitnud pikemalt, siis seal on kõik asjad nii ära lammutanud, et roolilõtku ei saagi väikseks.
Muidu aga saab alla 20mm roolirattalt mõõtes ja rattad tulevad sõites ise otseks.
See pulk mis seal on hoiab vedrudega roolijagajat keskasendis ja sinna võib nõrgemad vedrud panna et rool kergemaks läheks.
Kui võllil on aga tuntav ristilõtk tuleks välja selgitada millest ta loksub ja see kõrvaldada.
Hambumislõtku reguleerimiseks on selle võlli laagripesa ekstsentriline ja reguleerimiseks on radiaatori pool piklikus pilus polt 19 võtmega lahti keerata ning siis saab seda asja keerates hambumislõtku paika.
Reguleeritakse rooli otseasendis ja kui pärast läheb rooli välja keerates raskemaks on hammassektor kulunud keskelt ja tuleb vahetada.
Kes loperdavate ratastega on sõitnud pikemalt, siis seal on kõik asjad nii ära lammutanud, et roolilõtku ei saagi väikseks.
Muidu aga saab alla 20mm roolirattalt mõõtes ja rattad tulevad sõites ise otseks.