05-10-2021, 20:40 PM
Klapisääretihendite kood on vähemalt venekeelses kataloogis olemas ja neid saab suuremates linnades ka osta.
Kolvirõngaste koodi polegi hetkel anda kuna pakend hävinud, kuid kood on üsna kindlalt sama mis kataloogis.
Saadavusega on samuti et suuremates poodides müüakse kui osata küsida.
ZMZ tehased teevad tegelikult palju enamat kui me harjunud oleme mõtlema ja on ka kõvasti kvaliteedile rõhutud seoses Gazi ja Uazi maailmavallutusplaanidega.
On olemas sertifikaadid ja välismaa keelses ORIGINAAL pakendis on ka asi mis sünnib tarbida.
Suure riigi eripärana on väga levinud ettevõtlus, kus Hiinlased teevad kauba, saadetakse venesse ja seal teeb teine ettevõte pakendid kuhu kaup ümber villitakse ja läheb laiali üle suure maa, kus see kindlasti ära ostetakse vähemalt esialgu.
Sellega tekib see probleem, et tekib teadmine et Mahle on ekskrement firma.
Niimoodi lõpetas Elringi venemaa tehas näiteks Minski mootoritehase saavutustele kaanetihendite tootmise.
Praegu venemaalt kauba saamine on aga selline peavalu, et isegi ei saa paari asja kätte.
Kolvirõngaste koodi polegi hetkel anda kuna pakend hävinud, kuid kood on üsna kindlalt sama mis kataloogis.
Saadavusega on samuti et suuremates poodides müüakse kui osata küsida.
ZMZ tehased teevad tegelikult palju enamat kui me harjunud oleme mõtlema ja on ka kõvasti kvaliteedile rõhutud seoses Gazi ja Uazi maailmavallutusplaanidega.
On olemas sertifikaadid ja välismaa keelses ORIGINAAL pakendis on ka asi mis sünnib tarbida.
Suure riigi eripärana on väga levinud ettevõtlus, kus Hiinlased teevad kauba, saadetakse venesse ja seal teeb teine ettevõte pakendid kuhu kaup ümber villitakse ja läheb laiali üle suure maa, kus see kindlasti ära ostetakse vähemalt esialgu.
Sellega tekib see probleem, et tekib teadmine et Mahle on ekskrement firma.
Niimoodi lõpetas Elringi venemaa tehas näiteks Minski mootoritehase saavutustele kaanetihendite tootmise.
Praegu venemaalt kauba saamine on aga selline peavalu, et isegi ei saa paari asja kätte.