17-10-2021, 20:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2021, 20:05 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Kas see peabki nii olema, et MTZ klappide ja süüte seadmise tihvt läheb kahel korral hooratta süvendisse.
1. juhul kui esimese silindri klapid on suletud
2. juhul kui esimese ja neljanda silindri klapid on suletud.
Ma ei tea igatahes minu russi mootoril sedamoodi on. Kas keegi kunagi mingeid lisaauke siis sinna puurinud vms.
Süüte seadmisel jama kui esimene silinder on ü.s.s ja pumbast keerata, et 1 stutsist hakkab kütusetase tõusma, siis kütusepumba hammasratta märk ei lähe kokku nuutseibi omaga.
Sellest videost ei saa aru, miks ta vaatab süüte seadmisel seda pumba 4. silindri tutsist kütuse tõusmist kui peaks tegelikult 1. silindri oma jälgima.
1. juhul kui esimese silindri klapid on suletud
2. juhul kui esimese ja neljanda silindri klapid on suletud.
Ma ei tea igatahes minu russi mootoril sedamoodi on. Kas keegi kunagi mingeid lisaauke siis sinna puurinud vms.
Süüte seadmisel jama kui esimene silinder on ü.s.s ja pumbast keerata, et 1 stutsist hakkab kütusetase tõusma, siis kütusepumba hammasratta märk ei lähe kokku nuutseibi omaga.
Sellest videost ei saa aru, miks ta vaatab süüte seadmisel seda pumba 4. silindri tutsist kütuse tõusmist kui peaks tegelikult 1. silindri oma jälgima.
Minu youtube kanal: http://www.youtube.com/user/deeremees1/videos