11-01-2022, 21:31 PM
(11-01-2022, 20:43 PM)unimüts Kirjutas:(11-01-2022, 19:45 PM)Mägi Kirjutas: Jälle jama MTZ-iga. Mass ei lülitu sisse. Kasutusel siis see orginaal lüliti distantsjuhtimisega kabiinist. Masslüliti ise on uus. Sai just vahetatud, sest vana jamas ja ei lülitunud iga kord välja. Uus toimis mõned päevad normaalselt, aga nüüd ühtäkki ei toimi üldse. Kas see kummist "nuputaoline" asi masslüliti otsas on lüliti? Proovisin seda vajutada, aga midagi ei muutu. Ise kahtlustan seda lülitit kabiinis. Kui seda vajutada, siis mingi "klõps" ikkagi traktori ninas käib, aga see on tunduvalt vaiksem kui muidu ja ükski lamp armatuuris isegi ei vilksata. Mis veel selles ahelas võiks probleeme tekitada? Lisan, et akudes voolu on ja juhtmete ühendused akude ja masslüliti vahel on korras. Kas kuidagi saaks seda masslülitit ilma kabiini nuputa testida?
Oled sa kuulnud ütlust, et loll saab kirikus ka peksa.
Kas tõesti tänapäeva inimesed tahavad enda traktoriga jaanituld teha? neid russe ju piisavalt maha põlenud. Ma ei saa aru, kui kaua peab sitamüüjatel mune lakkuma, et aru saada, et mass käib korraliku lülitiga ja peab olema manuaalse lülitusega.
Kui aga tõesti kael juba kange ja lolli pead ei kanna - alumisest peast ei räägi. Siis mõtlemisorgani võiks raamatupidajale/naisele anda üle. Nod oinad vähemalt hingelt ei tahaks traktorit maha põletada nagu säästumees.
Otsi nõukaaegne masslüliti 50A selline millel on 2 ümariku nuppu See tänapäevane ilus tsingitud ühe ümara nupuga ei kõlba kahjuks
Ehita kast ümber masslüliile korralik 30mm2 juhe sappa ja vaadata, et vesi kohe sisse ei jookseks.
Esiteks, mul on olemas see kahe ümara nupuga masslüliti millel on sees kahvlitaoline kollase tsingiga tsingitud pehmest rauast kontaktklemm mis juba kaugtuledega läheb soojaks.. Nii, et välimuse järgi ei saa otsustada selle masslüliti üle.
Teiseks, mis põhjusel peab masslüliti ilmtingimata olema manuaaljuhtimisega? MAZ, Kamaz, Kraz kasutasid kõik kaugjuhitavat masslülitit mis oli nii töökindel, et ma ei mäleta oma praktika jooksul mitte ühtegi juhust kus see lüliti ei toiminud.
Kaasaegse toodangu kvaliteet muidugi teadmata aga pakkumine üpris laia spektriga. Mõni mudel peaks kindlasti töötama.
Kui kahtlustad lülitit siis annab alati kontrollida manuaalselt. Kui kummi nuppu vajutades mass sisse ei jää on lüliti kaputt. Kummi nupu all on elektromagneti südamik mis on tehtud pikemana, et kasutada seda manuaaljuhtimiseks.
Kui käsitsi vajutades saad voolu sisse on kabiini lülitist tulev pluss puudu või puudulik.
Siit postitusest aga ma loen välja, et nuppu vajutades klõps käib mis viitab sellele, et vool tuleb peale. Ja vaiksem klõps kui tavaliselt tähendab, et elektromagnet ei jõua lülitit lõpuni lükata.
Ja kui käsitsi ka mass sisse ei jää siis on pöördmehhanism ilmselt kinni kiilunud.
Aquila captas non muscas.