14-01-2022, 08:53 AM
(13-01-2022, 18:33 PM)v6sa Kirjutas:Klemmi eemaldamiseks aku küljest tuleb siiski mutrivõtmega kallal käia. Too roheline näpumutter ühendab kinni keeramisel aku küljes oleva osa kaabli küljes oleva osaga, mis on otsast akuklemmi kujuga, nii et sinna saab akujuhtme otse peale keerata. Muidu on need isoleeritud, valge plastik paistab vahelt. Mul ühel vanal V8 sõiduautol ilusti kestnud selline, ise ju keerad paraja jõuga kinni.(13-01-2022, 17:23 PM)muska71 Kirjutas:(13-01-2022, 14:27 PM)2715 Kirjutas: Kui akud kabiinis, siis on lihtsad ja odavad lahutajad olemas mida ma omal autolgi igaks juhuks kasutan.Olemuselt sama asi,aga palju see muidugi voolu läbi laseb?
...
...
Kas 2715 viidatud "lahutajad" on sisuliselt näpumutrid, mis lasevad kaabliaasa klemmikinga otsast tööriistadeta maha tõsta?
Offroadi autodel on massilüliti kohustuslik (peab veel ka mootori seiskama). Rahvas soetab paljuski Europartsist, seal neid igasuguseid ja korralikke. Turskemad kestavad vintsimist ka.