11-05-2022, 14:27 PM
(11-05-2022, 09:24 AM)2715 Kirjutas:Selline ühendus nagu on joonisel ei kõlba minu arusaamisel kuidagi. Esiteks ühendaks ma alumised voolikud ikkagi nende kollaste tolmukaitsete asemele. Ülemised otsad tuleb ka ühendada voolikute abil jagajaga, sest muidu ei saagi haakerauda tühjalt alla. Haakeraua olematu mass ei suru ju silindritest õli välja ja seega peaks ka olema võimalus alla suruda.(11-05-2022, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:Kui silinder on 50mm sisemõõduga peaks 120 bar tõstma üks silinder üle 2,3 tonni (2,5x2x3,14=19,6 cm3 põhja pindala, 19,6x120=2352 kg).(11-05-2022, 07:53 AM)Kult Kirjutas: ... mõlema silindri tõstevõimena tubatud kuni 2.5t.
...
Töörõhul 120 bar (12 MPa). Palju Sul tegelikult tuleb?
Muud silindrid ikka jõuavad tõugata?
Iseenesest on jõuõlg soodsam, kui originaalsilindril ja kolvi pindala umbes sama, seega vähemalt tonn peab ka nendega tõusma!
Kuhu need "külgmised kollase korgiga avad" reaalselt silindri küljes avanevad?
4,6 tonni peaks ikka midagi tõsta jõudma isegi kui jõuõlgadega tuleb ülekandesuhe 1:3 peaks tõstma veel 1,5 tonni.
Seega keskmise silindri vajadust justkui küll olla ei tohiks kui neid silindreid pruukida.
Kui surve on ikkagi ühendatud alumiste pooltega ja tõstmist piisava jõuga ei toimu pole survet millega tõsta.
Samas võiks igaks juhuks need voolikud küljest keerata ja veenduda, et need avad on ikka otseühendusega silindri siemusse.
Sellest"summutajate"asjast ka aru ei saa, et mida ja miks seal summutada on?
Kui silindrite ülemised pooled on miski viguriga kinni pandud ja ühel silindril on mansett vigane siis ka erilist jõudu ei saa tõstmisel arendada...