03-01-2023, 21:58 PM
(02-01-2023, 21:49 PM)tungla Kirjutas: TereÄkki uuem kapott mis on laiem ja sellel ongi summuti lähedal et punane värv põleb pruuniks kui põllul kütust lahkesti mootorisse anda?
Kas d-240 mootoril on erineva pikkusega(kaugusega)kollektori põlvi.Sumbuti ja kapoti vahet nigu ei olegi
Et niisama raisku ei läheks siis üldharivas mõttes sai see "uue" traktori mootor ära pestud ja osadeks.
Muidu midagi erilist ei olnudki kui välja arvata, et kõik samad hädad mis minu mootori tegemiselgi.
Väntvõlli pikilõtk 2+mm, vändakaelad lihvitud tolerantsi alumise väärtuse peale et teoorias jääb raamile juba algul 0,15mm lõtku.
Hülsil oli huvitav tume laik ja mõõtes selgus, et hülss sealt punni välja ajanud umbes 0,6mm.
Hülsid liiga sügaval ka ja plokist välja ulatuvad vahemikus 0,05-0,1mm.
Kaanetihendile oli ka tuli vahele pääsenud juba aga plastik oli ette sulanud niiet plastrõngas on päeva päästnud.
Klapisääretihenditest oli järgi vaid kummipuru ja tahm oli ühe väljalaskeklapi juba puksi kinni kasvatanud et külmalt aitas kolb klapi kinni.
Klappide sügavus kaanes 1mm kuni 3,2mm.
Pihustid on umbes 1,5mm liiga sügaval.
Kepse-kolbe veel ei osandanud aga koos kaaludes kaaluvahe 230g.
3 kepsupolti samamoodi veninud kui mulgi olid.
Eks läheb vänt lihvi, plokil võtame ka 0,1mm pealt maha kaldega tahapoole ja siis peaks hülsid õieti välja ulatuma.
Pisut muretsen kaanepoltide keermete pärast sest avad on 0,7mm jämedamad kui peaks.
Pumba reduktori hääled tulid aga laagritest made in India, millel oli tööpind asunud eralduma.
Istupinnad veel korras ja korpusse paneb liimiga sisse.
Garantii sellele asjale...No teoorias jah aga praktikas pole see väärt seda närvikulu.