04-10-2023, 12:23 PM
(04-10-2023, 09:02 AM)2715 Kirjutas:(04-10-2023, 08:30 AM)Daff Kirjutas: Järgmine küsimus. Ehk saab laialt ringilt vastuse lihtsamalt kätte kui kirjandust sobrades.Hammasrataste istupinnad on sama mõõduga ja kiilud on samad ning gaasijaotuse hammasratas sama kuid õlipump on erineva hammaste arvuga sest pöördeid tõsteti ja leiti et pole mõtet niipalju õli pumbata.
Kas D-50 ja D-240/243 väntvõlli otsas olevad hammasrattad on ühesugused?
Ülejäänud hammasrattad on neil erinevad aga just väntvõlli oma pakub hetkel huvi.
Vända otsal kas nuudid või kiilusoon rihmarattale ei muuda hammasrataste mõõte.
Fakt on see, et kui vanale 50 panna 240 kolb ja kaan ning jätta 50 vänt siis märkide järgi jääb nukkvõll maha umbes 17 kraadi. Kütuse nurk ja ÜSS on paigas aga klapid lähevad kinni alles tüki aja pärast.
( Ostsin kunagi ammu vanarauast 52 millel oli 240 kolb sees. Paneks lõpuks asja käima, et saaks 9 põhjagaasiga sõita. Muidu must toss väljas nagu jõutõmbajal. Lihtsalt vintsi tööks sobib.)
Vänta ja nukka selle vana ploki sisse ei saa panna kuna 50 õlituskanalid ei sobi.
Mingeid suuri investeeringuid ja kapitaali teha ei viitsi. Hea kui saaks läbi otsakaane asja korda.
Vene lehelt lugesin, et sellisel juhul tuleb panna ka 240 hammasrattad. Aga midagi täpsemat välja ei otsi.
Kõik üldsõnaline heietus. Aga on ka sealmaal see probleem olnud kunagi kui 240 juppe liikuma hakkas.
Aquila captas non muscas.