06-10-2023, 09:10 AM
(06-10-2023, 07:52 AM)v6sa Kirjutas:(05-10-2023, 18:37 PM)2715 Kirjutas: Ma seda nähtust ei mõista kuidas kolbide, plokikaane ja pihustite vahetamise peale võimsus väheneb.
Nukkvõll küll komplekti ei sobi aga see ei vähenda kuidagi õhu kättesaamist sest klapid-kanalid on ikka sama mõõduga.
Õhupuhasti on suurema läbilaskevõimega aga sealt mahub ju sama kogus õhku läbi mõlema kaanega...
Pritsenurgas on erinevus aga kui seda keeratakse pole ka see põhjus.
.....kuivõrd nukkvõlli erinevus lööb välja alles makspöörete lähedal, nagu eelkirjutaja on õigesti viidanud.
Aga sellest ma ka kirjutasin esimeses postis kui selle teema algstasin. ("Tahaks põhjahaasiga ka sõita")
Kui kasutada pakutavast pööretevahemikust ca3/4pole suurt häda midagi.
Tühjalt sõites põhjaga on must lont väljas. Lased nõksu tagasi on korras.
Nagu max võimsust püüad kasutada on must väljas. Näiteks kündmine. Jookseb liiva sees vabalt aga nagu tuleb savikont on tahm väljas ja lämbub ära.
Olen nüüd läbi tuhlanud suure koguse vene lehti ja kunagi oli ka venes see 240 kolvile ülemineku probleem.
Kõik räägivad, et peale 240 nuka sisse pistmist probleem kadus.
Neid võib uskuda kuna protsess on praktikas läbi tehtud.
Muidugi on see võimalik kui ploki kood algab numbritega 240-..... Kui algab numbriga 50-.... on pipets.
50 algaval plokil on nuka õlitus ainult läbi esimese laagrikaela kust õli liigub edasi mööda nukkvõlli kanalit teiste laagrikaelteni.
Ja mul just see ürgvana plokk.
Tuleb käiku lasta variant mida 2715 eelpool kirjeldas. Lihtsalt loogikat kasutades võllid paika sättida.
Aquila captas non muscas.