07-10-2023, 14:57 PM
pööret tõsta 1800 pealt 2200 peale see on 400 pööret tõusu ja kuna 50 nukkvõll ei oma klapikattumist siis silindri läbipuhumist ei toimu mis annab tunda.
Ega kraadide vahet neil võllidel on minimaalselt aga nukke on omavahel koomale keeratud ja klapid üheaegselt rohkem lahti ning pisut on klapitõus ka suurem.
Eks niimoodi see 10 lisahobuse jaoks tarviline õhk silindrisse siseneda suudab kõrgemal pöördel.
Teatavasti on mootor õhupump millest ajaühikus läbikäiv õhuhulk võimaldab põletada sellele vastava koguse kütust.
Iseimeva mootori ainus võimalus võimsuse suurendamiseks on tõsta pöörete suurendamisega pumbatavat õhuhulka aga selleks on klappe vajalik kauem lahti hoida.
Mis aga vana ja päevinäinud mootorit puudutab siis kui sellisel kolvid-rõngad tihedad paigaldada ja kaanel klapid peavad siis vändal võib olla ka millimeeter lõtku kuid võimsust see kuidagi ei muuda.
Nukkvõll ja selle ajastus on ainus mis teeb vahe.
Ega kraadide vahet neil võllidel on minimaalselt aga nukke on omavahel koomale keeratud ja klapid üheaegselt rohkem lahti ning pisut on klapitõus ka suurem.
Eks niimoodi see 10 lisahobuse jaoks tarviline õhk silindrisse siseneda suudab kõrgemal pöördel.
Teatavasti on mootor õhupump millest ajaühikus läbikäiv õhuhulk võimaldab põletada sellele vastava koguse kütust.
Iseimeva mootori ainus võimalus võimsuse suurendamiseks on tõsta pöörete suurendamisega pumbatavat õhuhulka aga selleks on klappe vajalik kauem lahti hoida.
Mis aga vana ja päevinäinud mootorit puudutab siis kui sellisel kolvid-rõngad tihedad paigaldada ja kaanel klapid peavad siis vändal võib olla ka millimeeter lõtku kuid võimsust see kuidagi ei muuda.
Nukkvõll ja selle ajastus on ainus mis teeb vahe.