Plaan restaureerida vana Minsk
#1

tegemist siis selle vedrusadulaga variandiga!Aparaat komplektne aga vajab kere ja mootori restaureerimist!kuna ennem kogemused sellise tööga puuduvad siis äkki keegi saaks anda nõu ja õpetada mida täpselt teha!tore oleks kui keegi tallinnas elav unicumi mees tuleks ja vaataks aparaadi üle ja annaks oma hinnangu ja oskaks äkki lähemalt suunata kus midagi ja kuidas teha lasta!Smile küsimus selle kohta veel et paagi peal asub embleem!et kuidas tehakse et selline embleem taastada või ka säilitada (puudub kogemus ja ei kujuta ettegi,olen kuulnud et osadele tsikklitele liigub originaali järgi taastatud embleemide vesipilte!)Rolleyes
Vasta
#2

äkki sul on samasugune embleem säilinud nagu minul. sellisel juhul saaksin ma teada et mille oma see on.

kuna selle restaureerimise kohta ei oska ma palju öelda, siis ei saa ka seda teha. kindlasti tuleb enne palju mõelda ja veel otsida antud asja kohta võimalikult palju kirjeldust. kõik sugused raamatud, pildid ja muu selline on sellise asja juures vägagi oluline. seda ka just siis kui planeerit taastada võimalikult originaalini.

Igaljuhul head tegemist sulle!

http://www.hot.ee/erikliiv/moto/1a.jpg
http://www.hot.ee/erikliiv/moto/10a.jpg

Vasta
#3

embleem pole selline!eks üritan tsikklist pilte teha siis asi selgem!Wink
Vasta
#4

Kiro Kirjutas:tegemist siis selle vedrusadulaga variandiga!Aparaat komplektne aga vajab kere ja mootori restaureerimist!

Vedrusadulaga oli mitmeid Minski varasemaid variante. Varaseimad olid kolmekäigulise rööpkülik-esihargiga Moskva M-1-A (resp DKW RT-125) pea üksühesed koopiad, hilisemad eemaldusid \"vanast Moskvast\" järk-järgult - teleskoop-esihark, teistsugune paak, tagavedrustus jne.

Kui vaatad nimetet detaile, siis saab ehk aimu isendi valmistamisaastast. Ka paar fotot ei teeks muidugi halba. Minu kätte on aastat 10-15 tagasi sattunud muide mitmeid Minsk M-1-A (1954-55) jäänuseid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Vedrusadulaga olid masinad alates M1A-st lõpetades M-103-ga. Ja nende vahel on hea hulk aastaid. Pilt oleks tõsiselt abiks.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne