GAZ 24-10 1989.a.
#1

    Nonii panen oma hobi liikuri ka ülesse muidu arvatakse ,et teen \"driverit\".
Liikur sattus minu kätte pea kaks aastat tagasi Keilast.See juhtus siis kui mul eelmine liikur müüdud ja sõiduvahendit vaja
oli.Sattus olema 89aasta masin mis läbisõitnud160000 km.Mina hetkel kolmas omanik.Sai alguses sõidetud nii igapäeva liikurina ja avastatud hulga mugavusi/puudusi(näit.Pagasnikusse mahub tervelt neli laipa. Kindalaeka mahutavus on pöördvõrdeline pagasniku mahutavusega jne.)Kuna masin enne ostu/müügi tehingu vormistamist oli umbes aasta seisnud siis hakkas ta varsti juppe küsima.Termostaat,soojendusradiaator,soojenduskraan ja juba läks laristamiseks siis uus radikas ka ette. Pärast seda (novembris) oli auto soe kui saunSmile mis tegi meele väga heaks. Kuigi varuosalehele lisandus veepump.Pole hullu.Muretud kilomeetrid jätkusid.Umb 2000km hiljem oli paha lugu plokikaane tihend.Kuna veebruaris meil ilmad suviselt \"soojad\" Smile) siis kähku(kütteta) garaazhi ja tööle.Võtmed käekuljes kinni nagu Shveitsi nuga
sai töö tehtud.Mootori sisu oli tõesti kena.Kuid pärast 500km läbimist sama jamaSad.Mõtlesin aitab ja viisin Gorki vabriku toodangu töökotta. Pärast viisin teda veel neli korda (garantii) tagasi.Vahetati seal saaled(õlisurve tuli tagasi STD),kolvirõngad.Pärast seda sai nautida muretut elu tükk aega.Kuni saabus sügis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Sügise saabudes sai kriitilise pilguga hinnatud auto tehnilist seisukorda ja tehtud Saalomonlik otsus.REMONT.Said väljavahetatud kõik uksed (uute vastu) ja küljekarbid (kui juba siis juba).Paigaldatud katuseluuk (Opel Rekord) ja värvitud(kuni ninani) Märja Asfaldiga üle.        
Vasta
#3

tõsiselt hea on vaadata et keegi ka nendest masinatest hoolibToungue




volga on tegija
ise oman -77a oma ja väga ok on

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#4

Kuna remont venis sai hangitud endale diiselmootoriga GAZ24
millega sai sõidetud terve talv kuni moto kooles.Sai hangitud igapäeva liikuriks Golf ja Gorki toodangu näppimine jätkus.Kuna sellega enam kiire ei olnud hakkasid asjad venima.Kuigi uus lagi sai paigaldatud.Siis juhtus nii,et tuttavatel pulmad ja neil \"stiilset\"veokit vaja.Siis läks kiireks nagu laevaköögis.        
Sest teha oli Istmete remont,uued tiivad,nina värvimine,uued tuled+udutuled,
esipõlle meisterdamine(plastikufirmas AITÄHH neile). Sai seegi tehtud (läks kogu krempli peale 2 nädalat+1 tööstuslikõmblusmasin+jaanalinnunahast käekott õmblejaleSmile )ja noorpaar oli väga rahul.Pärast seda on muretult cruisatud 1500 km ja rahulolu suureneb.Varsti saab kindlustus läbi ja Volgat ootab garaash.Siis toimub nina eemaldamine ja mootorivahetus (loaga).Sellest siis kui asi käes.
Vasta
#5

Vabandan ,et jupitan.Loodan,et keegi ei löö.Kui veel aega jääb siis see moto mis maha tuleb leiab omale kodu seal.[attachment=2006][attachment=2007][attachment=2008]
Vasta
#6

agaa Kirjutas:Kuna remont venis sai hangitud endale diiselmootoriga GAZ24
millega sai sõidetud terve talv kuni moto kooles.

Mille diisel moto seal peal istus?
Vasta
#7

   
*****************************************
LD20 2,0l Nissani diisel+5k.kast.Jäi liiga lahjaks möödasõitudel.
Vasta
#8

http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=2011
hot rod popeda ?
Vasta
#9

hot rod popeda ?
***********************************************
Pobeda Pick-up 1952/88. Jah Hot Rodiks kõlbulik materjal.Paberid OK.        
Vasta
#10

Nii.Kuna ees pikem sõit ja esisillas kostus kahtlast kolksu sai kummardatud sügavamalt auto alla.Hoolikama vaatluse tulemusel selgus,et pendelhoob mis kogu kupatusega sai väljavahetatud ca3000km varemSad loksub+veel kaks rooliotsa.
Õnneks oli riiulis varem hangitud \"Volga \"poest mingist sulamist puksid koos poldi ja kummikatetega (69-eek),mis pidid müüja sõnutsi tugevamad olema kui kapron puks.Natuke mutrivõtme ja haamriga tööd ja asjad olid laiali laual.Mis selgus.Pendelhoova rem.kompl. sisalduva poldiga võib \"lutsu\" visata.See koht allosas mis läheb tiheistuga hoova sisse peaks olema poldist tsipa jämedam. Aga võta näpust, uuel poldil see osa puudubSmile.
Pikkused ja läbimõõdud klapivad aga mida pole seda pole.
Asendasin puksid vanale poldile,määre sisse ja külge tagasi.
Rooliotsad keerasin lahti ,asendasin määrde ja kinni tagasi.
Kolinad olid kadunudSmile. Enne Motoshowle minekut prooviks külge näperdada(ajutiselt) kuhugi tahhomeetri ,et saada selgust mootori pöörete/kiiruse suhtest.Hetkel käib väike eksperiment.Tulemustest hiljem.Cool
Vasta
#11

agaa Kirjutas:Pobeda Pick-up 1952/88.

Pobeda Stepside Cool
Mismoodi see kastikaks tehtud on? Raam alla keevitatud?
Vasta
#12

kus need veljed pärit,,kas eestis ka neid saada,,,tahaks väga oma masinale neid saada
Vasta
#13

auto on ilus,kui tal juba kroomveljed all,siis sobiks talle ju nagu rusikas silmaauku G-24 kroomiluvõre?
Vasta
#14

Kastiga POBEDA oli päriselt ka olemas,vähemalt minu mälu järgi või siis olid nad tehtud kohapääl.
Vasta
#15

Custom Kirjutas:kus need veljed pärit,,kas eestis ka neid saada,,,tahaks väga oma masinale neid saada

pealtnäha nagu kroom mangels, hind uuena alla 1000 eek/tk, erinevad poldivalemid, erinevad mõõdud.
ise ei müü, aga soovitan.

sry risustamise pärast


Vasta
#16

Jah all on Mangels 8 kodaraga kroom veljed 15\" / 7\". Veljed ise vanad 5 aastat ja sel hetkel maksid umb 1300-eek.Meie talves siiski rooste närib läbi kroomi .
Kaks velge kahjustusega kuigi korralikult sai hoolitsetud nende eest. Poldi valem 5*5,50\" .Politsei Suzuki Vitaradel sama mõõt.Big Grin Nii,et...............Big Grin
Vasta
#17

agaa Kirjutas:hot rod popeda ?
***********************************************
Pobeda Pick-up 1952/88. Jah Hot Rodiks kõlbulik materjal.Paberid OK.[attachment=2013][attachment=2014]

Kas see on masin mis kunagi \"Kaare Tee\" ehitusmaterjalide kaipluse juures haltuuritses ja mille pärast mitmeid omanikuvahetusi endale said?

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#18

eberhard Kirjutas:
agaa Kirjutas:hot rod popeda ?
***********************************************
Pobeda Pick-up 1952/88. Jah Hot Rodiks kõlbulik materjal.Paberid OK.[attachment=2013][attachment=2014]

Kas see on masin mis kunagi \"Kaare Tee\" ehitusmaterjalide kaipluse juures haltuuritses ja mille pärast mitmeid omanikuvahetusi endale said?
***************************************************************Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin ja veel mõned juurde. JAH see on see sama masin.Muideks teema on Gaz 2410st,Big GrinBig GrinBig Grin:.Aga see Pobeda pakub ikka rahvale si..ks huvi eks peab uue teema tegema.
Vasta
#19

Kas oled mootorit ka võimsamaks teinud,,kui jah siis mida tegid?
Vasta
#20

Nii.Tükk aega vaikust olnud kuna tegelesin jublade kogumisega ja talvesõiduki (Opel Kadett 77a) sõidukorda sättimisega.
Kuna lubasin motot järele aidata siis on hangitud selleks otstarbeks mõned asjad.
Kolmanda remondi kolvid;korralikud rõngad;korralik plokikaane tihend(silikoniga); kepsu ja raamsaaled;väntvõlli tihendid ja Gaz 2410 moto.
Pokikaane koos kollektoritega viisin poleerida. Hülsid lähevad puurimisse Jaanuari kuus. Hetkel tegelen moto lahti rookimise/puhastamisega/värvimisega. Kui vahepeal aegajääb(mõni paus sisse tuleb) proovin sobitada 5käigulise kasti taha.
Samas sai tulevikule mõeldes hangitud Volga kroompeeglid (vasak+parem). Kui jõuludeaeg vorstist aega jääb toimub istmete eemaldamine ja salongipõhjas oleva rooste eemaldamine. Mis iseenesest tekkis ühe \"idiootse\" vea tõttu.
Kui auto sai värvitud siis sai paigaldatud ka uued klaasid+tihendid. Ja nende tihendite vahelt \"pressib\" ennast vesi sisse. Sinna tuleks ikkagi panna seda spetsiaalset klaasi ja tihendi vahelist sililoon/tihendusmassi.Näiteks Teroson Terodicht elastikut. Vanad klaasi tihendid olid ka \"möksitud\" alt kuni poole klaasini mingi musta plastiliini meenutava ollusega kokku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne