Mul on pooleli tsikli ehitus ja sumpad vaja teha... tegemist on \'68 aasta K750M, konkreetselt olex vaja selliseid torusid millega ikka saab ka ennast märgatavaks teha autojuhtidele ... [nagu tavaliselt chopperitel on] .. asi selles et toru ilma ühegi sõelata on kah nigel panna, sest siis kaob kompressioon ja minekut ei ole ... kas saab panna torruse näitex: minski või voshod\'i sõelad ning kas sellest piisab ?
Või äkki on kellegil pakkuda sumpasid ? Ja palju maksab kroomimine eestis ja kus seda teha saab:??? :keersilm
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
sumpadest ei tea midagi, kroomida saab Martini kroomitöökojas(Vana-Narva mnt 20) koos eeltööga 1200.-dm2 (kuul pähe!), kui eeltöö endal tehtud siis 36 kr dm2.
Vasaras eeltööd ei tehta, aga vasetamine 400 kr m2 ja kroomimine 800 kr2.
Aga mis selle eeltöö all mõeldakse ? kas rooste ja värvi eemaldamine näitex liivapritsiga või midagi muud ? :???
Saatsin sulle maili, said kätte?
Imelik aga ei saanud kätte. Pead uuesti proovima äki õnnestub ...:???
Srry minu viga ---> lutz@kanza.ee
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
K 750, 6V generaator, veljed, summuti, leistang (kõrgem) - 050 52 309
koos eeltööga, mh:smug, päris odav ju tglt, et ntx viin mingi ntx minski kyljekarbi kaane sinna, millel vana värv peal ja viin sinna siis sellisel teevad ise eeltöö ja kroomivad ja 50.- dm2:???
njaa, mul täpselt sama marki tsikkel, ja ka
ehitusjärgus nagu sinulgi, praegu on mul vanad sumpsid all, a no pole aega seda edasi teha vist, ostsin küll kõrged lenksud ja kalli tagatulem.
Edu sulle!:keersilm
mul kodus ka K750. ja summutid on küll seest täitsa tühjad. Ega ta ei tee midagi nii suurt ja koledat häält. Isegi tõmme on täitsa ok. Vahest kui isegi leegitorudega aind sõita teeb silmad ette mõnele tsiklile millle ikka sups all
Sumpa esimese vaheseina nö kaugus silindri väljalaske aknast ja leegitoru+sumpa eeskoja maht peaks olulised olema ikka peamiselt 2 taktilistele mootoritele, vöi mis ...