#1

Otsisin veidi infot sellise masina kohta.

digilander.libero.it kirjutab järgmist: \'\'It was realized in 1958, for a perspective production destined especially to the invalids of the Second Worldwide War; the engine was a twin-cylinder 500 cc, with automatic transmission. It remained as prototype; now it\'s in the factory\'s museum. \'\'

Ehk siis (tõlgin kaudselt) : Toodeti prototüübina 1959 aastal Teise Maailmasõja invaliididele, mootor oli kahesilindriline, 500cc, automaatkäigukastiga. Üks prototüüp on säilinud tehasemuuseumis.

Mossepower oskab rääkida ühest isendist mis Eestist välja müüdi. Ootaks veel asjalikke kommentaare ja infot.


[Pilt: gaz18-500cc-1958-automatic.jpg]
[Pilt: gaz18_1958.jpg]
[Pilt: gaz18.jpg]
Veel üks pilt (laeb kaua)

Vasta
#2

Samast autost juttu ka Za ruljom 2003/7,siis vene keele valdajatele.Samas numbris oli vist veel juttu GAZ 21 automaatkäigukastist.

Tom.
Vasta
#3

olen seda autot oma silmaga tehase muuseumis näinud. algul pidigi gaz neid tegema hakkama aga hiljem hakkas tegema ZAZ

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#4

ja lisaks veel et sellisena ei läinud see auto kunagi tootmisse, tehti ainult prototüübid

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne