Minu Opel
#1

Panen ka siis oma projekti teistele vaatamiseks. Kõik kes tahavad võivad nõu ja jõuga toetada. Kui unicweb aega leiab, siis peaks asi tema saidile üle kolima.

http://www.pilt.ee/kooma

Kõik on siis teretulnud kommenteerima
Vasta
#2

Hmmmmmmm kas Opel Super 6?
Kui nii kas sul need emailitud embleemid ka alles on mis akukastil ja mujal peal? Kui on siis oled õnnelik.Wink
Jõudu.Originaaliks?
Vasta
#3

Mootor on super 6 ... see peaks olema 2L

Dad.
Vasta
#4

dad Kirjutas:Mootor on super 6 ... see peaks olema 2L
Esialgu oligi mootor super 6, kui vaatad pilte täpsemalt, on toodud ära ka õige 2L flathead, mille klappidest on ka pilt. Tegu jah opel 2L ga mudel 20103 LV, ehk siis kaheliitritest kõige tavalisem neljauksega sedaan.
Ostsin Unicwebilt, just sellepärast, et kaheliitriseid on Eestis vähen, kui superkuusi, samuti on mulle rohkem meelejärgi kaheliitrise nina, mis on väliselt praktiliselt ainus suur erinevus supekuuega. Tehnika on seevastu supekuuest täiesti erinev.
Vasta
#5

agaa Kirjutas:Hmmmmmmm kas Opel Super 6?
Kui nii kas sul need emailitud embleemid ka alles on mis akukastil ja mujal peal? Kui on siis oled õnnelik.Wink
Jõudu.Originaaliks?
Nagu juba öeldud, tegu 2L ga. Aku asukoha leidmisega oli teatavaid probleeme, kuna originaalist oli väga vähe järgi. Esialhu oli kindel, et mootoriruumis riiulit pole olnud ja lähema vaatamise käigus selgus, et õige koht on tagaistme all. Segadusse ajas esialgu see, et originaal auk on suuremaks ´retsitud, kuid õnneks pole plekki ära viitsitud lõigata, vaid piirdutud ära painutamisega (õnneks pold relakas veneajal nii levinud, kui tänapäeval)Lisaks on tehtud sinna veel teinegi auk lisaaku jaoks. Lisaks ühe aku kasti juurest leidsin ka osaliselt säilitatud raami, mis sobib auguga istme all. Seega küsimus teadjatele. Kas lisaks raamile peab olema ka plekist kast, või kinnitati aku istme alla lahtiselt.
Vasta
#6

Muide ... 2L originaal käigukast oli suht pehmete hammastatastega ... nimelt ei pidanud sellel kastil vastu tagurpidi käigu hammasrattaplokk ... kust täpselt maha tõmbas enam ei mäleta ... aga kunagi amuuuu sai juures passitud, kui seda kasti lahati ja üritati hambaid peale tagasi keevitada. Lõpuks lõppes asi ikka selleg, et auto liikus ainult edaspidi ... samas vanadel autodel oli hea ... tegid ukse lahti ja lükkasid jalaga autot tagurpidi Wink

Dad.
Vasta
#7

Käigukastiga on selline jutt, et originaali mul ei ole, see kast, mis poltidel , on tegelikult mu vanaisa Olympia oma. Samas on käigukastil neli käiku, istub flatheadile taha. Kuna olympia ja 2L ülekanded Autogallery.ru andmetel on sama, siis tegu sisuliselt sama kastiga. Täpselt aga ei saa öelda, kuna kirjanduse seis on 0, kui mitte miinustes. seega, kui kellegil peaks leiduma ennesõjaaegset Opeli kirjandust, siis olen kindlasti huvitatud koopiate tegemisest. Käigukastist veel niipalju, et kindlasti ei istu minu omale Olympia oma viimane plokk, kust on ka väljavõte spideomeetri trossile. Olümpial on nimelt tehtud selle ploki kaudu kinnitused kere külge, minul aga peaks seal asetsema käsipiduri trummel, mille paigaldamisel jäävad aga ette just kinnituse kõrvad. Olen kaalunud, et vajadusel kõrvad ära lõigata, kuid selleks tahaks oma silmaga näha originaali. Kes saab, aidaku. Ise olen kahjuks nii noor, et isegi oma Vanaisa Olympiat mäletan ähmaselt.
Vasta
#8

Kas 2L kast ei olnud mitte kolmekäiguline? Aa ega enam ei mäleta ka ...

Dad.
Vasta
#9

Gearbox: 4-speed
Ratios: I - 3,91; II - 2,47; III - 1,49; IV - 1,00; back - 4,21

http://www.autogallery.org.ru/opel20l.htm

Vähemalt selle järgi on nii. Üldse toodeti sellel ajal vaid ühte tüüpi 4 käigulist kasti. Olen leidnud ka mujalt andmeid, et 2L on 4k käigukast, seega olen selles suhteliselt kindel. Lisaks istuvad ka käigukasti kinnitused sidurikojale. Opel super 6 käigukast on küll 3 käiguline, nähtavasti piisas suuremast võimsusest ja pöördemomendist ja keerulisemat kasti ei peetud vajalikuks. Super 6 käigukasti kinnitusel on aga poltide asetus teine ja seetõttu flatheadile ei sobi. Nagu juba mainitud, on tehniline pool super 6 ja 2L suhteliselt erinev.
Vasta
#10

Küsimus tarkase klubile. Millega ja mis kombinatsioonis oleks õige värvida silladetaile. Üldiselt olen üritanud kõik asjad terasharjaga (relaka otsas) puhtaks lasta ja siis katnud roostesurmaga. Aga edasi. Milline krunt, milline värv. Sildadele pole ju mõtet kõrgläikega kerevärvi kanda.
Vasta
#11

Tuntumad värvifirmad pakuvad sellist asja, nagu \"veoauto raami värv\". Levinuim toon on must, läiget on just niipalju, et mustust eemal hoida ja tugevust on piisavalt. Kannatab õli ja kraapimist. Kantakse otse metallile.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#12

Ilma krundita? Kohe pritsitud pinnale?

Dad.
Vasta
#13

kooma Kirjutas:Gearbox: 4-speed
Ratios: I - 3,91; II - 2,47; III - 1,49; IV - 1,00; back - 4,2

Kapsas väidab ka, et 4-ne kast ... ehk siis kast sama Opel 1,3/2L ja Olympia alates 37.
1,3L Opel on Saku kandis olnud, mingi aeg ehitati seal mootor ümber M407-e peale, nii et seal regioonis võib leida ka kasti.

Dad.
Vasta
#14

Ise samas etapis ja ka nn veoauto raamivärviga (deBeers). Alla ikka happekrunt, siis krunt ja siis värv. Krundid mõlemad on nii pehmed, et üle kõrrepõllu sõites kratsib värvi maha.


Vasta
#15

Selge, siis ikkagi parem kruntida, eks hakka otsima. Kui keegi oskab soovitada, kus tallinnas seda saab (kas näiteks paldiski maantel, kus Sikensi värve müüakse pakutakse säärast).

Kurtna laadalt õnnestus saada kaks boshi generaatorit, puudu olev velg (vaja tegelikult veel ühte varuratta jaoks), tagavaraks üks bensiini pump ja ka signaali pasun, mille lehter on aga kahjuks tsinkplekist ise väänatud (küll päris korrali plekissepa töö aga siiski).
Koguhinne kokku 250 raha. seega minuarvates igati soodus äri.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne