Veelkord GAZ 24/2410 ja teiste asendusmootoritest
#1

Kas on kellegil kogemusi? Smile
Vasta
#2

kogemusi pole , aga naised saunas rääkisid et peugeoti disla läheb 1:1 le vahele
täpset marki ei mäleta kahjuks

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#3

krt ma olen nüüd kõiksugu foorumid risti ja põiki läbi vaadanud, aga kõigil on siuke ümmargune jutt - kusagil nähtud kuuldud...

ja alati jõutakse selleni välja kas ikka ARK-st läbi saab. Hakkas siis tagantpoolt pihta, et mida ARK siis lõppude lõpuks läbi laseb? Siin on vist rohkem tegelasi kes tahaks enda Volgal mootori ära vahetada. Kui äkki 5 tüüpi ARK poole sarnase ümberehituse sooviga pöörduvad, äkki siis need suudavad mingi konkreetse juhise anda, mida GAZ24-l tohib muuta ja mida mitte ja kui muutused tehtud on siis lasevad ilma oma ego upitamata muutused lihtsamini passi kanda?
Vasta
#4

Arki kodulehel saad otsinguga mootorivahetuse piirangud teada. See oli vist, et asendusmootor ei tohi olla rohkem kui 20% võimsam ja mingist protsendist suurema kubatuuriga, kui originaal jne.
Vasta
#5

peamiseks takistuseks bensiini ja diisli vahetamisel on mass, kuna sama kubatuuriga diisel kaalub tunduvalt rohkem, kuid masside erinevus ei tohi olla üle 10% minu mälu järgi... aga kui volga tehases on pandud dislasid peale, siis tuleb hankida leht selle mootoriga auto tehnilistest andmetest ja loota heale õnnele ning minna arki onudega rääkima (soovitatavalt enne vahetuse tegemist)

milleks see jutt...
Ma tahtsin tegelikult küsida, et palju see volga mootor kaalub umbes(siin oleks häbelik \"smile\" aga ma ei oska seda teha... Toungue)
Vasta
#6

[quote=nasa13]
Kas on kellegil kogemusi? Smile
**************************************************
Juba hakkavad tekkima.Arutasin just teemat V8 legaalses võimalikkuses GAZ2410l ARKiga. Aluseks võetakse max hj;cm3antud margil. Seega alus baas 95 hj ja 2,5 l.Sad
Võimsust mitte rohkem kui +30%
Töömaht mitte rohkem kui +20%
ja mass mitte rohkem kui +10%
Minu lootused olid antud sellega ,et GAZ2410 jaGAZ 3102
on ühe ja samal põhjal ja GAZ3102i mootori võimsus on 150hj.
Seega kas teha piraat V8 või loobuks V8 motost.Hetkel hinges segadus.
Et kuulata V8 müdinat kapoti all tuleks osta endale GAZ 3102
millele tohib panna peale 159 hj Roveri V8t.Cool
Või teine variant mis ka hingitseb mõttes Volvo 740 2,3i B230A
mootor annab välja 86kW mis täidab kõik ARKi nõuded.Sad.
Aga mida saab hästi modidaBig Grin.OOTAN häid ideid.
Vasta
#7

pvr Kirjutas:peamiseks takistuseks bensiini ja diisli vahetamisel on mass, kuna sama kubatuuriga diisel kaalub tunduvalt rohkem, kuid masside erinevus ei tohi olla üle 10% minu mälu järgi...

Umbkaudu mälujärgi oli 24/2410 mootorid u. 185-187kg. Aga täpselt kohe andmeid võtta momendil pole. Lisaks ei mäleta, millises komplektsuses see kaal oli (kas siduriga jne).

Jah, peab vaatama järgi täpse kaalu.

Kui siiski oletatav (täpselt ei tea hetkel) suurusjärk võtta 187kg, siis + 10% teeb ligi 206 kg (ehk 205,7).


On olnud endal kiired ajad ja pole ka hetkel eriti tegelemiseks mahti olnud, aga legaliseeritud kombinatsioon on ikkagi päevakavas.

Üks asi veel, ka ise olen kaalunud 3102 ostmist, isegi kord oli padumädanenud vrakk saadaval koos tehn.passi ja numbritega, aga siis loobusin ja enam seda pole (viidi emexisse, hiljem kuulsin).

Paganama nõme on see, et ilmselgelt on siiani 24 kandvale osale ehitatud olulisemalt võimsamaid versioone, aga ümberehitus on ikkagi komplitseeritud.

Volvo B23 mootor on ka üsna hea ressursiga.

Võibolla alustuseks oleks mõtet osta 5- manuaalkast ja natuke vaadata mida orig. mootor välja suudab anda (kuna põõrdemaias see pole, siis ikka enamasti lisatöömaht abiks arvatavasti)?
Vasta
#8

nasa...minu arust oleks huvitavam tehe topic sel teemal, et mida oleks võimalik orig. mootorist välja võtta....endal kah plaan kripeldab.
Kunagi proovisin Paide KEK-i rallimehi leida, et mida nad omal ajal mootoritega tegid, kuid ei õnnestunud.
Ise olen nuputanud, et ehk aitaksid weberite paar koos vaheplaadiga?
Kohe kindlasti ei pigista sealt erilist hj välja, kuid prooviks keskenduda tähtsamale - pöördemomendile.
Mul on olemas üks 90 alguse raamat \"Välismaa autod\" (M.H. Kuuse ilmselt)
Seal suured tabelid, millised tolle aja eur autode plokide sisu nõuk autode omadega ühilduvad....nii et kolbe jms saaks pädevamatega vahetada....jne jne

kui mõte huvi pakub, võiks 1 asjaliku topicu teha....???
Vasta
#9

Nii mõned täpsemad massid
mootor koos siduri ja agregaatidega 180 kg
käigukast 25,2 kg
kardaanvõll 9 kg
esisild(komplektne) 101 kg
tagasild(ilma vedrudetta) 85kg
kere (koos istmete jms) 700 kg
ratas koos rehviga 21 kg
radiaator 9,8 kg
************************************
Ja siit veel 2410 moto 74kW
Niisiis mass 180 +/- 10% kuni 198kg
litraash 2,5l +/-20% kuni 3 l
kW 74 +/- 30% kuni 96kW
Vasta
#10

massi ja töömahu tõstmine vist eriti abiks ei ole, peamine näitaja oleks vist ikka hj? Ja Nm? Kui need lubatud näitajad ikka nii väikesed on siis tekib küsimus asja mõtekuses...

Proovides Audi 100/A6 2.6 liitrist, mis annab 110 kw välja, siis sooviks ikka vähemalt samaväärset minekut Volgale, aga nende näitajatega seda vist ei saavuta...

Krt küll! Paneks parem Volga plekid Audi 100 külge ja pääseb hoopis lihtsamalt ja on teada et ka tehnika kannatab seda võimsust välja... eitea...
Vasta
#11


************************************
Ja siit veel 2410 moto 74kW
Niisiis mass 180 +/- 10% kuni 198kg
litraash 2,5l +/-20% kuni 3 l
kW 74 +/- 30%
kuni 96kW
***********************
Ja veel GAZ 3102
Töömaht 2,445l
surveaste 8
max võimsus 77,2 kW 4600-4800 p/min
max kiirus 152 km/h
************************
GAZ 53-12
V8 4,32l
Surveaste 6,7
max võimsus 88,3 kW 3200p/min
************************
GAZ52-04
töömaht 3,48l
surveaste 6,7
max võimsus 55kW 2800p/min
****************************
M2140
Töömaht 1,5l
surveaste 8,8
max võimsus 55kW 5800 p/min
******************************
Sõiduauto ZIL-4104
Töömaht 7,68l
surveaste 9,3
max võimsus 231,8 kW 40000-4600 p/min.
****************************
Äkki abiks.
Vasta
#12

Tsaika GAZ 14 V8 mootor ja automaat kast, soobib 24 Volgale!
Vene ajal oli KGB variant !Mootoril on 2 karbussi! Sama moodi uus mootor venemaal maksab 60 000 eek!!!!
Hüüru mees müüb 28 000 eek
Vasta
#13

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=206840
Vasta
#14

Ja kes tahab velgi http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=206843
Vasta
#15

24 mootor koos käigukastiga on kirjanduse andmetel 206 kg.

nasa13 Kirjutas:Jah, peab vaatama järgi täpse kaalu.
Vasta
#16

Nasal õigus Sad kahjuks. Mina sõitsin umb 2000-km ja siis jälle kokku lahti +uus kaan.Sad
Vasta
#17

härased, kas keegi teab millega on saavutatud 2.9 liitrit töömahtu UAZ-i mootoritel? Kas on suurema läbimõõduga silindrid või pikem kolvikäik võrreldes GAZ-i 2.4 liitrise mootoriga?
Vasta
#18

Kui ma ei eksi siis mul vedelesid kuskil garaazis uaz\'i kolvid ja nad vist olid sama läbimõõduga kui volga omad,seega ma arvan et uaz\'il pikem kolvikäik,,kuid ma võin ka eksida
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne