bagi jt.
#1

Aegajalt ikka tunti huvi,et miks mul pole netis oma projektidest pilte... Nüüd on see siis ära tehtud.

http://www.hot.ee/muda333/

..arvestades mu laiskust,on see ikka suursaavutus Big Grin
Vasta
#2

Tubli töö ja kõvasti aega maetud sinna. Mul oleks vist ammu võtmed nurka lennanud.
Vasta
#3

to kass artur:

kui Sul vähegi viitsimist on, siis muretse ikka vähemalt 1,8-2,0 l mootor;
olgugi, et palju tuleb ringi ehitada, kuid ,minek selle eest parem; võid proovida
sellistelt esiveolistelt autodelt mootor+kast kombinatsiooni Ford Escort, Opel Kadett, Audi 80 jne; krossikas peab ikka võimsam olema, mis siis ,et toruraami peal; eks see ka ju kaalub midagi; edu !!!

vanakooli austaja
Vasta
#4

väga tubli töö! - oleks vaid mul pealehakkamist ja vahendeid et kasvõi üks bagi valmis ehitada Smile
Vasta
#5

Kalle1 Kirjutas:kui Sul vähegi viitsimist on, siis muretse ikka vähemalt 1,8-2,0 l mootor;

Sa tühimassi vaatasid?
Golf II GTI oma 1500 kg ja 1,8 mootoriga pakub rõõmu küllaga, ainult vedavate rataste pidamine seab parema jala liikumisele piirid.
Kui nüüd asi 3x kergem, siis ...?
Lisaks veel võistlusklassid oma reeglitega.


Vasta
#6

Kalle1 Kirjutas:to kass artur:

kui Sul vähegi viitsimist on, siis muretse ikka vähemalt 1,8-2,0 l mootor;
olgugi, et palju tuleb ringi ehitada, kuid ,minek selle eest parem; võid proovida
sellistelt esiveolistelt autodelt mootor+kast kombinatsiooni Ford Escort, Opel Kadett, Audi 80 jne; krossikas peab ikka võimsam olema, mis siis ,et toruraami peal; eks see ka ju kaalub midagi; edu !!!

Samas niipalju kui mulle on bagisid jalgu jäänud, on nad ikka reeglina 1,5..1,6 l mootoritega. Muidugi kui vaadata
http://www.autocross-em.de/fotostechnik.html

,siis sõidetakse ka Audi V8 mootoritega(4l) +nelivedu ...uuh. Kuigi mul oleks iseenesest võimalus panna oma masinale ka topeltnukaga ford, seda ma ei tee. Praegu pole üldse oluline võimsus vaid hoopis vastupidavus. Ja ausaltöeldes olen sellest lõputust ümberehitusest tüdinud ka. Tahaks juba mõne uue projektiga pihta hakata Big Grin

Kaaludest niipalju,et raam kaalub veidi alla 100kg, sõiduvalmis auto täpselt 500kg (5,8kg/hp)

...samas,kui mõtlema hakata.. 150hp oleks ikka lahe küll Wink .Aga üle 100hp minnes on nelivedu vist juba kohustuslik..
Vasta
#7

ibiza-mootoriga bagi on lõpuks ometi sõiduvalmis:
http://www.hot.ee/muda333/pildid/tein-bagi/bugg05.jpg
http://www.hot.ee/muda333/pildid/tein-bagi/bugg03.jpg

nüüd käib katsetamine ja testimine. nt. et mis juhtub,kui poolass niimoodi kokku keevitada,et tugevdustoru peale ei pane... (kuna polnud õiges mõõdus toru käepärast) :
http://www.hot.ee/muda333/pildid/tein-bagi/dam003.jpg


tagamootoriga fiati projekt leidis oma lõpu. uutele masinatele on ruumi vaja:
http://www.hot.ee/muda333/pildid/kollane/015.jpg

jne



http://www.hot.ee/muda333/
Vasta
#8

ibiza mootorist saab väikese vaevaga 100hp välja muide... aga see selleks.

lisaks siia teemasse veel offtopicuna, et kes BAGI asjandusega tõsisemalt tegeleda soovivad. st. võistelga ka ametlikel võistlustel siis võtke minuga ühendust, ma viin teid kokku selle ala inimestega ja saate paraja portsu know-howd, kuidas edasi tegutseda ja kuidas ehitada bagi, millega ka rajale tohib minna...

Vasta
#9

kas sul ei oleks bagi mingisuguseid jooniseid pakkuda????
ehitaks isegi aga kuskilt oleks natuke abi vaja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne