Opel Manta VARASTATUD
#1

Tere head sõbrad.
Mis sest, et sellest kaua aega möödas, aga parem ikkagi teavitada, et äkki keegi mdiagi kahtlast näinud või kuulnud.


Miinimum 4a tagasi kuni max 10.a vahele, varastati soomest, tuttava koduõuest puksiirist OOPEL MANTA, üks haruldane varjant, ja esimesi mantasid minuteada) tegi teist 3-4 aastat ülesse, tippkiirus pidi küündima 300km/h ja üle, kuid auto varastati öösel, ning järgmine päev tahtis kiiruskatse teha kiirteel. Seega omanik taga liiklusesse ei saanud. Auto varastamisest on teavitatud soome politseid kohe alguses, piire, ja teiste riikide piire, praktiliselt kogu uroopa siis. Autol on igasugu tundemärke äratundmiseks, mootoril, kerel ja paljudes muudes kohtades, aga need jäägu omaniku teada. Masin oli tumesinine, valgete VIPERI triipudega.

Mul on väga hea peretuttav, kes asutas soomes oma autofirma, on tõeline autofriik ja sellist kuldsete kätega mees pole ma veel kohanud, elus ehitanud palju autosid, suuremad tööd, OPEL MANTA, Cadillac (endise soome presidendi KEKKONEN või oli KOIVISTO masin) sõideti esiots täielikult salongi, ja mu tuttav tegi ta nii ülesse, rootsist tõi juppe ja eestist ja soomest, ning kui juba tegemiseks läks, tegi 4 ukselisese asemel luks limusiini, ehitas kõik ümber, ja pani suure jupi vahele, ning sai pika limusiin, nüüd pakub teenuseid soomes, cadillaci näitusel, surus cadillaci praegune boss kätt ja vahetati visiitkaart, ning cadillaci praegune boss oli rahul, ja ütles, et üks hullemaid ettevõtmisi, nind parimaid töid), tegi vana Ford 80algus, mingi specal ralli varjant oli. Praegu käsil Nissan KINGCAB monstertüüpi auto ehitus, ning järgmine elu suurim töö tulekul, kas LAMBORGINI või Ferrari F50 prototüübi ehitus.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne