Soobli koli.
#1

    Selline siis oli minu 1964. aasta Mosse424. Oleks ikka pidanud endale jätma, aga eks lollusi oleme kôik teinud. Teisest küljest - ega temast originaali ka poleks saanud, sedavôrd ümber ehitatud oli ta. Juba enne mind.
Vasta
#2

Polegi varem näinud 2140 ukselinke nii vana Mose küljes. Omal ajal oli see kombinatsioon muidugi kõva tuuning...
Vasta
#3

Üks täpselt samasugune mosu, heledamat värvi, kah 2140 ukselinkidega, seisab tallinnas lasna kanali alguses Smile Aga seda teavad vist juba kõik Smile
Vasta
#4

Mis su mossest siis sai?
Vasta
#5

wax Kirjutas:Üks täpselt samasugune mosu, heledamat värvi, kah 2140 ukselinkidega, seisab tallinnas lasna kanali alguses Smile Aga seda teavad vist juba kõik Smile
Mina veel ei tea, kuna kõik juba teavad siis võiksid mulle ka selle asukoha öeldaSmile
Vasta
#6

Lasna kanali alguses seisabki minu endine mosu. Müüsin ta ühele tüübile, kes sellega pool aastat sôitis, mootori laiali ajas ja nii ta vist vedelema jäigi. Pilt on selline poolporno, digikaga pôlve peal 10x15 fotost tehtud ja värvidki on kergelt nihu.
Tüüp tahtis isegi mingit pretentsioone esitada, et sita auto müüsin, ma soovitasin mootori maha vôtta ja korda teha. Müüsin koos masinaga ju terve teise mootori ja paar kastitäit kolbe-kepse-nookureid kaasa. Kindlasti oleks veel hääle sisse saanud.
Muidu ostsin omale veel Toyota LiteAce, mis mu niiskepoolses garaazis paaniliselt ussitama kukkus ja mille ma kiiresti maha müüsin. Siis ostsin BedfordBlitzi.
Tagantjärele tarkuseks: oleks vôinud mosse müümata jätta, bedfordi ostmata jätta ja Toyota laiali lammutada. Toyota mootor oleks ilusti mossele sisse läinud, oleks päris kena masina saanud. Muidu oli see mosse suht mugav riist, Ziguli radikas ja ventilaator kombineeritult endatehtud ventilatsioonikanalitega hoidis toagi kenasti sooja ja aknad klaarid.
Vasta
#7

Mnjaa aga kas siis mosse tagasiostmine ja mingi korras tehnikaga läbiroostend kerega Toyota muretseda ja selle tehnika peale ja kere emexi. Või siis kergem variant M412/2140(SL) jõuallikas ja tagasild ja käigukast ntx, neid saab ju poolmuidu ja üsna vastupidavad kui korralikult hooldada.
Vasta
#8

Kahjuks kadusid selle ostja kontaktid koos vana telefoniga. Mul selle masina vastu enam huvi pole, vaatan, et oma bedfordigagi hakkama saan.
Ja kui môelda mingist vana kerega tänapäevasest masinast, eelistaksin vist mône 401-raipe kasuks.
Vasta
#9

Paneks siis pildi sellest lasnamäe kanali alguses vedelevast mossest.
http://www.hot.ee/imperian/IMG_0046.jpg
Vasta
#10

[quote=mossepower]
Mnjaa aga kas siis mosse tagasiostmine ja mingi korras tehnikaga läbiroostend kerega Toyota muretseda ja selle tehnika peale ja kere emexi. Või siis kergem variant M412/2140(SL) jõuallikas ja tagasild ja käigukast ntx, neid saab ju poolmuidu ja üsna vastupidavad kui korralikult hooldada.
************************************************************
Väga väärt mõte .Kuna ta juba piisavalt \"ratsitud\" on.Äkki saaks ikkagi omanikuga \"kontakti\"? Tekkis huvi. Kuna mul just Pobeda osteti nina alt ära odavama hinnaga kui mina pakkusin(ma vist ei meeldinud inimesele).Vabanes väike ressursike.SmileKuna ise Pärnumaal äkki keegi aitab? Rolleyes??
NB virtuaalsed õlled garanteeritud.Piisava koguse juures isegi \"päris\" õlledega toetamise ohtCool
Vasta
#11

Uus aeg, uued sidevahendid, uued vôimalused. Ja et keegi ei tuleks ütlema, et buss ei sôida! Et ma teda AradoAR234Blitzi vastu vahetada tahan, on tegelikult nali. Välgudki on erinevad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne