pann tõrgub
#1

targad, aidake! külm pann läheb käima, soe pann enam ei lähe? omateda ma teda kuumalt ei uputa. ilgelt vana ja ront ratas on. kas asi on kompressioonis, vändatihendites, segus...???
Vasta
#2

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: allan
targad, aidake! külm pann läheb käima, soe pann enam ei lähe? omateda ma teda kuumalt ei uputa. ilgelt vana ja ront ratas on. kas asi on kompressioonis, vändatihendites, segus...???

Ei oska õelda Sad

Mul oli üks vana Jawa, mis samuti kuumana ei tahtnud käima minna, pärast vaatasin, mul oli karpa veits lahti...

NB! Kas Sul tõmbab kuumalt täis -> süüteküünal läheb märjaks?
Vasta
#3

kuumenedes tasuks süütesüsteemist viga otsida, kui on püsimagnetiga pill, siis võib magnet kuumenedes lahjaks minna, teiseks viska välja kõik raadiohäirete summutid, need teevad sädet nõrgemaks. Mul oli sama viga družba mootoriga muruniidukil, 5-minutit töötas nagu kell, siis oli pool tundi suitsupausi ja sama nali - küünla piibus olev summutustakisti ei lasknud voolu läbi. Kõige õigem on sädeme tugevust nii proovida, et kangutad küünla külgelektroodi eemale ja vaatad, kas säde keskelektroodi poolt ääre peale jõuab üle hüpata, kui ei jõua, on ta liiga nõrk ja pead süütesüsteemi üle vaatama.
Vasta
#4

see värk on olnud üldse ilma piibuta, kui ka kaasaegse auto süütejuhtmega, kui ka vana tsiklipiibuga.
Karbuss ei tundu lahti olevat, kui, et laseb äkki trossi vahelt midagi läbi. Üldse tundub kuidagi nõrgalt imevat see mootor (kui käsi karbussi asemele toru ette panna), aga kui juba käib siis käib küll.
Kas süütevärgil on tõesti selline suhe kuumusega. Või lihtsalt kuumas silindris tekib säde raskemini (surve pidi sädeme teket halvendama küll).
Täistõmbamise kohta - no kui on natuke sõtkutud, siis küünal on ikka pisut märg, aga mitte väga julmalt. Ja jamaks piisab, kui mootor on veel pisut leige. Kui pole ikka täitsa külm. Ja toore klapist asi ei sõltu - kas saab rammusamat või lahjemat, vahet pole.
Närvi ajabki see, et ei saa aru mis krt ta tahab.
Vasta
#5

värvi roheliseks ,pane sangad külge ja viska metsa.jookse järgi ja viska veel kaugemale. roheliseks värvi sellepärast et looduses silma ei torkaks ja sangad on
selle jaoks et parem visata. Smile

kui sul on vaja panni jubinaid siis helista nr 055597729
Vasta
#6

vaat mu vanal 350 Jawal on nii, et ka ei taha minna soojalt häti. Aitab see, kui kallutada tsiklit käimatallamise ajal enda poole. Ei mäleta enam igastahes midagi karpa ehitusega oli pistmist....
Vasta
#7

Asi võib ka selles olla et süütepool läbi. (kui su tsikklil on see ikka) siis külmalt käib masin, ja sooja mootoriga hakkab tõrkuma:eureka
Vasta
#8

tundub, et:
1) küünal vale (mitte alahinnata selle tähtsust!!!);
2) süütepool vigane. katsu väljasuremise hetkel, kas pool on kuum. kui on, siis viska metsa...
Vasta
#9

Jikow karbussari mönedel tüüpidel on ujukikamber ühe külje peal ja sellest ka effekt kallutamisel , st saab kunstlikult/ ajutiselt tõsta vöi langetada bensu taset pea-düüskaevus Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne