Nostalgia atribuutika

(31-01-2018, 19:21 PM)olevtoom Kirjutas:  
(31-01-2018, 18:20 PM)Walter Kirjutas:  Tootjamaa ikka made in japan? Kas kassette mängib ilusti, s.t. ei venita? Vanadel seisnud sangadel on see tüüpviga et kummist veorihmad pragunevad ja venivad välja, uute leidmine on teine hiiobi ülesanne.
Hiiobi ülesandeid ma ei tea, sellel oli pigem sõnum; aga sihukeste asjade vastu võitlemiseks just tellisin imelisest Keskriigist komplekti

http://www.ebay.de/itm/30-pcs-mix-Riemen...SwTZ1Xlv5q

Eks näeb, kui kohale jõuab, kas see kumm ka kumm on. Muidu suurusi tundub küll piisavalt olevat Smile
Hea teada! Kuna sellest hunnikus läheb sul kindlasti ainult ühte-kahte vaja siis võiksid teada anda mis mõõdud üle jäid. ;-)

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kooperatiiviaegsed joogitopsihoidjad ilmusid välja. Sai oma autole ka kunagi taolised külge kruvitud.

       

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Tsitaat:Tootjamaa ikka made in japan? Kas kassette mängib ilusti, s.t. ei venita? Vanadel seisnud sangadel on see tüüpviga et kummist veorihmad pragunevad ja venivad välja, uute leidmine on teine hiiobi ülesanne.

Mudelispetsiifiliselt õnnestus mingi aeg tagasi ühele JVC sangale rihmad tellida sellisest Ameerika käitisest:
https://www.turntableneedles.com
Seal on nii mõõdu kaupa rihmu kui ka õpetus, kuidas rihma mõõtu võtta
Vasta

Tallinna rahvas ssab rihmu küsida Serigo poest
https://www.serigo.eu/spare-parts/belts.html
Vasta

Mingi mõõdukann.


[Pilt: t760_IMG_20180205_160035.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20180205_160059.jpg]
Vasta

Mõõtekann selleks, et kontrollida, kas kütusetanklast tulev 10 liitrit on ikka 10 või hoopis vähem.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Mõõtekann lasti täis ja siis viisid SORVVO töötajad bensiini "ekspertiisi".  Toungue 

SORVVO = Sotsialistliku Omandi Röövimise Vastase Võitluse Osakond
Vasta

(05-02-2018, 17:32 PM)motamees Kirjutas:  Mõõtekann lasti täis ja siis viisid SORVVO töötajad bensiini "ekspertiisi".  Toungue 

SORVVO = Sotsialistliku Omandi Röövimise Vastase Võitluse Osakond

röövimise  riisumise...       

https://www.google.ee/search?q=sorvvo&oq=sorvvo&aqs=chrome..69i57j0l4.8700j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Selline mõõtenõu oli  ENSV ajal Standardiseerimise ja Metroloogia Keskuse  UAZ bussi peal ja selle abil kontrolliti ja tarifitseeriti regulaarselt üle Eesti bensiinijaamade kütusekolonkasid.
Vasta

Sai täna nostalgitsetud. Enda trell jäi koju, aga kuna teadsin, et kohapeal on võtta nõukogude aegne trell nimega Albina-M, arvasin, et pole ju hullu miskit, augud saab ju ikka ära puuritud. Saidki. Seda (ja teisigi) Albinasid sai omal ajal küllalt erinevate materjalide komposteerimiseks kasutatud. Paarist Albinast sai isegi suits kunagi välja võlutud. Või siis ka mitte, aga tuksi nad igatahes läksid. Seekordki sai operatsioon edukalt lõpule viidud, ehk siis materjali sisse said augud tekitatud.
Aga trellist. Fantastiline aparaat. Lüliti on kahjuks ON/OFF, seetõttu sai vanasti palju puure pooleks murtud. Aga erilise hämmingu tekitas see, kuidas nõukogude inseneridel oli võimalik energia jäävuse seadusest mööda hiilida. Nimelt on trelli sildile võimsuseks märgitud 270w. Jõudu trellil on, jusiis kõik 270 on alles ja tegevuses. Küsimuseks jäi aga see, kust võetakse ülejäänud võimsus, mis kulub lärmi tegemiseks. Detsibellide järgi võiks arvata, et mingi 100 vati ümber peaks kuluma selle kisa tekitamiseks, mis puurimise käigus tekib.
Kui nüüd küsida, kas ma põlastuses enam mitte kunagi ei tarvita antud aparaati, siis vastus on - ei tee numbrit, puurin ikka.
Netist laenatud pilt ka omal ajal masslevinud masinast, mida mõni ehk ei ole näinudki:
   

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

No üks selline on minulgi töökorras ja vist kuskil on terve korvitäis osi tagavaraks. Hea ja töökindel asi. Miinus on see,et käib ainult ühtepidi. Terasharjaga lastes oleks vaja vahepeal ka teistpidi lasta.

T.
Vasta

(21-07-2018, 23:55 PM)Wiki432 Kirjutas:  Aga erilise hämmingu tekitas see, kuidas nõukogude inseneridel oli võimalik energia jäävuse seadusest mööda hiilida. Nimelt on trelli sildile võimsuseks märgitud 270w. Jõudu trellil on, jusiis kõik 270 on alles ja tegevuses. Küsimuseks jäi aga see, kust võetakse ülejäänud võimsus, mis kulub lärmi tegemiseks. Detsibellide järgi võiks arvata, et mingi 100 vati ümber peaks kuluma selle kisa tekitamiseks, mis puurimise käigus tekib.
Kui nüüd küsida, kas ma põlastuses enam mitte kunagi ei tarvita antud aparaati, siis vastus on - ei tee numbrit, puurin ikka.
Netist laenatud pilt ka omal ajal masslevinud masinast, mida mõni ehk ei ole näinudki:

Albinal on võimu jah jube palju, lausa nii et vahepeal kipub üleliigset energiat läbi operaatori maasse laskma.
Vasta

(22-07-2018, 09:47 AM)zazik Kirjutas:  Albinal on võimu jah jube palju, lausa nii et vahepeal kipub üleliigset energiat läbi operaatori maasse laskma.

Kuidas see võimalik ka on,tegu ju plastmassist korpusega?
Vasta

(22-07-2018, 09:56 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(22-07-2018, 09:47 AM)zazik Kirjutas:  Albinal on võimu jah jube palju, lausa nii et vahepeal kipub üleliigset energiat läbi operaatori maasse laskma.

Kuidas see võimalik ka on,tegu ju plastmassist korpusega
See oli vist mudel 2M, millel on korpuse ülaosas eespool ka ribid. Ja kui sealt käega toetada, siis tuli aeg-ajalt ribide vahelt kuri välk, mis otsis teed maa poole.
Vasta

(22-07-2018, 09:56 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kuidas see võimalik ka on,tegu ju plastmassist korpusega?

Sama mõtlesin minagi. 
Sellepärast hakatigi tegema korpusi plastikust. Tööstuse (proffide) trellid olid metallist korpusega. Seal oli järelvalve karmim. Elektrik kontrollis maandust ja kummikindaid nõuti ka.
Vasta

Pööningu kraamimisel tulid välja nõukaaegsed kelgud igasugustes seisukordades.
Kui kellegil huvi, siis saadaval:
https://osta-ee.postimees.ee/noukaaegsed...28242.html
Vasta

(21-11-2018, 22:29 PM)meli666 Kirjutas:  Pööningu kraamimisel tulid välja nõukaaegsed kelgud igasugustes seisukordades.
Kui kellegil huvi, siis saadaval:
https://osta-ee.postimees.ee/noukaaegsed...28242.html

Pole küll kelguhuvi aga küsiks ammu kipitanud küsimuse. Kas selle hinnaga on saadaval üks asi või kõik viis kelku? Kõik viis oleks ju ühele inimesele liiga palju. Mida nendega teha? Muuseum, näitus, edasimüük pärast korrastamist? Selline hulgipakkumine on seni segadusse ajanud mind.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(21-11-2018, 22:29 PM)meli666 Kirjutas:  Pööningu kraamimisel tulid välja nõukaaegsed kelgud igasugustes seisukordades.
Kui kellegil huvi, siis saadaval:
https://osta-ee.postimees.ee/noukaaegsed...28242.html

VÄGA karm nostalgialaks! Esimesel pildil oleva kelguga sai kooliajal Hirvepargis isetekkelisel jäärajal driftimist harjutatud. Ilma igasuguse naljata, see tore aparaat lubab õige aluspinna korral piiratud külglibisemist harrastada Big Grin
Rada algas Toompea juures olevast nurgast ja lõppes kusagil kainestusmaja läheduses, seal oli kaldtee üles.
Aasta oli siis no umbes seitsekümmendviis. Võimalik, et seepärast eelistan siiani talvesõiduks tagaveolisi autosid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(22-11-2018, 01:01 AM)Marko Kirjutas:  
(21-11-2018, 22:29 PM)meli666 Kirjutas:  Pööningu kraamimisel tulid välja nõukaaegsed kelgud igasugustes seisukordades.
Kui kellegil huvi, siis saadaval:
https://osta-ee.postimees.ee/noukaaegsed...28242.html

VÄGA karm nostalgialaks! Esimesel pildil oleva kelguga sai kooliajal Hirvepargis isetekkelisel jäärajal driftimist harjutatud. Ilma igasuguse naljata, see tore aparaat lubab õige aluspinna korral piiratud külglibisemist harrastada Big Grin
Rada algas Toompea juures olevast nurgast ja lõppes kusagil kainestusmaja läheduses, seal oli kaldtee üles.
Aasta oli siis no umbes seitsekümmendviis. Võimalik, et seepärast eelistan siiani talvesõiduks tagaveolisi autosid.

Julm relv. Selle kelgu pärast mitu korda õpetajate toas ahju kõrval seistud ja selgitusi antud kelgu väärkasutamise osas. Koolis keelatigi meil need reed lõpuks ära kuna kardeti, et keegi või kedagi sõidetakse surnuks. Oli meil koolimaja taga paras mägi koos maanteega. Hull kooslus.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Rooliga kelk oli ka minu lapsepõlves. Meeles on,et keegi sõitis mulle vastu jalgu pidevalt sellega ja kuramuse valus oli. Big Grin  Peaks ka kuskil pööningul veel alles olema,rooliratast vist enam pole.

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne