Eksperiment Hado ( Xado )-USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 50km)
#61

Tänase päeva põhjal võin omapoolt kinnitada Hado positiivset mõju mootorile, aasta alguses anti seda nö imelisandit proovida, ei oskand seda mujale kallata kui bagile. Sellel raipel on vana VW 1.3l bensukas, igavene raipe juba, korduvalt veeall käinud ja muidki ekstreemsuse läbi elanud. Külmalt pidev sinine taga ja põhjagaasiga must lont nagu diislil... reaalne läbisõit ehk 900 000km. Mingit hooldust viimase 5-7a jooksul mootorile tehtud pole, kord õli vaid vahetatud. Ühesõnaga - ideaalne katsealune!

Hado kuuri tegin talvel, kevadel lisasin viimase protsu. Läbisõitu igatahes 1500km ei kogunenud, vaevalt 400km ehk. Heitgaase pole mõõtnud, silmajärgi läheb vast kamaziga samasse kategooriasse... Toungue
Mootor käivitub esimesest pöördest igas olukorras, seega kompressiooni veel jagub, viimati mõõtes jäid 8-10bar vahele. See selleks.

Täna siis keerasin atv nii nukralt sisse et polnud ühtegi tugipunkti ka lähedal, kuhu vintsi kinnitada. Sai toodud bagi mis pidi ankru ülesannet täitma. Metsas kulgedes aga keeras ühe oksa nii kenasti mootori vahele et õlifilter eemaldus mootorist. Kuna kaotada polnud midagi siis sellest suuremat numbrit ei teinud ja jätkasime teekonda, paar km oli veel sõita, siis tuksus mingi 15min kohapeal ja seejärel tagasi koju, ca 4km mööda metsa 1. ja 2. käiguga väga rasketes tingimustes. Pöörded tõusid mõnigates kohtades piirajasse, miskit välja ei viskand. Rõõmsalt koju jõudes tuli natuke pettuda, lootsin ikka kepsu täna ära näha. Ei miskit.
Igaks juhuks sai veel suund ühele suuremale kõrrepõllule võetud ja seal ca 30min kõvasti piitsa antud... ja vat EI JOOKSE KINNI!
Nukral meelel võtsime suuna koju ja kallasime õli sisse tagasi. Uus filter otsa ja manomeeter külge, soojalt õlirõhk 1.6bar..
Tuleb leppida sellega et bagi ei saa endale vist niipea uut mootorit...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#62

Kolm aastat tagasi sain 12aasta vanuse plastik korpusega muruniiduki.Mille mootor oli suht läbi aetud.Mootor ise mulle meeldis(saab küljele keerata,sisse ja välja lase on samal küljel)kahjuks aga olid sellised mootorid juba mõnda aega tootmisest maas.Kuna niiduk oli"aitäh"eest saadud otsustasin endale siiski korda teha.Lasin võlli sirgeks ajada vahetasin kolvi rõngad ja alumise simmeri. Kahjuks oli läbi ka kepsu alumine saale,seda asendada ei õnnestunud.Juhtumisi oli käepärast üks Hado tuub,nii sai see karterisse valatud.Masin käivitub siiani ühest tõmbest.Tühjalt on kuulda kepsu kolinat,mis koormusega väheneb.Ega mingit suurt imet ei oodanudki.Kolin pole selle kolme aasta jooksul siiski suuremaks läinud,käivitub ja niidab siiani väga hästi.Eks näis kaua kestab Smile
Vasta
#63

(23-11-2004, 23:29 PM)hulgus Kirjutas:  ...Tegelikult peaks aususe huvides ära katsetama, kaua kestab ilma lisandita sõitnud LADA, ilma õlita...
Leidsin täna sellise klipi ... ja tuli meelde ... Pole just Lada, aga käib ka.

http://www.youtube.com/watch?v=3WLOccckJ5o

(27-04-2005, 19:19 PM)clm Kirjutas:  niih.. see nali oli siin siis 5 kuud tagasi.. mis siis vahepeal ka toimunud on ?
masin töötab korralikult ikka veel või oligi see asi ainult ühekordne reklaamitrikk ?
Naljast möödas tunduvalt rohkem, kui 5kuud ... Isegi rohkem, kui 5aastat. Mootor sõidab endiselt. On tekkinud mingi klapitiks, mida välja reuleerida ei saa (teist korda pole viitsinud proovida). On see kuivalt sõidu tagajärg või on aeg teinud oma töö, otsustagu igaüks ise.
Vasta
#64

Tähelepanek:
Jutt faktidest, mitte tundest.
2012 VW Passat 1,6 diisel, manuaal. Mootoris teine tuup sees ning 500 km töödeldud.
Auto omanik tähendas muutust: Kui ennem XADO lisamist oli öli temperatuur (pardakompuutrist näha) 90km/h söites 94 kraadi C, siis nüüd püsib 88 kraadi C ja üle 90 kraadi enam ei roni 90 km/h söites.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#65

termostaat pekki minemas?
Vasta
#66

(04-04-2018, 13:15 PM)overspeed Kirjutas:  2012 VW Passat 1,6 diisel. Mootoris teine tuup sees ning 500 km töödeldud.
Auto omanik tähendas muutust: Kui ennem XADO lisamist oli öli temperatuur (pardakompuutrist näha) 90km/h söites 94 kraadi C, siis nüüd püsib 88 kraadi C ja üle 90 kraadi enam ei roni 90 km/h söites.

Elektriline lisasoojendi lülitas end ilmade soojenemisel välja...? 
Termostaat on samuti variant. Need pole kumbki lisandist, muidugi...

KUI tegu on Põhjamaade paketiga autoga...
(need, mis Itaaliast toodud on, nendega ei saagi meil talvel aknaidki puhtaks, sest see 1,6 pisidiisel ei tooda peale liikumisenergia mitte mingit sooja.... Big Grin)
Aga eks seal võib muidki jamasid tekkida. Varsti hakkab õlirõhu andureid sööma ntx.
(mille auk on nõelpeenike, aga Xado tekitab mingeid tükke)

.
Vasta
#67

(04-04-2018, 15:38 PM)stihl Kirjutas:  Elektriline lisasoojendi lülitas end ilmade soojenemisel välja...? 
Termostaat on samuti variant. Need pole kumbki lisandist, muidugi...

Ei ole termostaat pekkis (ma ei usu, et öliradikal üldse termostaat käib), ei ole öli lisasoojendit, ei ole ilmad muutunud (maakonnas, kus auto keemiat mootorisse töötles). Ei ole mootor külm (Webasto abi-soojendi). Jälgitud asi sadu kilomeetreid söites (jutti). Auto söitis aastaid ja kümneid tuhandeid km-d ennem, öli temp üle 90 kraadi. Peale Xadot nüüdseks söitnud juba üle tuhande km, öli temp püsib alla 90 kraadi (nii täiskoormaga kui tühjalt, 90km/h söites).
Lihtsalt reaalne näide höördeteguri vähenemisest, mida ka Xado lubab.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#68

Kui sa selle B7 Passatil sellisel kenal detailil:


[Pilt: VW-Passat-B7-Electric-Heater-Matrix-1K0963235G-_1.jpg]


...pistiku tagant ära ühendad, siis muutub "hõõrdetakistus" eriti väikseks.... Toungue

Ja jahutusvedelikku talvel üle 70 kraadi saada on juba üsna raske.
Järgi proovitud...

.
Vasta
#69

(04-04-2018, 18:22 PM)stihl Kirjutas:  Ja jahutusvedelikku talvel üle 70 kraadi saada on juba üsna raske.
Järgi proovitud...

.

Ja jahutusvedeliku temp puutub siia teemasse kuidas ?
Vasta
#70

Pildil elektriline lisasoojendus salongi jaoks. Diislikütusel töötavad autod nii ökonoomsed, et salongikütmiseks ei piisa jahutusvedeliku soojusest.
Väiksem takistus, parem õlitamine, mootor ei soojene töötemperatuurini.
Vasta
#71

Praeguseks ajaks on internet juba ääreni täis igat sorti "ilma õlita" videosid. Lisandiga ja lisandita. Ei jõua keegi neid kõiki ära vaadata, kus on tõde ja mis mitte.

Siin ainult üks näide. VAZ-i laadne toode pandud tööle lihtsalt ilma õlita ja ilma lisandita, käis üle tunni aja. Kas selle ajaga oleks jõudnud ka sõita 50km, mine võta kinni.

Video on üsna jämedakoeline ja midagi ilusat seal pole, aga see-eest on üsna lühike, kogu tunniajaline eksperiment on mahutatud 15 minuti sisse.
Reklaame on ka palju, sest sel robustsetele autoeksperimentidele pühendunud kanalil on tohutult poolehoidjaid - üle miljoni tellija ja ilmselt sadu miljoneid vaatamisi erinevate videote peale kokku. Parem mitte vaadata, et populaarsust mitte suurendada Smile
Vasta
#72

(04-04-2018, 22:47 PM)TeeTL Kirjutas:  ... kus on tõde ja mis mitte...

Muidugi ära usu teisi, proovi ise läbi, siis ei usuta sind ka.

Kaasfoorumlane Zil 131 ju sõidab ka ilma õlita sõitnud mootoriga (nüüd ikka õli sees). Vist kestab veel.
Vasta
#73

(04-04-2018, 15:38 PM)stihl Kirjutas:  Aga eks seal võib muidki jamasid tekkida. Varsti hakkab õlirõhu andureid sööma ntx.
(mille auk on nõelpeenike, aga Xado tekitab mingeid tükke)

.

Ei ole mul Xado veel ühelgi mootoril midagi kinni kittinud.
Vasta
#74

(04-04-2018, 19:24 PM)motamees Kirjutas:  Ja jahutusvedeliku temp puutub siia teemasse kuidas ?


Mine vahelduseks kinno ja vaata filmi "Vee puudutus", siis ehk saad aru.  Toungue
See linateos lõppeb sõnadega, mille on kirjutanud mitusada aastat tagasi üks pärsia poeet:

"Unable to perceive the shape of You, I find You all around me. Your presence fills my eyes with Your love, It humbles my heart, For You are everywhere."

Sisepõlemismootoris on vesi peaaegu "everywhere".

.
Vasta
#75

(05-04-2018, 07:35 AM)stihl Kirjutas:  Mine vahelduseks kinno ja vaata filmi "Vee puudutus", siis ehk saad aru.  Toungue
See linateos lõppeb sõnadega, mille on kirjutanud mitusada aastat tagasi üks pärsia poeet:

"Unable to perceive the shape of You, I find You all around me. Your presence fills my eyes with Your love, It humbles my heart, For You are everywhere."

Sisepõlemismootoris on vesi peaaegu "everywhere".

.

Pole seal otseselt vett enam kuskil, muid vedelikke aga küll.
Jutt oli ölist, sa "risustad" siin teemat oma nägemusega jahutusvedelikust ja soojendist teadmata auto muudest lisadest. Esitasin reaalse fakti andmete, vördluste ja pikaajalise jälgimise pöhjal, mitte ei paku siin laest mingeid "vigu" välja ... kinos näidatakse muid filme ka, möni ehk informeerib sind muudes asjades (teemakohased postitused) !
ps rohkem ma ölitemp-st kf stihl-ga ei aruta

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#76

Minu kogemus Xado laadse tootega oli positiivne,juba tegelikult koliseva Opel Recordi 2,0
malmikolaka pani jälle  vaikselt käima Wink Mootor mis oleks pidand homme juba laiali
minema käis veel viis kuud ja sai mahagi müüdud ...
Aga eks asi on kindlasti tehtud söjaväe jaoks....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#77

(05-04-2018, 21:10 PM)impreza Kirjutas:  Aga eks asi on kindlasti tehtud söjaväe jaoks....

Mul tuttav tehnikamees, suur Hado fänn, suhtleb ilmselt ka maaletoojatega. Tema väitis, et peamine kasutusala on mäetööstusmasinad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#78

(05-04-2018, 21:22 PM)Marko Kirjutas:  ... Tema väitis, et peamine kasutusala on mäetööstusmasinad.

Siit siis arusaam, et hado kõik asjad ära ummistab. Olen kuulnud, et algselt oligi sõjatööstuse jaoks, nagu impreza pakkus.
Stiilile teadmiseks, et tegelikult pigistatakse hado ikkagi tuubist välja, kui ta mootorisse pannakse. Peale selle käib ta ka filtrist läbi, ennem, kui mootori peenosade vahele suundub.
Vasta
#79

Töötati välja puruks lastud sõjatehnika evakueerimiseks lahinguväljalt. Et ilma mahladeta kone omal jõul koju tuleks.

Vanasti ma ladusin kah kõigile oma aparaatidele tuubi või paar sisse, nii nagu kirjas oli. Ainus erinevus mis märkasin, oli et pada hakkas kohe vaiksemalt tööle. Aga see oli ka kõik. Hullemaks ta midagi ei teinud aga ära ka ei parandanud. Olen lugenud paari respect ajakirja imemöginate testi ja xado on seal olnud tavaliselt viimases otsas.

Ainus imemögin mille toimes olen veendunud ja kahel autol edukalt kasutanud on Lucase roolisüsteemi lekke peataja. Roolilatt tilkus läbi tempoga pudel nädalas. Peale Lucase moosi ( https://www.jenkkiosat.com/ohjaustehosti...leak_355ml  ) sissevalamist kõik tibens. Sellest möödas nüüd juba 5 aastat. Siiani toimib. Eestis seda kahjuks enam ei müüda, lähim koht Soome.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#80

Audi 100 autol samuti kunagi roolilatt tilkus kõvasti ja rohelist õli enam osta ei jõudnud .Julmalt läks sisse 10w40õli. Sügisel külmade saabudes läks  rool kangeks.Vaatasin et nagu leket enam polnud ja panin sisse uuesti rohelise originaal õli. Auto sõitis ilma õli kaota aastaid peale seda. Selle 87a. 51kw.diisel mootor sai ka stp õli lisandit alati koos õli vahetusega,muidu lihtsalt õlisurve soojaga kadus kohapeal. Autol läbisõit 874000. Auto alles praegugi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne