Eksperiment Hado ( Xado )-USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 50km)
Mis valemiga turbo vastu peab 2000km ilma õlita,ei saa olla võimalik,et mingi kiht mingit ainet selliste pööretega nii kaua kestab.
Vasta
(12-08-2018, 01:20 AM)diselist Kirjutas: Mis valemiga turbo vastu peab 2000km ilma õlita,ei saa olla võimalik,et mingi kiht mingit ainet selliste pööretega nii kaua kestab.

Täiesti nõus. Samas tahaksin küsida, et kas Hado on sellist asja kusagil lubanud/reklaaminud?
Jutt vast ikka mõnekümnest kilomeetrist. Kogu selle asja juures ei tohi ära unustada, et õlil on lisaks määrimisele ka jahutamise ülesanne.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(12-08-2018, 01:20 AM)diselist Kirjutas: Mis valemiga turbo vastu peab 2000km ilma õlita,ei saa olla võimalik,et mingi kiht mingit ainet selliste pööretega nii kaua kestab.

Tuleb ikke teksti korralikult lugeda. 2000km jutt käib Hado sissesõidu kohta ja siis alles õli välja.

Õli jahutusomaduste puudumisel simmerite ülessulamist kartsin mina ka. Simmerid pidasid kenasti vastu ja sõitsid hiljem pikalt edasi, sõidavad vast siiani.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Nonii, katse sai tehtud. Lasin õli välja ja lasin tilkuda õlil ca 15 min. Seejärel sõitsin Viljandist Kolga-Jaani ja tagasi. Tundus , et kõik on ok, aga hinges näris kahtlus, et mingi õlitilk ikka sisse jäi. Seejärel võtsin õlipunni uuesti ära ja seal tuli välja oma pool liitrit õli. Läksin uuele tiirule ja juba umbes 200 m juures kuulsin , et turbo tegi väga imelikku häält, kuid jätkasin siiski sõitu. Imelikud häälitsused jätkusid, kuid ma ei lasknud ennast segada ja jätkasin sõitu ja jõudsin Väikemõisani ca 2,5 km, kui mootor hakkas tuntavalt võimsust kaotama ja lõpuks suri välja. Kiirus võis olla ca 70 kandis. Käivitasin veel paar korda ja isegi läks käima, kuid poos nii palju, et suri välja, kui koha pealt tahtsin minema võtta. Seejärel mõtlesin, et ilmselt läheb treilat vaja, kuid helistasin siiski naabrimehele, et toogu väljalastud õli ning saigi see uuesti sisse valataud. Käivitamine oli vaevaline ja tuli kriipivat häält , kuid lõpuks hakkas lubama ja läks käima. Sain koju sõidetud, sõitsin nagu tavaliselt 90 kmh ja esialgu tundub, et turbo ja mootor on korras ning jätsin masina välja tühikäigule tiksuma.
Kokkuvõttes siis selline kogemus. Pettumus, et ilma õlita sõita ei saanud, kuid kepsu küljepealt välja ka ei visanud. Võrdlusmomendi saaks, kui võtta ilma xadota töödeldud mootor ja sama katse sooritada ja vaadata, mis juhtuks.
Vasta
(17-08-2018, 20:15 PM)raulp Kirjutas: Nonii, katse sai tehtud. Lasin õli välja ja lasin tilkuda õlil ca 15 min. Seejärel sõitsin Viljandist Kolga-Jaani ja tagasi. Tundus , et kõik on ok, aga hinges näris kahtlus, et mingi õlitilk ikka sisse jäi. Seejärel võtsin õlipunni uuesti ära ja seal tuli välja oma pool liitrit õli. Läksin uuele tiirule ja juba umbes 200 m juures kuulsin , et turbo tegi väga imelikku häält, kuid jätkasin siiski sõitu. Imelikud häälitsused jätkusid, kuid ma ei lasknud ennast segada ja jätkasin sõitu ja jõudsin Väikemõisani, kui mootor hakkas tuntavalt võimsust kaotama ja lõpuks suri välja. Kiirus võis olla ca 70 kandis. Käivitasin veel paar korda ja isegi läks käima, kuid poos nii palju, et suri välja, kui koha pealt tahtsin minema võtta. Seejärel mõtlesin, et ilmselt läheb treilat vaja, kuid helistasin siiski naabrimehele, et toogu väljalastud õli ning saigi see uuesti sisse valataud. Käivitamine oli vaevaline ja tuli kriipivat häält , kuid lõpuks hakkas lubama ja läks käima. Sain koju sõidetud, esialgu tundub, et turbo on korras ja jätsin masina välja tühikäigule tiksuma.
Kokkuvõttes siis selline kogemus. Pettumus, et ilma õlita sõita ei saanud, kuid kepsu küljepealt välja ka ei visanud. Võrdlusmomendi saaks, kui võtta ilma xadota töödeldud mootor ja sama katse sooritada ja vaadata, mis juhtuks.

Tubli. Katse on ka piisavalt selgelt ja üksikasjaliselt kirjeldatud.  Igaüks kasutagu nüüd oma pead sihtotstarbeliselt.

  Parimat  h2rra
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
(17-08-2018, 20:15 PM)raulp Kirjutas: ... Seejärel sõitsin Viljandist Kolga-Jaani ja tagasi...

Kas õlituli põles, või on sul muud rõhu näitajad?
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(17-08-2018, 22:45 PM)motamees Kirjutas:
(17-08-2018, 20:15 PM)raulp Kirjutas: ... Seejärel sõitsin Viljandist Kolga-Jaani ja tagasi...

Kas õlituli põles, või on sul muud rõhu näitajad?

Õlituli põles.
Vasta
(17-08-2018, 23:00 PM)raulp Kirjutas:
(17-08-2018, 22:45 PM)motamees Kirjutas:
(17-08-2018, 20:15 PM)raulp Kirjutas: ... Seejärel sõitsin Viljandist Kolga-Jaani ja tagasi...

Kas õlituli põles, või on sul muud rõhu näitajad?

Õlituli põles.
Siis sa sõitsid 60km ilma õlirõhuta ära ja teisele katsele minnes kooles ära.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(17-08-2018, 23:08 PM)motamees Kirjutas:
(17-08-2018, 23:00 PM)raulp Kirjutas:
(17-08-2018, 22:45 PM)motamees Kirjutas:
(17-08-2018, 20:15 PM)raulp Kirjutas: ... Seejärel sõitsin Viljandist Kolga-Jaani ja tagasi...

Kas õlituli põles, või on sul muud rõhu näitajad?

Õlituli põles.
Siis sa sõitsid 60km ilma õlirõhuta ära ja teisele katsele minnes kooles ära.
No õlituli põles , aga ilmselt see õli( ca 0,5l ), mis esimesest tühjendamisest ikkagi sisse jäi, niipalju päästis, et kokku ei jooksnud. Kindlasti mootori temperatuur oli sõidu lõppedes juba üpris kõrge ka, kuid niipea, kui see piisk sai välja lastud, siis kinnipoomine oli kiire. Ja kui uuesti õli sai sisse pandud ja starterit kedratud, siis kohe oli aru saada, kui õli jälle vahele tuli ja poomine lõppes. 
 Kokkuvõttes ma siiski arvan, et mingi toime tal on ja ilma xadota oleks kepsu küljepealt välja visanud
Vasta
(17-08-2018, 23:29 PM)raulp Kirjutas:  Kokkuvõttes ma siiski arvan, et mingi toime tal on ja ilma xadota oleks kepsu küljepealt välja visanud

Mina olen ühe Renault mootori ilma XADO'ta kokku lasknud aga kepsud ja plokk jäid käll täiesti terveks! Ehk kui sul ikka poob mootori jahutuse ja määrimise puudusest täiega kinni, siis ei ole mingit jõudu mis selle kepsu pooleks lööks. Kui muidugi ei ole parajasti Audrus ringrajal sirge lõpus tippkiirust proovimas :-)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne