Teedest, ehitistest ja sildadest

(26-12-2019, 17:45 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ärge hädaldage nende Tallinna uute fooride üle. See on ju teada, miks neid nii palju juurde tulnud on.
Iga uue fooriga kaasneb ka hooldusleping, mille pealt saab toredasti obrokit korjata.
Eriti pika taipamisega kodanikele ka märksõnad - Signaal, Sõõrumaa, Keskerakond.

Muuseas Järveotsa-lt Paldiski mnt-le väljakeeramine oli enne foori hommikuti küll ilge piin.
Sageli tuli kasutada paremalekeeramist ja siis kohe kiiret kannakat. Koos ühe ulja seltsimehega sai kord selle manöövri käigus ka autokülgi kraabitud.
Seal ja ka Õismäe tee otsas piisaks linnast väljuval suunal paremale teeservale sajakonna meetri pikkuse lisa-sõiduraja tekitamisest, mis teenindaks ainult linnast väljujaid, fooriga poleks sel pistmist.

me teame seda foorimaffiat.
mõistlikum on lasta inimestel väike 500 lisa meetrikesed ringi sõita,kui 30 min. ummikutes passida.kasulikum on iga majanurga peale ristmik ehitada.isegi vasakpööret peateelt kõrvalteele on vaja reguleerida eraldi lisafooridega.
terve Tallinna liikluskorraldus meenutab mulle laste liiklusväljakut
Vasta

tallinna liikluskorralduse idee on siiski autoliikluse takistamine.
nad on seda ka ise ja korduvalt kinnitanud.
kuna vahendeid ja võimalusi pole, et autode arvu kasvuga kaasas käia, siis
tuleb autosõit aeglaseks ja ebameeldivaks saada.
iga autost bussi kolinud liikleja tõstab teede läbilaskevõimet
ja vähendab kohale jõudmise aega.
hea näide oli selle esmaspäeva ommukul tööle minnes.
tavapärase pooleteise tunni või rohkema asemel, jõudsin
kohale törts rohkem kui kolmveerand tunniga.
suur osa rahvast oli saanud vaba päeva. kohe mõnus oli linnas sõita.
Vasta

Tervist .

 Vabaduse pst. "roheline laine" toimib , nagu eelnevalt kirjutatud , peab sobiva kiiruse valima . Hoolduslepingud ja sõõrukas ja signaal -  pole  jagamise juures olnud , aga seda tean küll , et linn on tihti eesti energiale valgusfooride poolt tarbitud elektri eest võlgu , foore ja liiklusmärke hooldab Signaal , teenuse eest maksab linn , ehk maksumaksja , kuna on tegemist nii ütelda "mitte minu isikliku rahaga" otsustajate jaoks , vaid linna rahaga , siis laristamist ja korralagedust on väga palju . Tln . transpordiameti juhatajaga kohtusin viimati vist 6 aastat tagasi TTÜ s ühe liiklusohutuse koolituse ajal , ega isik kõige tervema inimese muljet ei jätnud ( loodetavasti ta midagi ainuisikuliselt ei otsusta ka , jumalale tänu ) . Ummikud hommikusel tipptunnil linna sissesõidul , need on ja jäävad , ei ole neid "ravinud" Haabersti "turboristmik" ega muu selline lubatud umbluu , raviks oleks "pargi ja sõida" punktid Tabasalus , kuskil Hüüru piirkonnas , ilmselt Vaida või Jüri kandis ning Iru ja Maardu vahepeal , neist punktidest päälinna ja tagasi võiks sõita trammiga , millel muust liiklusest sõltumatu sõidurada .

Lõbusat ja muretut jõulumeeleolu .
Vasta

Mis puudutab Signaali nimelist avalikku vargust, siis üks elegantsemaid skeeme on ajutiste liikluskorraldusvahendite rent. Märgi omahind ja linnakodaniku taskust võetav päevaraha pole, pehmeltöeldes, korrelatsioonis.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-12-2019, 11:00 AM)Vetu Kirjutas:  Pärnus läks neil päris mitu aastat enne kui said aru, et parempöörded ei vaja foori. Kohalikena saime sellest suht ruttu aru ja nullisime need foorid oma nägemisväljast. Enne muidugi veendudes, et kedagi ei ohusta ja keegi meid ei ohusta  Toungue

  Olles ise teedeehituses osaline olnud, tean öelda, et siin pole arusaamise viga, vaid too lollus om eururaha eest tehtud kohustuslik eurunõue. Mingid aastad peavad nad omal kohal seisma, olgugi et meil sedapalju liiklust pole.
  Ehitajate tee mitmeaastane slaalom aga oli põhjustet tollest, et ühe " härrasmehe" Partnerid said kõik mitmesaja milliga korralikult suhu. ...Aga see-eest on Pivarootsis kena puhkekompleks golfiväljakute, palliplatside und muuga, Majaka otsa tõstetud kohvipaviljon veel kõige krooniks.

loll on loll olla.
Vasta

https://www.maanteemuuseum.ee/diginaitus...nemise-aeg 

Kauaks see näitus jääb? Kõik siin netis on ju kaduv. Nostalgia nooruse ajast. Puudu on veoka kastis kaks naist liivatamas teed.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(15-03-2020, 19:42 PM)aavu Kirjutas:  https://www.maanteemuuseum.ee/diginaitus...nemise-aeg 

Kauaks see näitus jääb? Kõik siin netis on ju kaduv. Nostalgia nooruse ajast. Puudu on veoka kastis kaks naist liivatamas teed.
Eks niikaua, kui uus kodulehe formaat tehakse või internet täis saab (st kodulehe võimalused/maht uusi näitusi üles panna ja tuleb vanu hakata maha võtma)  ... aga fotod jäävad meie kogudesse ikka ja MuIS'ist saab neid leida ja vaadata ning omale alla laadida
Vasta

Kernu ümbersõit ???
Millega mõeldi kui tehti see kitsas nali sinna?
Ok pole täna raha 4realiseks aga tehti ka ilma perspektiivita.
Sillad üle maantee nii kitsad, et sinna laiemat teed alla ei ehita.
Miks see möödasõit üldse kui tehti sama kitsas kitserada kui vana ?
Vasta

Tehakse suurejooneliselt (Mäo ümbersõit) on häda,  tehakse tagasihoidlikumalt jälle häda, mahub ju 4 rida viadukti alt läbi?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(20-06-2020, 21:55 PM)Laurts Kirjutas:  Tehakse suurejooneliselt (Mäo ümbersõit) on häda,  tehakse tagasihoidlikumalt jälle häda, mahub ju 4 rida viadukti alt läbi?

Siinkohal ei saa märkimata jätta, et seal Mäo viadukti all on Rakvere suunas 1 rada.
Vasta

(20-06-2020, 20:55 PM)MeelisV Kirjutas:  Kernu ümbersõit ???
Millega mõeldi kui tehti see kitsas nali sinna?
Ok pole täna raha 4realiseks aga tehti ka ilma perspektiivita.
Sillad üle maantee nii kitsad, et sinna laiemat teed alla ei ehita.
Miks see möödasõit üldse kui tehti sama kitsas kitserada kui vana ?

Maanteeamet teab.

Viaduktide alla mahub 4 rida, aga ei mahu kiirendus-aeglustusrada enam kõrvale.

Ümbersõidu peamine vajadus oli pääseda külavahel 60 uimamisest ja tõmmata kolm kurvi sirgemaks.

Huvitav, milline straada peaks olematu koormusega teel olema, et küsija rahule jääks? 3 rada kummaski suunas?

Ma kaldun küll arvama, et kui ehitustööd kord lõpevad ja ja kõik rajad sõidukõlblikuks saavad, on asi täiesti sõidetav. Haiba rahvas rõõmustab (Tallinn tuli paar minutit lähemale), teest ida pool elav rahvas peab ümber õppima. Läbisõitjatel on ilmselt lihtsam-mugavam. Kohila poolt tulles on vasakpööre "vanale teele" nüüd lausa kuurort, varem sai tipptunnil kümneid minuteid passitud. Meie perele läks elu vaiksemaks, kuigi tee tuli lähemale: liiklusvoog möödub ühtlase kiirusega (kui mõni tropp just "kammile" ei sõida). Varem kiirendasid Tallinna poole minevad vastu mäge ja meil tuli vastu tahtmist "nautida" soss-seppade ümberehitatud väljalaskeid. Kuigi tõele au andes oskab niiskel hommikul ka vastu mäge kiirendav krusa päris lärmakas olla.

Nalja hakkab talvel saama hoopis Haiba ristest Kernu poole sõites viaduktilt alla tulles libedal teele mahtumisega. Seal saab olema üks kaunikesti libe ja šitt vasakkurv, eriti veoautodele.
Vasta

Veider on hetkel vanale Pärnu maanteele (Allika, Muusika...) saamine - Haiba poolt tulles peab praegu loominguliselt lähenema aga Tallinna poolt sõites enne tanklat 180 tagasipööre on kuidagi kitsasse koha sattunud?
Aga muidu väga hea et valmis sai - kasutan Riisipere-Tallinna trassil Haapsalu maantee asemel, ei pea vähemalt "praamihulludega" koos taidelma Smile
Vasta

Lätis on suured plaanid.



Tsitaat:Lätil on plaan nelja aasta jooksul rajada tuhat kilomeetrit autoteid, millel saaks sõita kiirusega 130 km/h. Neljarajalised teed on plaanis välja ehitada 20 aasta jooksul.



https://www.err.ee/1106202/lati-tahab-ko...rajaliseks
Vasta

(25-06-2020, 11:00 AM)raul Kirjutas:  Veider on hetkel vanale Pärnu maanteele (Allika, Muusika...) saamine ...

See on ajutine, edasipidi saab sinnapoole Pärnu poolt üle silla (ja läbi kahe ringi) või Tallinna poolt parempöördega vahetult enne Kohatu silda.
Vasta

juutuub pakkus mulle ddi teemalisi filmikesi vaadata miskipärast.
ma põlnd varem kuulnudki aga tundub jumekas.
kuis rahvas arvab?
https://youtu.be/HD-0QnUlLOQ
Vasta

Ega eriti aru saanudki. Tundub, et lahendatud on kõrvalteelt ristmiku ületamise probleemi, ilmselt sealt kõrvalteelt järsult kasvanud liiklustiheduse tõttu. Jala ja rattaga ka mingil määral lahendatud ja ainult kahe valgusfooriga. See likklusvoolude ristumine tegi ikka algul väga imelikuks pildi, ei taibanud mõtet kohe. Enamasti jäigi keeleprobleemi tõttu ähmaseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Seal lahendati vasakpöörde probleemi, mis muidu on vastas suuna eest läbi ja väidetavalt kõige ohtlikum jms. manööver
Vasta

Mis seal ikka arvata: suur maa ja raha ka laialt käes. Nii saama.

Meil pole säärase monstrumi jaoks liiklustki.

Vasakpöörde kaotasid ära, aga kaks foori pidid ikkagi istutamaWink

Sama vajalik, nagu suurema ekraaniga "taskutelefon" või 0,1 l väiksema kütusekuluga auto.
Vasta

Tervist !

 Juhtusin delfi st vaatama Kose - Võõbu 2+2 realise teelõigu ehituse järgsetest loodusvaadetest kokku pandud videot ja

1. Kas tõesti loodustsäästvamalt ja mõistusega kooskõlas pole võimalik tee ehitust korraldada , sellise barbaarsuse nägemise peale on see "ässade" ihaldatud 110 või 120 km/h kuritegelik looduse suhtes , 90 on vist ka liiast ?

2. Mis siis Eesti Maast järgi jääb , kui Rail Baltic u ehitamiseks peaks minema ?
Vasta

Mõned inimesed arvavad, et liiv, nagu ka piim, tuleb poest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne