02-11-2004, 22:54 PM
Scone(õigekiri?) bastionil oli kunagi suveteater mis maha põles, praegu alles ainult varemed. Seda maatükki jagatakse praegu kohtus Tallinna linna ja mingi erafirma vahel.
Martti Kirjutas:Scone(õigekiri?) bastionil oli kunagi suveteater mis maha põles, praegu alles ainult varemed. Seda maatükki jagatakse praegu kohtus Tallinna linna ja mingi erafirma vahel.
Martti Kirjutas:Scone(õigekiri?) bastionil oli kunagi suveteater mis maha põles, praegu alles ainult varemed. Seda maatükki jagatakse praegu kohtus Tallinna linna ja mingi erafirma vahel.
smolin Kirjutas:Rongid käisid ikka selle viadukti alt,autod sõitsid pealt,vidukti pidi.Praegust vidukti kutsuvad aga kohalikud \"suureks trummiks\".Potsataja103 Kirjutas:Olen ka seda viadukti näinud ja mõtlesin, millal ta rongi raskuse all kokku vajub.mrali Kirjutas:Haapsalus oli veel aastal 1988 praeguse raudteeviadukti asemel puitviadukt.Siis see lammutati ning praegune viadukt valmis kuskil 1990.Praeguse liiklustiheduse juures sellel (eks)raudteel tundub viadukt kuidagi mõttetu.
Aga muud Haapsalu asjad... nojah, olen seal sündinud, aga viimati käisin seal 1987 suvel.
Sm. Tasku Kirjutas:Järgmisel kevadel avati seal juba NESTE, ühtlasi koos tol ajal populaarse kohvikuga...
valdo Kirjutas:/... õige kirjapilt on Skåne, /.../ Kentsakas nimi pärineb Rootsist, kus on olemas sellenimeline linn./täpsustuseks, et tegu koguni maakonnaga.
Regardman Kirjutas:Üle J.Smuuli tee on ähmaselt näha, et on ülesõit seal olnud.Smuulis olid veel hiljuti rööpad maas.See oli aga teelõik mis llõppes HTM SPORT majas.Krooningu juures küll ülesõitu pole olnud.Teraviljasalve harutee algas veidi enne HIIU ülesõitu ja läks jaama vastas ka üle Pärnu mnt.Küll aga oli kitsarööpalise ülesõit Vääna tn otsas .
Hiiul oli Krooningi tankla juures ülesõit kunagi.
PETSS Kirjutas:Krooningu juures küll ülesõitu pole olnud.Teraviljasalve harutee algas veidi enne HIIU ülesõitu ja läks jaama vastas ka üle Pärnu mnt.Oli oli, kunagi seisis peale ülesõitu üks vedur (TGK2).
PETSS Kirjutas:Sadamast tuli mitu haruteed Kopli poole ja üks Balti jaama.Vagunite seisukohad olid praeguse sukawabriku vastas Kopli tn ääres.Vene ajal seisis sääl tihti Wenest tulnud turismironge.Muuga jaamast (Iru SEJ)kõrwal tuli rautee välja kuni Vesse viaduktini.Iru sild senini alles.Need kõik olid tööstusraudteed.Sossis sõitis ka rong üle Tartu mnt .Kitsarööpalise kulgemist Tallinnas teavad vist kõik.Too teelõik ,mis Järvevanaga kõrvuti jookseb läks enne välja Järwe jaama. Aga kas teate miks ja millal too tee sinna ehitati?See teelõik Ülemistest kuni Järveni ehitati 1939 kui wenelane baase ehitas.Tallinna aga ei tohtinud vägesid tuua ja siis ehitatigi möödasõidutee ,et wenkud saaks edasi Paldiski ja Haapsalu suunale.Kõik ei tulnud autodel osa tehnikat jasoldateid toodi ka rongidel.
PETSS Kirjutas:,,, teelõik Ülemistest kuni Järveni ehitati 1939 kui wenelane baase ehitas.Tallinna aga ei tohtinud vägesid tuua ja siis ehitatigi möödasõidutee ,et wenkud saaks edasi Paldiski ja Haapsalu suunale.Kõik ei tulnud autodel osa tehnikat jasoldateid toodi ka rongidel.