Ats525 Kirjutas:Aga ma ei leidnud,kui aus olla siis on siin teemasid kah omajagu.
kui on silma ees kus sellest juttu oli siis saad äkki siia lingi panna.
oleks väga tänulik
Ega ma ka ei mäleta - kui silma jääb, viskan lingi. Aga üldmõte teemast oli see, et sihikindlus viib sihile.
Ats525 Kirjutas:Aajaa siis siuke asi veel et kuhu ma peaks siin foorumis 81. aasta auto kuulutuse panema.
Uunikum nagu pole aga...
Kui sa ärikuulutuse tahad panna, siis Turuplats on selleks: IMHO 25 aastat juba täis - suht uunikum juba Smile
Vasta

Veel selle aasta Haapsalu Nostalgiapäevadel osalenud masina -
http://fotoalbum.ee/photos/heikson/9955862
http://pildid.com/show/album=16281&photo=316793
uus omanik on AS Kuusakoski. Laupäeval paistis veel ühes tükis olevat.

Jah, välimus ei olnud tal küll eriti esinduslik, aga ta liikus siiski. Ei tea, kas meil liikuvate "armeenlaste" hulk kahekohalist numbrit enam kokku annab...

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

XTA Kirjutas:Veel selle aasta Haapsalu Nostalgiapäevadel osalenud masina -
http://fotoalbum.ee/photos/heikson/9955862
http://pildid.com/show/album=16281&photo=316793
uus omanik on AS Kuusakoski. Laupäeval paistis veel ühes tükis olevat.

Jah, välimus ei olnud tal küll eriti esinduslik, aga ta liikus siiski. Ei tea, kas meil liikuvate "armeenlaste" hulk kahekohalist numbrit enam kokku annab...
HÄBI!
Vasta

Regardman Kirjutas:
XTA Kirjutas:Veel selle aasta Haapsalu Nostalgiapäevadel osalenud masina -
http://fotoalbum.ee/photos/heikson/9955862
http://pildid.com/show/album=16281&photo=316793
uus omanik on AS Kuusakoski. Laupäeval paistis veel ühes tükis olevat.

Jah, välimus ei olnud tal küll eriti esinduslik, aga ta liikus siiski. Ei tea, kas meil liikuvate "armeenlaste" hulk kahekohalist numbrit enam kokku annab...
HÄBI!

Mida Te halate.Iga inimene teeb oma varaga mida tahab.Olin samalajal kuusakoskis kui auto kaalule tõmmati,projekt ammendas ennast,tuli uus peale,hoidmisprobleemid,kolimine,mootor ja tehnika kutupiilu-mahld läbisegi,rooste,seal maksti vähemalt õiglast hinda asjaeest millega müüja rahule jäi.
Foorumis alatakse liigapalju sellel teemal mida keegi oma 4rattalise sõbraga teeb-kas viib vanarauda ja saab saadud rahaga midagi targemat teha või osta-kui saab naaabrite,omaste nutulaulu kuulata,et risu vedeleb,tagistab ja rikub hoovi,maja või milleiganes ilmet,hoovi jne.jne.
Katsud autot ennem müüa-keegi ei taha,kui tahabki siis 1000-.
Kahjuks on kuusakoski metallihinna suureks ajanud-seega tuleb harjuda sellega,et autoromusid enam ei saa 1000- krooniga vaid tuleb väljakäia 3000-,4000-,5000-.......jne.
Olge moodsad ja harjuge kallinenud eluga.

HÄBI.
Ei ole häbi,nagu GAZ 22 universaal vanavolgaga-panin kuulutuse ka siia ülesse-kedagi ei huvita see autoromu,va. ühte inimest ja hind Temajäoks liigkallis-mis minumeelest on ka nii.Aga omanik ise teab ja küsib seda hinda....See auto läheb ka kuusakoskisse,omanik lammutab tükkideks ja sorteerib materjalid-saab hinna mis Teda rahuldab.
Kui kaotabki hinnas mõnedsajad kroonid-aga ei mingit vingusinimeste tel.kõnesi-et roostehonnik,vidinaid puudu,lollakas küsid sellist hinda.
Kuusakoskiga on vägahea äri ajada.Viid auto ja dok.sinna.Kaaluvad üle.Pooletunniga rahanatukenegi sinu pangakontol ja kõik-unustatud.Ei mingit vingumist rooste,tehn.seisukorrapärast ....jne.
See postitus võib tunduda väga vanaautovaenulik.mida mina muidugi ei ole.Aga neid romusid ja surnult sündinud kõdusid projekte on tõesti liigapalju ja kui need lõpetavad metallihundijuures pole minul kül isiklikult sellevastu kül midagi.Vahel tuleb ka süda kõvaks teha ja loobuda nii mõnestgi asjast.
Ise olen hetkel palju selliste asjadega kokkupuutunud ja tõden kurba fakti-kuusakoski on hea äripartne.
Ärge kõvast lööge.
Vasta

aksel73 Kirjutas:...
tõden kurba fakti-kuusakoski on hea äripartne.
Sedasama püüdsin minagi teha, kuid täpsemaid asjaolusid teadmata sai sõnastus natuke kehv.

aksel73 Kirjutas:Olge moodsad ja harjuge kallinenud eluga.
Eks me püüame Smile
Teised halajad, leidke nüüd 3 erinevust eelpostitaja jutu ja Tamar99 poolt postituses #228 kirjeldatud variandi 2 vahel.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

XTA Kirjutas:Veel selle aasta Haapsalu Nostalgiapäevadel osalenud masina -
uus omanik on AS Kuusakoski.

Tõenäoliselt sõidab lähiajal sama teed ka Nostalgiapäevade ametlik staabimasin IZ Kombi. Foorumis olnud müügikuulutse peale helistas üks inimene...
Vasta

oldmoped Kirjutas:
XTA Kirjutas:Veel selle aasta Haapsalu Nostalgiapäevadel osalenud masina -
uus omanik on AS Kuusakoski.

Tõenäoliselt sõidab lähiajal sama teed ka Nostalgiapäevade ametlik staabimasin IZ Kombi. Foorumis olnud müügikuulutse peale helistas üks inimene...
Foorum on tõesti ainuke koht, kus autot müüa...
Kui alternatiivsed müügikanalid ka juba läbi proovitud on või realiseerunud on postituse #228 variant 2, siis polegi muud öelda, et kahju on. Mitte sellest Kombist, neid leidub veel piisavalt, vaid sellest, et Daciate ja muude sarnaste asjanduste pealetung niivõrd võimas on.
Eks tulevik näitab, kas 10 aasta pärast sõidavad sama teed tänased Daciad.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

XTA Kirjutas:Eks tulevik näitab, kas 10 aasta pärast sõidavad sama teed tänased Daciad.

Loomulikult sõidavad. Mersud, BMWd ja Audid ka muide. Olles enne 300-400 tuhat km ausalt läbinud (30-40 kkm aastas on normaalne läbisõit) ning siis pole neid majanduslikus mõttes mõistlik enam "uuele elule" renoveerida, nagu nõukaaegses autonappuses tehti.

Minu meelest on OK, kui kõikidest mudelitest/markidest MÕNED algse välimusega komplektsed eksemplarid tulevastele põlvedele alles jäävad... noh... paar vrakki/projekti varuosadena veel neile kõrvale, et tulevikus (nt miski 2050) uunikumiparaadidel osaleda saaks ilma põlve otsas uusi juppe tegemata.

Mina nt ei usu, et minu kaks kuud tagasi soetatud Dacia 10 aasta pärast enam "elus" on (arvestades minu sõidumahtu).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

XTA Kirjutas:Foorum on tõesti ainuke koht, kus autot müüa...
Siin avaldatud kuulutusega on väikegi tõenäosus, et ei pea põllurallitajatega maid jagama ja pärast lammutustõendit kuskilt otsima hakkama...


XTA Kirjutas:Mitte sellest Kombist, neid leidub veel piisavalt, vaid sellest, et Daciate ja muude sarnaste asjanduste pealetung niivõrd võimas on.

Nii masohist ja peast vanatehniakahuviline ma ka ei ole, et moskvitshiga igapäevaselt sõidaks. Neljarattalised aga mu sõidukikogu kontseptsiooniga ka ei haaku, et seda sellepärast alles hoida.
Tunnistan ausalt, et igapäevasõidukiks, millega metsast linna ja tagasi liikuda, kasutan momendil Kombi asemel tõesti Daciat. Kuhu see konkreetne masin 10 aasta pärast sõidab, ei tea ega taha ka teada. Igapäevast tarbesõidukit niikaua pidada, et see tõenäoliselt kapoti alla vaatmist või mingite osade vahetust vajama hakkab, ei ole lihtsalt mõtekas ja plaanis see lähiajal lihtsalt järgmise vastu ringi vahetada. Ma ei ole nii rikas, et sõita vanade autodega koos sellega kaasneva igaks-juhuks reservmasinaga, et kui ühega midagi juhtub, siis ei peaks omaette metsas istuma ja jala käima.


Kivihunniku ladusin teile valmis ära.
Eks hakake mind nüüd siis loopima!
Vasta

Nii kurb kui see ka pole, siis olen olnud isegi sunnitud äri tegema Kuusakoski AS-iga, sest enam ei taha mõningate projektidega tegelda ja edasi pole neid ka kellelegi anda, aga siin jälle näha kõvu sõnavõtjaid siis, kui lahing läbi ehk EMEX oma osa saanud.

Dad.
Vasta

Lisan pildikese laupäevasest Kuusakoski väravast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta

heikson Kirjutas:Lisan pildikese laupäevasest Kuusakoski väravast.
see paistab vägagi korraliks:S



Vasta

Mai oska selle viimase pildi peale midagi öelda. Muidugi saan aru, et ka Varjupaiga jaoks on raha vaja koguda, aga peaks kunagi mingi teistsuguse kogumise tegema vaikselt, et saaks kokku kasvõi ntx 5000.- Ja siis teeks nii, et kui keegi satub samasugusele iludusele peale, siis ajaks omanikuga väheke juttu ning päästaks sellised isendid vanaraua hinnaga ära. Sest kui selle masina kätte oleks saanud, siis turu peal mõnele taastajale müües oleks palju rohkem raha saanud, mida saaks edasi annetada Varjupaigale. Sellest saaks suhteliselt topelt kasu: esiteks, pääseks uunikum ning varjupaik saaks toetust kas sisi uue isendi või muude vajalike vahendite ostuks.
Vasta

Kaasfoorumlased ning muud uunikumi- ja tehnikaajaloofännid! Hoidke taas silmad lahti, sest EMEX (Kuusakoski) on alustanud järjekordse kevadkampaaniaga:

http://www.kuusakoski.ee/inet/kuusakoski...id2008.pdf
http://www.delfi.ee/news/majandus/majand...d=18689103

Mõistlik oleks sobitada suhteid Kuusakoski kesk- ja tippastme juhtidega, samuti autojuhtidega, metalli vastuvõtjatega jms. Seda ikka selleks, et kampaania korras kogutava vanaraua hulgast eraldada juba algstaadiumis kõik väärtuslikud vanasõidukid ja nende detailid. Usun, et kõik tõsiteadlikud restauraatorid on nõus neid metallihinnaga välja ostma.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

heikson Kirjutas:Lisan pildikese laupäevasest Kuusakoski väravast.

Ei-ei-ei-ei-ei-ei! Mida [censored]?
Ja pilbastatigi ära?
Vasta

Kadjakas Kirjutas:
heikson Kirjutas:Lisan pildikese laupäevasest Kuusakoski väravast.

Ei-ei-ei-ei-ei-ei! Mida [sensored]?
Ja pilbastatigi ära?

Vast ikka - ega see pole ainus heas korras/välimuses uunikum, mis seal lõpu leidnud.

On muidugi teatud variant, et vastvõtjad leidsid selles mingi väärtuse olevat ning isend rändas seal hunniku kõrval mindig ajad seisnuna lõpuks siiski kellegi huvilise kätte. Pole vahet, kas ametlikus korras (vahel müüvad vanarauakokkuostjad kordistatud hinnaga midagi ka välja) või siis mitteametlikus korras (iga inimene on surelik ja ei ütle ära mustast lisateenistusest). Seda mõlemat on siin-seal aeg-ajalt ette tulnud, aga mitte kõikide sinnasattunud isenditega, vaid ainult vähestega.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Jah härrad VanaRaudlased!

Olen elanud kaasa teie paljudele tundepuhangutele seoses tehnilise ajaloo ümbersulatamisega. Isegi olen püüdnud olla kannatlik (peresuhete katkemise piirini) säilitades äkkikunagilähebvaja vidinaidkolkaraid.

Isiklik hetkeseis on selline, et projekt mere(vana)tehnikaga on omadega kännutaga. Oma aja ära elanud linttraktor T 55 A (vt turuplats) on olnud mulle nö reservfondiks. Kuulutuse ülesriputamise hetkel oli selle hind Kuusakoskis 15 000 EEK. Seoses "valuutakursi" muutustega maksab see "känkar" nüüd 20 000+!

Kuidas käituksite minu olukorras?
Vasta

Kas pildistajal ei olnud mahti ja tahtmist minna uurima seda isendit.
Heiksoni hobi on volgad ja mitte usutav,et see Volga jättis Ta ükskõikseks.
Olen kordi ostnud inimestelt vanaraua hinnaga kuusakoski väravast detaile ja tsikleid ning kordagi pole ei öeldud.
Mis nüüd ,siis lahti oli...

:I M Back
Vasta

Ega enam ei lähe ainult uunikumid..
Paar päeva tagasi nägin täitsa siledat opel vectrat , ja lasti juba mahlasid välja, t6esti korralik-sile nägi välja , euronumbrid ja puha kylles...
Vähe rem. ja oleks v6ind vabalt mingi 10k. kysida , mitte "kuni 1800 eek/tonn", aga ju siis omanik ei viitsinud jamada v6i olid muud p6hjused.

Pole midagi targemat teha
Vasta

Ma siin mõtlesin omaette, et nii hakkabki ring "emex-china-tehas-esindus-omanik1-omanik2-emex-china jne" üha kiiremini ja kiiremini jooksma (võttes arvesse ka teemasid orjandusest ja autoesinduste lähenemisest). Huvitav, kus on piir on ja millega see lõpeb? Kas koos naftaga, kas varem, kas hiljem? Palju küsimusi ja ei ühtegi vastust... Eks aeg näitab Smile

Vabandust teemavälise mõttemõlgutuse eest. Ja siiralt kahju on sellest, kui mõni korralik auto Kuusakoskisse rändab, sest see on jälle sammuke ajaloo hävimise suunas. Ja ma ütlen kohe ära, et ma olen muiduvigiseja selles osas: hetkel puuduvad igasugused võimalused asjaga tegeleda ja niigi kõik ülepea...

Muuseas, veel üks mõte tärkas. Huvitav, kui laialt Euroopas on sellised veskid levinud? Ma ei ole sellest üldse midagi kuulnud, ehk keegi teab Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne