05-10-2004, 20:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2004, 11:50 AM ja muutjaks oli nasa13.)
MÄRKUS: see teema on välja tõstetud iseseisvaks topicuks \"asendusmootorite\" teemast.
------------------------------------------------------------------------------------
Läbi aegade on volga mootorite arengus muutusi läbinud vaid üks asi, surveaste. (natuke ka teisi asju aga see selleks) Surveaste arvelt on saadud jõulisa 75hj-90hj-110hj. Surveaste on tõusnud 6,7:1 8,6:1, (umbes panin praegu, mälu järgi).Tänapäeva mootorites on surveaste umbes 10:1 . Kui nüüd lihvida volga mootoripead ja saavutada 10:1 , kas peab mootor vastu?
Kui peab, siis pole ju lõpuks erilist mõtetki mingit muud mootorit vahele ehitada. Ja kui ongi soovi V8 a\'la 6 liitrit. Siis ehita korralik raam alla ja palun. Estfieldid ja cobrad ehitatakse toruraamidele ja rekordmootor oli cobral vist 12 liitrit töömahtu.
------------------------------------------------------------------------------------
Läbi aegade on volga mootorite arengus muutusi läbinud vaid üks asi, surveaste. (natuke ka teisi asju aga see selleks) Surveaste arvelt on saadud jõulisa 75hj-90hj-110hj. Surveaste on tõusnud 6,7:1 8,6:1, (umbes panin praegu, mälu järgi).Tänapäeva mootorites on surveaste umbes 10:1 . Kui nüüd lihvida volga mootoripead ja saavutada 10:1 , kas peab mootor vastu?
Kui peab, siis pole ju lõpuks erilist mõtetki mingit muud mootorit vahele ehitada. Ja kui ongi soovi V8 a\'la 6 liitrit. Siis ehita korralik raam alla ja palun. Estfieldid ja cobrad ehitatakse toruraamidele ja rekordmootor oli cobral vist 12 liitrit töömahtu.