andke mulle inffi \"KGB VOLGADE\" kohta
#1

andke mulle inffi \"KGB VOLGADE\" kohta
Vasta
#2

Mida sa täpsemalt mõtled? Mislaadset infi? Mida kavatsed ette võtta?

Kas püüad mõne Volga ümber kohandada kiiremaks või huvitavad (KGB)originaalautod?

Kui oskame, siis püüame aidata Smile
Vasta
#3

Kas sa mõtled v8-ga GAZ-23-e? Selle kohta mul on vähe tehnilist infi.
Vasta
#4

Kui rääkida R6 ja V8 motoritega Volga modifikatsioonidest, siis on tegemist vahel ka eksportversioonidega, millistest osa modifitseeriti sellisteks kuskil välismaal kohapeal.

Vasta
#5

Jah, aga Gaz-23-l oli vene enda toodetud V8 mootor M-13, nagu ka Tšaikal. KGB Volgadel oli ka arvatavasti selline, muidugi ise ei ole ühegi sellise kapotialust näinud ega oska kindlalt öelda.
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: BurnStreet
Jah, aga Gaz-23-l oli vene enda toodetud V8 mootor M-13, nagu ka Tšaikal. KGB Volgadel oli ka arvatavasti selline, muidugi ise ei ole ühegi sellise kapotialust näinud ega oska kindlalt öelda.

Seda küll, muidu vaadelda V8 mootoriga vanemaid e. M23 Volgasid, siis osa nendest läksid eksporti, kuigi suurem osa jäi KGB-le koos vastava lisavarustusega kasutada.

Täpselt ei ole aru saada, kas soovitakse informatsiooni ainult KGB- versioonidest või üldiselt eksootilisematest Volga versioonidest.....

Hiljem pandi vahetevahel peale V8 ka hoopis rootormootoreid Volgadele, aga ka Tðaikadele väidetavalt.
Vasta
#7

Igatahes, selline M-13 mootor Volga peal oleks küll igati vinge värk:
5,53 töömahtu, surveastmega 8,5 on 195 hj / 4400 p/min, Pöördemoment aga 41 kgf*m / 2200 p/min.

Muidu kunagi lugeisin, et sellise moditud Tsaika mootoriga ralli-GAZ-51 läheb 0 - 100 km/h umbes 7 sekundiga.
Mis trikke siis selline Volga veel võiks teha?

Kahjuks selliseid Volgasid Eestis vaevalt et kohtab Sad . Eesti oludes võiks vast tavalisele Gaz-51-le shevy small-blocki peale aretada, annaks sama välja.
Vasta
#8

Mingi partii toodeti GAZ 53 forsseeritud mootoritega, täpsemaid andmeid ei tea, aga töömaht oli 4250cm3 V8 mootor, jõudu oli umbes 160 -170 hj. Nägin sellist versiooni ühes ZA RULJOM ajakirjas kunagi ammu, oli näituseauto ja 3102 tüüpi kerele vahele istutatud. Loomulikult pandi ka muid mootoreid vahele (GAZ14 jm)

53 mootor on tegelikult olemuselt üsna hea, klappide läbimöödu ja silindri töömahu suhe on suhteliselt hea. Miinuseks on 53 mootori robustne mass ja kogu oma töömahu kohta.

Tsitaat:Muidu kunagi lugeisin, et sellise moditud Tsaika mootoriga ralli-GAZ-51 läheb 0 - 100 km/h umbes 7 sekundiga.
Mis trikke siis selline Volga veel võiks teha?

Jah, siinjuures tasuks meenutada V8 mootoriga usakaid, loomulikult on üllatusmoment sellise Volga puhul hulga suurem kui mõne Chevy puhul Cool
Vasta
#9

Tsitaat:Muidu kunagi lugeisin, et sellise moditud Tsaika mootoriga ralli-GAZ-51 läheb 0 - 100 km/h umbes 7 sekundiga.
Mis trikke siis selline Volga veel võiks teha?

Oot-oot, see 51 millele Tðaika mootor peale pandud, läheb 0-100 km/h 12,5 sekundiga ja tippkiiruseks 135 km/h. Kusjuures käiguvahetuseks kulub 2,5 sekundid.
kohalt võetakse teise käiguga, 40 pealt läheb kolmas ja 70 pealt neljas käik. kuna see huvitav aparaat asub minu kodukohas siis olen seda ka ise näinud. Tegemist on ikka väga kurja masinaga ja kui sinna veel mingi parem kast panna millega kiiremaid lülitusi teha saab on sellega paras zigulle ja asju seljataha jätta

Vasta
#10

Seda 7 s juttu ärge tõsiselt võtke, kaks-kolm aastat tagasi lugesin seda autolehest ja mälu võib kergesti alt vedada.

Aga originaalkorras Gaz-23 võiks teha veerandmiili umbes 16 s, ja saavutab seal kiiruse kuskil 140 km/h IMO.

Vene mootorid on rasked jah, eriti need v8-d, mis olid mõeldud suurtele veoautodele ja autobussidele. Üks suuremaid vene v8\'d oli 7 l-ne Zil-375 mootor, mis oli näiteks Ural-375-l ja Laz-699A-l. See tegi kõigest 180 hj / 3000 p/min juures, aga kaalus koos siduri jt abiseadmetega 790 kgf. Muidugi suuretel veoautodel ei olnud kaal nii tähtis aga sellist mootorit ei paneks vist isegi Gaz-51-le.
Vasta
#11

Lisaksin veel, et selle betoonplaadi auto tagaossa paigutamise juttudel paistab täiesti tõsi taga olema, ma varemalt lugesin ka kuskilt saidilt selle kohta.

Huvitav oleks teada küll, palju GAZ 23 veerandmiili sõidaks, ilmselt omal ajal oli ta ikka väga kiire auto, tänapäeval cruisimiseks ja sleeperiks käiks samas küll Smile
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13
Lisaksin veel, et selle betoonplaadi auto tagaossa paigutamise juttudel paistab täiesti tõsi taga olema, ma varemalt lugesin ka kuskilt saidilt selle kohta.

Ma olen kuskilt lugenud, et pandi mingid tinakangid vms.
Vasta
#13

Kui raha on, osta kohe valmis ja mugavustega näiteks GAZ 24 - 34 (GAZ 14 Tðaika mootoriga jne),
eriti alla 5000 USD $ pole neid venemaal müügis näinud, lisaks tuleb arvata toomisega kaasnevad igasugused maksud ja muu ehk võimalik bürokraatia ja ajude****

Üldse on eestis jõuline trend müüa japse ja eurokaid, ka usa toodang on lausa rämeda ebaõiglusega ahistatud grupp.

Kui sellise (24-34) arvele saaks, siis oleks lihtne lääne V8hiljem vahele installida ning ntx 300+ hj abil üsna eduliselt ringi kulgeda. Üldiselt on juba stock konditsioonis V8 Volgadele lisaraskuseid (betoonplaate jne) auto tahaossa paigutatud, kaalujaotuse ühtlustamiseks ning liigse rehvikärsatamise vähendamiseks.

GAZ 24 - 34
[Pilt: 001.jpg]
Vasta
#14

Kahjuks ei ole Eestis registreeritud mitte ühtegi Gaz-23-e Sad (aga seda te teadsite nagunii). Kunagi ammu oli üks küll KB-s müüa.
Huvitav kuhu nad saanud on, kui neid üldse kunagi oli? Või sõitis eriteenistus vene ajal Eestis tavaliste volgadega?
Vasta
#15

Ei oska õelda, ehk osa autosid viidi või müüdi venemaale, aga ehk olid autosid ka fantoomidena liikvel s.t. kirjas GAZ 24 aga tegelikult V8 kõva versioon. KGB oli ju nii kõva süsteem, et kui mõni keeras musta volga täis peaga üle katuse (näiteks üks juhus nn. vene ajal Estonia teatri ligiduses), siis liiklusmiilitsa ilmumisel näitas mehike oma töötõendit ja miilits lõi kulpi. That´s all.

See kõik ajabki asja häguseks, et ei tea: kas fantoomauto või on kõik numbrid ja ämbrid täpselt nagu specsid nõuavad.

Aga eks sõideti ju ka tavaliste Volgadega, neid V8 Volgasid väga palju ka ilmselt ei toodetud (arve ei saa muidugi alati uskuda).
Vasta
#16

Ometi on ju Eestis inimesi, kes peaks
mäletama, mis sõiduriistad siinkandis KGB-l
käsutada olid? Kasvõi Rein Sillar ise senini
ikka Eestis ja erasektoris. 11 aastat on ju
ülilühike aeg.

See ei ole ju miski saladuse vms avaldamine,
kui ta kommenteeriks, kas ja milliseid
GAZ 23-sid, V8ga 24sid jms siin
liikus. Samas annaks see
Eesti autoajaloole palju juurde. Niikuinii
on automudelid ju avalikustet kõik, seda ka
Venemaal, kus autosid endidki liigub.

On\'s siis keegi \"elusat\" GAZ 23 tagatipuks
näinud siinmail?


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#17

KGB jaoks tuli 1987-1993 tehasest GAZ 24-34 (Tshaikalt 2 karpaga V8)
http://autonavigator.ru/autocatalog/gaz/24-10.shtml
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne