Postitused: 25
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Võrumaal on vagula külas lehmalautades kasutusel ja Antslas linnas kaks k-700 ja ka võru linnas on 5 tükki
Postitused: 496
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Neid oli ka Eestis omajagu, aga praeguseks tagasi Venemaale müüdud. Samuti korralikumad K-700A ja K-701, praegu veetakse juba üsna ronte.
Postitused: 1,827
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Njah ,ise mäletan 90.-te algusest ainult seda Viiratsi oma ja teist ,mis vedas Tartus kahe käruga jõesadamast liiva ,kuid ega ma siis eriti palju mööda Eestit ringi ei sõitnud ka. Liinibussiga sai siiski vahel ikka liigeldud ning ei mäleta küll ,et bussiaknast oleks silma jäänud mõni K-701M põllul töötamas vms. ;K-700A ja K-701 sattus ikka pidevalt ette.
Kas Venemaal on siis meil äratrööbatud Kirovetsidel nii hea minek?
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Möödunud aastal üks Võrukandi tollis tegev tuttav mainis,et venelased plekivad isegi risude Kirovetside ja T-150K-de eest korralikke summasid.Kuid selliste äride kõrgajad jäid 1990-te algusesse ja keskpaika.
Postitused: 430
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Kas sellel Kirovitsil on peal sama mootor mis on kasutusel Kraz-idel?
Postitused: 479
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
K-700A-l on Kraz-iga sama mootor ЯMЗ-238 kaheksa silindriline ja turboga. K-701-el on kümnesilindriline ja ilma turbota.
Postitused: 1,827
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
K-701 mootor on siiski 12-silindriline.
Postitused: 479
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Sorry, Sillul õigus! Loomulikult 12
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Martti Kirjutas:maru Kirjutas:
Sellise K-701 rehvi täispumpamiseks tavalise pumbaga, mis on autoga kaasas, on vaja lüüa 3000 laksu et saaks sõitma hakata. Ja siis tuleb sõita lähima kompressorini, sest see on ikka suhteliselt tühi veel. Üks sugulane rääkis kunagi et tal oli nii juhtunud: Õhtul sõitsi koju ja jättis hoovi seisma, hommikuks oli kumm tühi ja tuli pumpama hakata.
Olen kah korra K 701 kummi täis pumbanud,kuid ainult palja sisekummi. Tulemuseks oli 1400 laksu ja selle ajaga läks alles kumm ümarguseks!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...