03-09-2007, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2007, 21:51 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Kunagi ise sellise K-701R rooli hoidnud, minu meelest põhierinevus tava 701st on teine (uuem versioon)mootor,millel igal silindril silindripea eraldi pluss muud sellisest lahendusest tingitud erinevused toite ja jahutussüsteemis. Mootori marki ega tehnilisi andmeid kahjuks ei mäleta.
Tänapäeval 701Ri nähes võib kapoti all aga vastu vaadata aga hoopis vanem JAMZ-240,kuna päris tihti kipub millegipärast remondi käigus juhtuma sellist "tuuningut". Vanemad mehed räägivad ka vanema versiooni paremast kestvusest. Ise seda viimast fakti kinnitada ega ümber lükata ei julge.
Tänapäeval 701Ri nähes võib kapoti all aga vastu vaadata aga hoopis vanem JAMZ-240,kuna päris tihti kipub millegipärast remondi käigus juhtuma sellist "tuuningut". Vanemad mehed räägivad ka vanema versiooni paremast kestvusest. Ise seda viimast fakti kinnitada ega ümber lükata ei julge.