13-03-2013, 00:00 AM
Need punased T-150K tüüpi traktorid, mis kolhoosidesse tulid, olid harilikult erinevad ainult värvi poolest oma rohelisest suguvennast. Mõnedel siiski oli käigukasti käikude lülitusskeem erinev. Kas sisus ka vahet oli seda ei tea kommenteerida.
Teine teema on aga T-157K. See masin oli ehitatud metsaveotraktoriks. Mootorina oli tal kasutusel SMD-60, mis arendas 150hp 2000 rpm juures. Käigukasti käikude lülitusskeemi oli sisse viidud lisaasend mootori ohutu käivitamise tarvis. Rehvidena kasutati K-700 rehve mis olid spetsiaalsete veljede peal ja istusid T-150K sildadega. Veljedel olid ventiilikaitse korgid külge keevitatud.Tagasilla kohal oli tal paigutatud vints ja rippsüsteemi asemel oli metsaveokilp. Tagumine rippsüsteem puudus. Ees oli väike kitsas buldooser metsamaterjali virnastamiseks.
Kabiin oli turvapuuriga ümbritsetud ja alt oli masin põhjaplaatidega kaitstud. Et juhuslik oks masinat rivist välja ei lööks.
Teine teema on aga T-157K. See masin oli ehitatud metsaveotraktoriks. Mootorina oli tal kasutusel SMD-60, mis arendas 150hp 2000 rpm juures. Käigukasti käikude lülitusskeemi oli sisse viidud lisaasend mootori ohutu käivitamise tarvis. Rehvidena kasutati K-700 rehve mis olid spetsiaalsete veljede peal ja istusid T-150K sildadega. Veljedel olid ventiilikaitse korgid külge keevitatud.Tagasilla kohal oli tal paigutatud vints ja rippsüsteemi asemel oli metsaveokilp. Tagumine rippsüsteem puudus. Ees oli väike kitsas buldooser metsamaterjali virnastamiseks.
Kabiin oli turvapuuriga ümbritsetud ja alt oli masin põhjaplaatidega kaitstud. Et juhuslik oks masinat rivist välja ei lööks.