11-08-2014, 23:00 PM
Täna leidis siis probleem omale lahenduse.
Panime uue manomeetri ja see näitas 8,5 atti mida on vähe nagu selgub.
Sai siis veel juurde keeratud ja mingist piirist edasi enam ei tõusnud rõhk.
Klapp välja ja oligi klapi tööpinnal tükk väljas.Parandasime pinna ära ja reguleerisime rõhu 10,5 peale ja isegi 1,3 bar turborõhuga ei libise.
Koormust sai korralikult antud sest taga oli rekka vann, mis ääreni vilja täis.
Kuna vedu on pikk ja auto põllul ei taha käia võetakse käru K-701 sappa ja teepeal pannakse auto ette.
Palju sinna aga õli võiks minna?
Oleks siis juba atf sisse pannud ja põhja ära puhastanud.
Panime uue manomeetri ja see näitas 8,5 atti mida on vähe nagu selgub.
Sai siis veel juurde keeratud ja mingist piirist edasi enam ei tõusnud rõhk.
Klapp välja ja oligi klapi tööpinnal tükk väljas.Parandasime pinna ära ja reguleerisime rõhu 10,5 peale ja isegi 1,3 bar turborõhuga ei libise.
Koormust sai korralikult antud sest taga oli rekka vann, mis ääreni vilja täis.
Kuna vedu on pikk ja auto põllul ei taha käia võetakse käru K-701 sappa ja teepeal pannakse auto ette.
Palju sinna aga õli võiks minna?
Oleks siis juba atf sisse pannud ja põhja ära puhastanud.