Kirovets ja teised end. Nõuk. Liidu päritolu liigendraamiga suurtraktorid

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ight=kamaz

See vä? nr 19 pilt sisaldab miskit sidurit
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=Cvnb0IJvSiI
Vasta

Võimalik vaid Venemaal.
https://www.youtube.com/watch?v=Iv9DUI1Tg2s
Vasta

(20-05-2016, 08:35 AM)krossifänn Kirjutas:  Võimalik vaid Venemaal.
https://www.youtube.com/watch?v=Iv9DUI1Tg2s

Mis seal seda kinni peaks hoidma? T-150K-l on toru ümber rant, mis käib poolraami ja kammitsa soonde. Pooleks läheb kas toru randi purunemisel või kammitsa lahtitulekul.
Vasta

Kinni hoiab otsaplaat mis kinnitub 15  M18x1,5 poldiga pöördtoru sisse. Kui poldid loksuma hakkavad on lõpp kiire tulema.
Vasta

Kuressaare lossi vallikraavi tühjendus, 1:38 juures K-701 laadur

Vasta

Tsitaat:Kuressaare lossi vallikraavi tühjendus, 1:38 juures K-701 laadur
See on vist too mis talviti EPT hoovil lund lükkab. Seega omasilmaga ää nähtud/katsutud.
Vasta

Tervist automotolased! Kiire küsimus- Kuidas peaks toimima T-150k jõuvõtu 540 või 1000 pöörde lülitus? Sai selline riistapuu soetatud, jõuvõtu sain põrandal olevast kangist sisse ja käsipiduri laadsest kangist käima 540 pöördega aga kuidas toda lülitada 1000 peale? Põrandal kaks seda käsipiduri laadset kangi, kas juhiistme poolsest peaks käima 1000 lülitus äkki? (Minul on see kangi süsteem kabiini alt tühi ja ainult vasakpoolset tõmmates rakendub pto 540 pöördega). Kurjam ei ole praegu ühtegi 150 raamatut ka käepärast, et raamatust harida ennast.

Samuti lisan siis juurde ka, et kui kellelgi vedeleb kolbpumpa vähemalt 100l/min siis võib seda mulle pakkuda! Vaja 150nel tõstuki käitamiseks jõuvõtu otsa panna.  Wink

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

1000 peale ümberseadistus peaks käima tagant, jvv käigukastist või mis iganes selle nimi on, aga kuidas seda ei mäleta.
Vasta

(14-08-2017, 20:05 PM)Kult Kirjutas:  1000 peale ümberseadistus peaks käima tagant, jvv käigukastist või mis iganes selle nimi on, aga kuidas seda ei mäleta.

Selleks on vaja teist suuremat hammasratast, oli traktoritel kaasas koos muu varustusega.
Vasta

Tsitaat:В зависимости от наладки ВОМ может иметь две частоты вращения выходного вала — 1000 и 540 об/мин.
Для переналадки с одного режима на другой необходимо в редукторе ВОМ заменить шестерни на дополнительные, которые прилагаются к трактору.
При режиме 1000 об/мин допускается передача через ВОМ полной мощности двигателя, а при 540 об/мин — не более 100 л. с.
http://stroy-technics.ru/article/val-otb...tora-t-150

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tänud vastanutele! Pilt palju selgem asjast..

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

https://youtu.be/ow7jh865Nn4?t=165
Kas selliseid isendeid tuli tehasest või on omalooming?

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(15-02-2018, 17:46 PM)52mees Kirjutas:  https://youtu.be/ow7jh865Nn4?t=165
Kas selliseid isendeid tuli tehasest või on omalooming?

Mõni tahmas peaga NL insener ehk tahtis midagi säärast teha? :Big Grin
Väga ei usu, et see käivituskombinaator tehasest väljus. Aga huvitav siiski.

Almost Again
Vasta

Tööd oli vaja teha, akusid igas pensukas ei müüdud, kui üldse müüdi Cool , tuligi leiutada, mõni kasutas mägistarterit, palju luges masina olukorrast ja mehe olukorrast.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(15-02-2018, 20:38 PM)metsakohin Kirjutas:  Tööd oli vaja teha, akusid igas pensukas ei müüdud, kui üldse müüdi Cool , tuligi leiutada, mõni kasutas mägistarterit, palju luges masina olukorrast ja mehe olukorrast.

ja kuna kaius elektrik ei saanud kuidagi e starterit korda siis sikutati ka paelaotsas käima,samal eel juba täna käivitusmootor peal.
Vasta

(16-02-2018, 09:47 AM)muska71 Kirjutas:  ja kuna kaius elektrik ei saanud kuidagi e starterit korda siis sikutati ka paelaotsas käima,samal eel juba täna käivitusmootor peal.

See postitus on erinevatel põlvkondadel erineva arusaamaga.
Vana põlvkond saab, peale mitmekordset lugemist aru, et rohuniiduki starter on tuksis ja tõmmati käima. Noorem põlvkond saab aru, et netipõhine käivitus ei tööta ja kaius on mingi ITimees, kes vahetab välja miskit softi.
Umbes sama, nagu Lenini ja Krupskaja peegli esine juhtum. Tänapäeva mõistes on vana anektoot arusaamatu ja Lenin jääbki kiilakaks.
Vasta

(15-02-2018, 20:38 PM)metsakohin Kirjutas:  ...
mõni kasutas mägistarterit, palju luges masina olukorrast ja mehe olukorrast.

Kollasel Kirovetsil?

Teoorias vist on võimalik, aga säärased mehed käivad väga harkis jalu...
Vasta

(16-02-2018, 11:02 AM)motamees Kirjutas:  
(16-02-2018, 09:47 AM)muska71 Kirjutas:  ja kuna kaius elektrik ei saanud kuidagi e starterit korda siis sikutati ka paelaotsas käima,samal eel juba täna käivitusmootor peal.

See postitus on erinevatel põlvkondadel erineva arusaamaga.
Vana põlvkond saab, peale mitmekordset lugemist aru, et rohuniiduki starter on tuksis ja tõmmati käima. Noorem põlvkond saab aru, et netipõhine käivitus ei tööta ja kaius on mingi ITimees, kes vahetab välja miskit softi.
Umbes sama, nagu Lenini ja Krupskaja peegli esine juhtum. Tänapäeva mõistes on vana anektoot arusaamatu ja Lenin jääbki kiilakaks.
vabandan,aga ma neid e marke ei laksa,üks niidab teine vaalutab vist ja mingi koll teeb ka silo.
mulle tekst meeldib ja naeran paegu.
Vasta

(16-02-2018, 11:03 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-02-2018, 20:38 PM)metsakohin Kirjutas:  ...
mõni kasutas mägistarterit, palju luges masina olukorrast ja mehe olukorrast.

Kollasel Kirovetsil?

Teoorias vist on võimalik, aga säärased mehed käivad väga harkis jalu...

Täiesti võimalik ka praktikas, hea oleks enne õhusurve üles lüüa, muidu on pidama saamisega raskusi.
Vene ajal sai nii mõnedki korrad nii tehtud, küll trossi otsas, mäge lihtsalt polnud, sest akudega oli nagu oli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne