13-10-2023, 08:57 AM
See tuleb vist räige OT aga tahaks juhtida tähelepanu sellele internetist ja kuuglist saadud infole mis alati ei lähe kokku tegeliku maailmaga.
Toon ühe näite. Tegu oli küllaltki lugupeetud militaarvanatehnika gurudega. Juttu tuli BTR-152 ja tema rehvipumpamise süsteemist ning selle salongist juhtimisest. . Rääkisin ka mida näinud olen ja kuidas see süsteem välja nägi ning sain privaatkirja koos pildiga kuuglist, et ma ärgu valetagu. See koht pole luuletamiseks loodud. Sellist asja nagu ma väidan pole olemas kuna kuugel ja Wiki annavad sellise pildi mis ei ühti sinu "jutustusega".
Siis jäi küll karp lahti ja oli selge, et enamus "vanatehnikagurusid" on tegelikult Wikipeedia peal üles kasvanud. Krt, ma olen seda rehvipumpamise süsteemi salongis näinud rohkem kui teie kambapeale kokku väljastpoolt seda BTR-i näinud olete.
Aga teemasse ka. Selle K-700 53,5 on nüüd vaieldav. Kas on puhas 700 või 700A. Seal on suur vahe. Puka 701 sai pajatatud. Teine kuulus K-701 oli Saaremaal mida juhtis mu kolleeg Andres ja tema vedas saare pealt kaske Tallinna sadamasse. Kaks käru taga. Super oma koormaga sai paarkümend minutit ennem linna kui tema oma Kirovetsiga. Sellel traktoril oli ka kiirus puhas 70.
Nii, et on mille üle vaielda.
Toon ühe näite. Tegu oli küllaltki lugupeetud militaarvanatehnika gurudega. Juttu tuli BTR-152 ja tema rehvipumpamise süsteemist ning selle salongist juhtimisest. . Rääkisin ka mida näinud olen ja kuidas see süsteem välja nägi ning sain privaatkirja koos pildiga kuuglist, et ma ärgu valetagu. See koht pole luuletamiseks loodud. Sellist asja nagu ma väidan pole olemas kuna kuugel ja Wiki annavad sellise pildi mis ei ühti sinu "jutustusega".
Siis jäi küll karp lahti ja oli selge, et enamus "vanatehnikagurusid" on tegelikult Wikipeedia peal üles kasvanud. Krt, ma olen seda rehvipumpamise süsteemi salongis näinud rohkem kui teie kambapeale kokku väljastpoolt seda BTR-i näinud olete.
Aga teemasse ka. Selle K-700 53,5 on nüüd vaieldav. Kas on puhas 700 või 700A. Seal on suur vahe. Puka 701 sai pajatatud. Teine kuulus K-701 oli Saaremaal mida juhtis mu kolleeg Andres ja tema vedas saare pealt kaske Tallinna sadamasse. Kaks käru taga. Super oma koormaga sai paarkümend minutit ennem linna kui tema oma Kirovetsiga. Sellel traktoril oli ka kiirus puhas 70.
Nii, et on mille üle vaielda.
Aquila captas non muscas.