ford taunus MK4 1.6 1977
#1

Alates eilsest võib siis rapla vahel aegajalt näha liiklemas sitakarva kollast taunust Smile Masina toomine võrust raplasse on muidugi omaette teema, aga sellel praegu pikemalt ei peatuks.

Tegu siis 77\'ndal aastal valminud masinaga, tehnilised näitajad järgmised:
kere tüüp: kupee
töömaht: 1593 cm3
võimsus: 54 kW
tühimass: 990 kg

Hetkel on teda kõvasti kõpitseda vaja... Elekter tegutseb täiesti omasoodu, kohati suunad töötavad, kohati mitte, valgustusseadmed samamoodi. Pihta pole veel saanud, millest see sõltub. Umbes 30 km enne finishit otsustas ka käigukang oma pesast lahkuda, õnneks sai veel kuidagi läbi häda koju jõutud Smile Kangil on nimelt pesasse keeramise vint maas, kui kellelgi on korraliku käigukangi pakkuda, võtku ühendust. Käsipidur ei tööta absoluutselt, ilmselt on tross lõtvunud või pole seda seal üldse. Pidurid võiksid üldse paremini töötada.
Interjööriga peab ka vaeva nägema, keegi on ilusatesse nahkpolstritesse pirakad augud lõikanud, tõeneaoliselt \"tümaka\" jaoks Smile Istmed on ka vanale autole kohaselt suhteliselt rääbakad, ideaalis tahaks sinna mustasid veidi toekamaid nahkistmeid, aga arvestades oma rahalist olukorda, on see praegu ulme. Hea uudis on see, et kere paistab väga kobe. Taga paremas nurgas on küll väike kõks, aga selle kõpitseb lihtsalt ära. Seoses sellega otsin ka parempoolset tagatuld, kui kellelgi pakkuda on oleksin väga tänulik Smile

Praegu on plaanis esimese asjana anda värvkattele uus noorus. Värv ei tuleks just kõige tavalisem - täiesti matt must. Peaks kroomstangedega kenasti sobima Smile Täielikuks kereremondiks vajadust ei näe hetkel ja kahjuks pole see praegu ka rahaliselt võimalik. Järgmine eesmärk oleks mootoriruumis 1.6 vahetada taunuse 2.3 või 2.6 V6 mootori vastu. Kast samuti sest praegune ei paista just kõige kabedam olevat. Keegi, kellel konkreetselt sellise asjaga kogemusi olnud, võiks sellest lähemalt rääkida. Kaugemale eriti mõelda ei taha, saaks kõigepealt sellegagi hakkama oleksin väga rahul.

Pilte saab näha lähiajal.

Vasta
#2

Onne soovid ka minu poolt, kui keegi tahab siis mul on samasugune muua78.
http://www.pilt.ee/ZombieV6

Kaigu kangi vastu aitab korralik liim, proovitud.
Kas on ikka oige kupee voi 2door sedaan.
Koige parem varjant oleks ikka 2.8 tuleviku mottes.
Muidu kui tahad siis pakkuda ka V8, mis oli plaanis enda taunusele panna, aga sain camaro.
Edu ehitamisel.
Vasta
#3

Zombie räägi mootorist... mis V8 on ja mis võimsus jne!?
Vasta
#4

Zombie Kirjutas:Kaigu kangi vastu aitab korralik liim, proovitud.
Kas on ikka oige kupee voi 2door sedaan.
Liimiga küll asju ei taha ajada, uut käigukangi oleks ikka vaja.
Ei ole päris eht kupee, 2 ukseline sedaan ikka.
Vasta
#5

Reedel otsustas gaasitross täiesti suvalisel momendil katkeda. Hetkel masin sõbra maja ees, praegu lähen vaatama kuidas ta koju tagasi tuua...
Tööd selle aparaadiga ikka on Smile
Vasta
#6

Kunagi ammu sai vist pilte lubatud, igatahes siin nad nüüd on:

[Pilt: taunus_1.jpg]

[Pilt: taunus_2.jpg]

[Pilt: taunus_5.jpg]

[Pilt: taunus_4.jpg]
parema nurga kõks


Seni olen tegelenud ainult nipet-näpet töödega... Natuke nokitsesin elektri kallal ja armatuuri valguse ning tagaklaasi soojenduse sain isegi tööle Smile Makile sai ka elu sisse puhutud ja ühe kanali taha väikene radiotehnika (6-ac2) visatud. Päris hea on soojas autos eesti hitt 98\'t kuulata Big Grin Teine kanal kahjuks ei tööta ja ausaltöelda ei huvita ka milles probleem, tulevikus hakkab niikuinii autos midagi muud mängima, aga sellel praegu pikemalt ei peatu Wink Karbuss sai paika timmitud, enam ei tahagi taunus koguaeg ära kooleda.
Praegu on auto garaažis ja vaikselt alustan keretöödega, nagu lubatud. Värvi suhtes pole veel meelt muutnud - kindlasti mattmust. Hetkel on keretööd alles esimeses ja kõige lõbusamas faasis ehk siis kisun kere paljaks Smile

Hoian teid sündmuste käiguga kursis Smile
Vasta
#7

Ja veel mõned...

[Pilt: taunus_7.jpg]
uus ukselink oleks päris tore Smile

[Pilt: taunus_8.jpg]
piilarikatted oleks vaja puhastada ja üle värvida

[Pilt: taunus_12.jpg]
õuldskuul makk Big Grin

[Pilt: taunus_13.jpg]
keegi eelnevatest omanikest on kõva audiofiil olnud Wink
Vasta
#8

mattmust sobix sellele masinale ylih2sti.. j6udu t88le.
Vasta
#9

Õnnitlused !
Oled vahva sõiduriista omale soetanud.
Kas sa ei taha auto algupärast värvi säilitada?
(musti autosid ju küll, aga see vaid minu arvamus)
Uksepolstritest on kahju..

Edu ja jõudu tööle!
Vasta
#10

mart000 Kirjutas:Õnnitlused !
Oled vahva sõiduriista omale soetanud.
Kas sa ei taha auto algupärast värvi säilitada?
(musti autosid ju küll, aga see vaid minu arvamus)
Uksepolstritest on kahju..

Edu ja jõudu tööle!
Originaalvärvi säilitamiseks näen ma ainult üht põhjust ja see oleks masina võimalikult algupärasena hoidmine. Kahjuks on selle masinaga juba igasugu \"tuuningut\" tehtud, sealhulgas ka seesama kollane värv, mis pole teps mitte originaal.
Antud olukorras juhindun 100% oma maitsest, mitte sellest, kuidas oleks võibolla sobiv ja eetiline sellist üsna vana liikurit ehitada. Vabandan kõigi ees kellele see meeldida ei pruugi Smile
Pealegi, kui mul juba oma visioon mingist masinast on kusagil ajusopis tekkinud, siis on vääääga raske seda ümber muuta Smile
Vasta
#11

Pilte hetkeseisust:

[Pilt: taunus_eest.jpg]

[Pilt: taunus_tagant.jpg]

[Pilt: taunus_pagass.jpg]
Vasta
#12

Edu ehitamisel varsti hääled sisse
Vasta
#13

Kuigi ma pole juba kaua siia uudiseid postitanud, ei tähenda see et töö seisaks Smile
Hetkel siis masin nii kaugel, et võib enamvähem kruntima hakata.

[Pilt: taunus_viimati.jpg]

Katkise gaasitrossi asemele sai volta autost uus tutikas originaal tellitud. Pisut tuli seda küll millegipärast \"tuunida\", aga peale ta sai. Natuke aega oli ok, aga siis tuli tross jälle suvalisel hetkel jootekohast lahti Big Grin Praeguseks on siis juba kolmas tross peal ja see ei kavatse vist ära kooleda Wink
Akende eemaldamise käigus suutsin kahjuks esiklaasi ära lõhkuda. Muutusin lihtsalt lõpus hoolimatuks ja nii ta läks Sad Uus on teoreetiliselt juba olemas õnneks, vaja ainult raha saada ja ära tuua. Sama lugu on tagastangega (eelmine oli mõnnalt kõver).
Järgmise nädala jooksul tahaks auto krunditud ja pahteldatud saada (seda ma olen endale muidugi juba viimased kaks nädalat kinnitanud Wink ).
Vasta
#14

mihkel Kirjutas:Järgmine eesmärk oleks mootoriruumis 1.6 vahetada taunuse 2.3 või 2.6 V6 mootori vastu. Kast samuti sest praegune ei paista just kõige kabedam olevat. Keegi, kellel konkreetselt sellise asjaga kogemusi olnud, võiks sellest lähemalt rääkida. Kaugemale eriti mõelda ei taha, saaks kõigepealt sellegagi hakkama oleksin väga rahul.
V6 aretamist piirab sobivate mootorikäppade olemasolu. samuti ei tea, kuidas mõjub pinto mootoriga auto juhitavusele raske V6 aretamine. taunuse kast on jah nii nagu ta on, just see kangi kinnitus, ise olen näind varianti kus kang on kruvidega kinnitatud ava servadest. kuid kui kindel plaan mootorivahetuseks saan sind aidata nii 2,3 V6 mootori, kasti kui ka käppade ja nõuga. käpad tuleb küll ise teha, sabloonid olemas. kast on sierralt,5-käiku ja kang kinnitub juba poltidega. täiskompleksuses mootori-kasti eest tahaks 2200 raha, asjaga suht kiire sest uus mootor garaazis ootab

asud muidu raplas? ma küll eriti tihti raplasse ei satu enam aga kõik tööd auto kallal teen ikka raplamaal, et sul oleks ka lähedalt trantsportida...Wink

I\'m a geographer, don\'t follow me!
Vasta
#15

oviir Kirjutas:V6 aretamist piirab sobivate mootorikäppade olemasolu. samuti ei tea, kuidas mõjub pinto mootoriga auto juhitavusele raske V6 aretamine. taunuse kast on jah nii nagu ta on, just see kangi kinnitus, ise olen näind varianti kus kang on kruvidega kinnitatud ava servadest. kuid kui kindel plaan mootorivahetuseks saan sind aidata nii 2,3 V6 mootori, kasti kui ka käppade ja nõuga. käpad tuleb küll ise teha, sabloonid olemas. kast on sierralt,5-käiku ja kang kinnitub juba poltidega. täiskompleksuses mootori-kasti eest tahaks 2200 raha, asjaga suht kiire sest uus mootor garaazis ootab

asud muidu raplas? ma küll eriti tihti raplasse ei satu enam aga kõik tööd auto kallal teen ikka raplamaal, et sul oleks ka lähedalt trantsportida...Wink
Kirjutan sulle lähipäevadel privasse vastuse selle mootoripakkumise kohta. Olen küll väga huvitatud, aga nagu ikka on rahaga nii nagu on...
Asun raplas jah.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne