Traktoriga OFF Roadima?!
#1

Mis te sellest arvate?

Plussiks on ju esiteks soodne hind.Nii mõnegi seisma jäänud traktori saaks võileiva hinna eest või üldse niisama.Sama kehtib ka varuosade kohta.Teiseks kuna traktor ise on ju robustne siis saab seda ise väga edukalt remontida.

Ning maastiku läbivus on super kui juhtub olema 4x4 skeemiga traktor.Tavalisemalt on olemas ka difri lukustamise võimalused.
Väga suur klirenss ka.

Ühesõnaga hea&odav asi või mis?
Vasta
#2

Ideena: miks ka mitte.

Aga reaalses elus ei ole ka seisvad Belarussid ja T-40 eriti odavad. Sõitva villise leiab kiiremini ja soodsamalt. Lisaks on auto plussideks veel võimalus kiiremini liikuda väljaspool off-roadi ja suurem mahutavus.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

ütle igaksjuhuks mõni 4-veoline traktor, mida odavalt kätte saab?
Vähegi korralikumad traktorid ei ole üldse mitte odavad enam.
ja on omaette ooper kuidas sa sellega kasvõi 10km viitsid teist maastikurada otsima minna, kui üks ära tüütab.
Vasta
#4

Miinus-poolele veel puudv vedrustus , tavaliselt ka tunduvalt suurem mass,elementaarse komfordi puudumine...
Vasta
#5

Sa oled muidu kõik plussid välja toonud, aga unustanud 1 ja kõige tähtsama miinuse.
Hommikuti liiklusuudistest kuulad: \"sõitis traktoriga teelt välja, traktor paiskus ümber, juht kukkus traktorist välja ja jäi traktori alla. Juht hukkus sündmuskohal\". \"Belarussides\" olen mitmeid kordi käega aknalauale toetanud ja mõelnud, kummast uksest hüpata Wink
Mudas võid ju mütata, aga offroad, ei ole mitte ainult muda...

Mis puutub robustsesse ehitusse ja lihtsasse remonti, siis soovitan korra 52/82l käima või jaotuskasti vahetada. (parool on: traktor kolmeks). Odavatest hindadest: traktori kaalu jagu vanametalli eest maksab emeks 1-2 UAZ/niva hinna.


Vasta
#6

Traktoriga tehakse ikka tractorpullingut >D
Vasta
#7

Lisaks on Kirovets ja T-150 ikka parajalt rasked ja suure pinnase erisurvega...nii et kui ikka tümasse kohta lähed,kaabib kergesti põhja peale sisse.
Ning Bellal kas või siduri vahetus...olen näinud,kuidas seda tehakse Patu tõstuk-kraanaga masinal ning seal oli üleüldse enne sidurini jõudmist paar päeva kahe mehe tööd.
Vasta
#8

Ei kompenseeri ta suurt midagi, üritasin täna turbasoos natuke pulli teha ja ka mõned palgid välja vedada. Üle 3 korra ühte jälge ei sõida ja nii ta lõpuks ära uppuski. Muidugi parajalt mäda ka ja vett on ikka igal pool palju küll, pealegi koprad ka veel oma tegemistega segamas. Masin siis K-700A.
Vasta
#9

Kusjuures Kirovets ja T150 ei olegi nii suure erisurvega pinnasele, kuna nende rehvid on laia profiiliga ja seetõttu kokkupuutepind maaga üsna suur, mis omakorda kompenseerib suure kaalu(massi).Kui mälu ei peta,siis MTZ 52/52 originaalrehvidega (330) on igatahes suurema erisurvega,raamatut ei ole praegu käepärast

Vasta
#10

Offroad tarktoriga unusta kohe ära,kui ei taha üsna pea laibakuuris lõpetada. Raskuskese on võimtult kõrgel (külgkalded) ja esiots talumatul kerge (tõusud). Pelegi ei läheks ma euilmaski ühtegi sellisesse kohta põkaga ,kuhu on olnud au korraliku maastudiga minna.

Pelegi, kui sa ära upud, kes selle kolaka metsast ära toob?

Lõpetuseks- sõnad odav ja off-road ei käi kokku. (Kui sa just oma kuuri taga heinamaal tiirutamist off-roadiks ei pea)

Kui rahakott õhuke, aga tahtmist on alusta UAZ, LUAZ, Nivaga.


Kristjan@kaheaksa aastat. offroad.kogemust

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#11

Julgen arvata, et Joss või mõni muu linttraktor (eriti laiade lintidega) võib üsna effektiivne olla...Smile
Vasta
#12

eile lugesin ajalehest,kuidas belarus sõitis libedaga kraavi ja paiskus ümber ja juht jäi traktori alla.
Vasta
#13

Üldiselt kui mingit asja ei tehta nii nagu tundub et siiski võiks teha, siis on tõenaoliselt sellele ka mingi põhjus. See on reegel, mis ei kehti vaid kaduvväikesel protsendil juhtudest.

Usutavasti kui belarus oleks off-roadis totaalselt kõigist üle, siis temaga ka off-roaditaks ja mitte vähe.
Vasta
#14

Põhjus lihtne, proovi traktoriga vähegi suuremal kiirusel ebatasasel maastikul sõita, kohe oled külili. Ka jääb mootori võimsus selle massi kohta väikeseks. Traktor ehitatud siiski muuks otstarbeks. Aga läbivuselt traktoritele raskel maastikul vastast pole, kõik oleneb ka konkreetsest masinast. Pane Bellarussile laiad kummid alla ja ta sõidab ka seal kus jalgsi käia ei saa.
Vasta
#15

RE: Traktoriga OFF Roadima?!
eile lugesin ajalehest,kuidas belarus sõitis libedaga kraavi ja paiskus ümber ja juht jäi traktori alla.

traktorist väljahüppamine ümbermineku ajal on rangelt keelatud, sest et kabiin kannatab matsu välja, aga see idee pole paha, et offroadi teha saab, kui on MTZ 820 ja vints, ja paljude meeste elu ongi metsas offroadi sõitaSmile ning uskuge mind, see lõbu on väga kallis.... odavalt võib mingi omaehitatud põkatsi saada, aga traktorit odavalt ikka ei saa küll, muidugi oli kodukandis ka juhus, et mees müüs viinaraha saamiseks uue T40 AM 5000.- eeq ga mahaSad, et seda teada saada, kui kallis offroadimine on, minge traktori poodi ja vaadakeCool
Vasta
#16

Seda ma tean omastkäest et traktor tõuse/langusi ning kaldumist ei armasta.Lisaks puudub vedrustus.Isegi põkaga oli kartuleid võttes väike sabin sees kui pidin mööda väikest mäe külge sõitma.

A samas linttraktoriga oleks asi veel parem,tal ju raskuskese madalamal ja asi ju ikkagi roomikutel!Näiteks minu maakodus osteti 500 krooni eest selline vana(ümara) kaabiniiga td-75 millega see omanik teeb juba 2 aastat tööd.Ei ole ju kallis.

Kuidagi on ju vaja massist erineda.
Vasta
#17

hee \"lindi\" ja \"jossi\" fännid, mul vanamees räägib siiani kuidas jossiga poes viina järgi käis 10km sinna ja 10 tagasi, 5 tundi ja käidud kui nipsti.
Viimastel võistlustel, Aegviidu polügoonil läbisid silma järgi 2-3 km rada parimad 4-5 korda kahe tunni jooksul... kui viitsiks järgneks pikem arutlus kiiruste jms teemal.

Oma silmaga olen näinud kuidas tee pealt välja sõitnud DT 75-t mudast välja sikutati. kaks K701 te sikutasid 20mm trosse pooleks kui niiti. Lõpuks telliti kraana mis asja välja tõstis. Poleks seal teed kõrval olnud, oleks mättad peale laotud ja unustatud. Ja selliseid \"mättaid\" pidi Eestimaa metsades-soodes palju palju olema.
Mida kergem liikur, seda kergem tõugataWink

edit: siin siis traktorilaadseid asju, millega mina oleksin nõus ohvrõudima, arvata on, et vintsi vaja ei lähe Smile


Vasta
#18

Kui vaatasin enda T16MG kliirensit (mis aukartust äratav!), siis tekkis kah mõte, et sellisega võiks edukalt offroadi sõita. Enne põhjapeale kinni jäämist on tükk tühja maad! Aga eks piirdun oma metsast puude väljavedamisega ning kinnijäämistega põllul (mis juhtus see suvi kartulimuldamisel seoses veeuputusega).
Vasta
#19

Lypsikuga käisime metsas kolamas ja leidsime sookopa jäänused, ära oli lõigatud pealisehitus ja mootor(R6) vedeles mülkas. Oli kunagi ammu sisse vajunud kraavi kaevates, kuna kraav lõppes täpselt seal kuhu ta vajunud oli.
Vasta
#20

Kas T40 või MTZ80/82 akvaarium kabiini raam on ikka nii tugev ,et kui üle katuse minna,siis ei suru kabiini kokku ?T40-l on see kabiin veel nii pisike,et seal pole palju vaja,et juht hukkuks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne