\"Emmiliste\"välimääraja
#1

SmileJõudu,härrased.
Tõhusa,kuid suht piiratud uuringu tulemusena on piisavalt \"valgeid laike\",seda just pildimaterjali osas.Ka panin kõik tootjad ühte patta,sest ühine nimetaja on nagunii BMW . Täiendage,kommenteerige j.n.e.
M-35 350 cm3,24hj.,u.140 km/h
M-35k kompressoriga M-35
M-52
M-52 C sport
M-53
M-53 C külgkorviga ringrajatsikkel
M-354 sport
M-54 V-mootoriga
M-61 \"IRBIT\" 650 cm3,28hj.
M-61 K spets.maastikule
M-62 \"URAL\"
M-63 \"URAL-2\"
M-65 prototüüp
M-66 \"URAL-3\"
M-67 üle 32 hj.
M-72 750 cm3,22hj.,korviga 85 km/h
M-72 M
M-72 H
M-73 korvivedu,magneeto?
M-75 sport,mootor M-72,36hj,170 km/h
M-75m sport,eelneva mod.

M-76 sport
M-76 A sport,820 cm3,36-44 hj.
M-77 sport,mootor M-75,50 hj.,180 km/h
M-80 sport,mootor M-75
M-750 M
M-100 miilitsa kasutusse mõeldud prototüüp,1000 cm3
K-750
K-750 V militaarkasutuseks
K-750 MV mod.militaarkasutuseks
K-750 M
K-650 \"DNEPR\"
MT-9 \"DNEPR\"
MT-10
MT-10-36
MT-11
\"DNEPR\"-12
\"DNEPR\"-16
\"DNEPR\"-300 kastiga trike
\"DNEPR\"-303 trike
+uued \"URAL\" tsiklid,millest materjal vastuoluline.
Vasta
#2

BMW R75 ei oma siin muud ühist nimetajat, kui et R75 asendas Saksa armees BMW R71, mida kasutati suurel määral vene emmiliste esiisa M72 eeskujuna.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

http://sidecar.ru/modules.php?name=News&new_topic=41
Vasta
#4

Lisaks ka M-100, mis oli väikeseeriaks jäänud 1000 cm3 miilitsamootorratta prototüüp ning K-750V, mis oli militaarkasutajatele mõeldud K-750. Selle moderniseeritud mudel kandis nime K-750MV.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

M-73 külgkorvivedu, esiporikal sang, vasakul küljel paunsummuti millel toruots ülespoole, generaatori asemel magneeto.

Kinnitage või lükake ümber!
Vasta
#6

Asi edenebSmile,aasta lõpupoole loodan lisada omalt poolt pildimaterjali koos erinevusi kajastavate kommentaaridega aga nimekirja ülemine pool on tume maa:enamusi ei ole näinud.
Loodan jätkuvale koostööle.
Vasta
#7

Korrastasin nimekirja,endiselt oodatud kõik kommentaarid ja manused.
Andmeid veel www.autosoviet.altervista.org
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne