Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kas vanal Moskval (Moskva M-1-A) ja vanal Minskil (ka margiks M-1-A) mootoris üldse mingi märgatav vahe oli? Tehnika ju sama. Olid nad mõlemad ju DKW RT 125 replikad ja esialgu erinesid sellest praktiliselt vaid üksikute keredetailide poolest. Isegi silindri ja silindripea ribistus oli sama minu arvates.
Muidugi... üks identifikaator on tehasetähis, mis minu mäletamist mööda kusagil pooltele sisse valatud oli... kui oli MMZ (MM3) on Moskva tehas, MMVZ (MMB3) siis Minsk.
Parandage ja täiendage mu arvamust, kui see on poolik või vale.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 54
Teemad: 44
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
hakkasin sis otsimaie ja hetkega leidsin selle koha... on kirjutatud \'K-58\'. minu poolest võib teema lukku panna.
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
Kui tegemist on K-58 mootoriga, siis palju tal on ühilduvust Moskva ja minski vanade kolmekäiguliste mootoritega?
Postitused: 54
Teemad: 44
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
ma küsiks kohe ka ära, et kas uuemate minskate kolvirõngad sobivad vanale minskale?
I didn\'t understand the problem.
Moskva - M1A, Minsk M1M and ...