Teema on suletud

Ikarus, osa 3

See buss ilmus remondituna välja ca 1977 peale kap.remonti. Enne polnud sellisest lõhnagi.

Mullegi meenub 77 aasta kui toda Mustamael edimest korda nagin.Aga ei usu ,et Kirov teda uuena ostis.Juba siis oli ta ainult tagumise uksega.Sellise bussi ostmiseks uuena Kirovil vaewalt pappi leidus.

Kas keegi foorumlane suudab praegu leida selle www.rate.ee oleva pildid ka kus Ikarus taustaks oli? Ise ei suuda seda vastaval aadressil kolades leida.

Kes soovib, saab minu käest e-maili vahendusel Ikarus 60 joonised!

Martti Kirjutas:Kas keegi foorumlane suudab praegu leida selle www.rate.ee oleva pildid ka kus Ikarus taustaks oli? Ise ei suuda seda vastaval aadressil kolades leida.
Vaevalt see pilt enam alleski on Sad

[/quote] Viimati kui maal käisin, see oli nädalavahetusel, siis sai mõeldud selle üle ja kohalikega räägitud. Välja sai ajust punnitatud selline tulemus: 1999 augusti viimased päevad, see on üsna tõene kuna mitu korda mõeldes selgus palju kokkusattumusi, mis ei ole selle põlenguga siiski seotud. Ei oska öelda kas kohalikus lehe \"Põhjarannik\" ka sellest kirjutas aga võin lähiajal üle vaadata selle perioodi kui neil on arhiiv.
Õhtul enne magama jäämist mõtlesin veel ja välja mõtlesin(meenutasin) ühe aasta arvu: 1996, sel aastal läks too firma pankroti ja kolm aastat hiljem sai otsa ka firma omanik. Veel meenus et mina sõitsin üksi(ilma vanemateta maalt koju) esimest korda Vihuri Ikarusega kui olin 5-aastane ja aasta oli siis 1991.
[/quote]

Selgus veel selline asi et selle firma ajaski pankrotti just see Vihuri Ikarus, kuna sellega olid lõpuks ikka probleemid nii suured et ei saanud liinile minna. Ja kui liinile ei lähe siis tulevad trahvid kaela jne. Põhiline probleem olid tagumised vedrud mis läksid katki, neid lasti teha Maz-i vedrudest, ei tea kahjuks kuidas välja tuli. Igatahes seisma jäi ta 1996 aastal, ja lõpuks olid juba välisdetailid kaduma läinud: rattad, tuled ja veel väiksemat kraami, sammuti oli mootoril puudu plokikaan. Selle sama Ikarusega käidi ka Saaremaa reise tegemas, selle käigus suutis buss mitu korda kaotada sumbutaja kui praamilt maha/peale sõitis.
PS. ei tule praaegu enda tsiteerimine kuigi hästi välja

[Pilt: m_reise_ikarus-15.jpg]

Üks huvitav Ikarus paistab taustal, vasakul pool, Viru parklast väljumas: [Pilt: 29613.jpg]

Veidi varem kõneall olnud Ikarus 60-st;
Kirov hankis selle masina, mis enne olnud kasutusel röntgenibussina siiski ilmselt mõned aastad varem, minu isa mäletamist mööda nii 1974-75.
Originaalis olnud sellel bussil käsitsiavatav uks, kuid selle ehitasid mehed ise õhu peale ringi, kuna reisijad hakanud omavoliliselt peatustevahelistes kohtades (näit. foori taga) bussist väljuma.
Täpsemini oskab sllest masinast kindlasti kõnõlda Eino Tolppa, kes töötas pikalt Kirovi bussijuhtide brigadirina (sõitis ka ise mõnda aega mainitud bussil). Hetkel sõidab ta koos kahe teise endise Kirovi bussijuhiga TAK-s 27. liini. Tema bussi garaazinumbrit ei oska kahjuks nimetada, kuid tegu on nö madalapõhjalise Tartus toodetud masinaga.

RED Kirjutas:Üks huvitav Ikarus paistab taustal, vasakul pool, Viru parklast väljumas:
Ikarus-255 vanem mudel.

Eino Tolppa buss on 2267, sõidab tõesti iga päev 27. liinil.

Ja see valge Ikarus võib olla Ülemiste filiaali Ikarus-255 number 3522. \"Inturisti\" kolonnis oli 3 valget 255-t, neist 3521 ja 3523 olid selle pildi tegemise ajaks juba üle antud Paide brigaadi.

Kas veteran Heljor Laanesoo ka veel sõidab ?

Ei enam. Viimati (umbes 2 aastat tagasi) oli 2206 peal. Kust sa teda tunned?

6631 Kirjutas:Kust sa teda tunned?
Olen kuulnud.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Loetud päevad Emexini Sad

Regardman Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Loetud päevad Emexini Sad
KRT ei,kõik mis ei müü,tuleb ikka kindlasti EMEXi vedada!!! Kas muudmoodi siin Eestis enam hakkama ei saagi või! Ikarus on niigi Eestis haruldus!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

Too buss juba tükk aega müügis olnud ja ega hinda pole ka wist alla lastud.Omanikul sai vist ootamisest villand.Eile oli see buss küll veel alles.Too ei ole küll minu asi tema otsust kommenteerida aga õige too küll pole.

Saatsin ka sealtsamast küsimise rubriigi kaudu samad laused,nagu ma eile kell 21.50 siia kirjutasin ja täna tuli meilile vastus:


\"Ostke ära!
PS: Ilmselt ta EMEXisse siiski ei jõua ja mõni huviline ostab ta endale.
Täiesti töökorras buss ning tehnikahuvilisel inimesel ei ole tema töökorras hoidmine ka mingi probleem (sest mingit remonti ta kindlasti aeg-ajalt vajab).\"

Tervitades
Einar Pilvet


Selline lugu siis. Ikarus ruulib veel.....

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

EdR Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Too buss juba tükk aega müügis olnud ja ega hinda pole ka wist alla lastud.Omanikul sai vist ootamisest villand.Eile oli see buss küll veel alles.Too ei ole küll minu asi tema otsust kommenteerida aga õige too küll pole.
Saatsin ka sealtsamast küsimise rubriigi kaudu samad laused,nagu ma eile siia kirjutasin(vaata tsitaati) ja täna tuli meilile vastus:
\"Ostke ära!
PS: Ilmselt ta EMEXisse siiski ei jõua ja mõni huviline ostab ta endale.
Täiesti töökorras buss ning tehnikahuvilisel inimesel ei ole tema töökorras hoidmine ka mingi probleem (sest mingit remonti ta kindlasti aeg-ajalt vajab).\"

Tervitades
Einar Pilvet


Selline lugu siis. Ikarus ruulib veel.....
See ostujutt on talle minupoolt pähe soetatud Toungue
Eks vaatame, mis saab.

Regardman Kirjutas:See ostujutt on talle minupoolt pähe soetatud Toungue
Eks vaatame, mis saab.

Hind käib üle jõu. 29 900 + 18% käibemaks,kokku tuleb midagi 35 000EEKu. Ostaks ära küll,lõbu siis kui palju!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne