Väiketraktor

(12-02-2015, 07:05 AM)pannkook Kirjutas:  ...
Aga tsehhikas oli tunduvalt etem ja võimekam. T16 sobib kuivale põllule vagusid ajama...

Jälle rohud võtmata? Toungue

Kuniks pind kannab, toob tehaseseades saska pasliku käruga välja kolm korda rohkem puid (kaks ruumi ees kastis, neli saba peal) kui teetsett. Hävib pöörderaadiuses (kuna ei keera keskelt), juhikohale ronimise mugavuses (sest kabiini on tülikam kobida, kui sadulasse tõusta) ja üldlaiuses. Aga suudab ületada kaks korda kõrgemat kändu (traktori kliirens on 340 mm).

Kui pind ei kanna, upuvad mõlemad võrdselt (teetsetil on tehasest ju pitsalõikurid all).

Küll on võimalik teetsetist Traktor teha ja siis jääb kohandamata saska loomulikult teiseks. Big Grin

T-25 edukaks metsastnaasmiseks peab polema haagis, mis annab koormaga tagasillale lahja tonni, esisillal peab olema vähemalt 200 kilo lisaraskusi, veorehvidel head ketid. Hüdrorool on rangelt soovitav. Siis saab täitsa hakkama. Cool
Vasta

ma muid rohte ei võta, kui kõrgvererõhu omi ja need ei ole nii määrava tähtsusega.
Jään siiski enda arvamusel juurde, mis omal nahal järele proovitud.
Jutt käib metsast puude väljavedamisest.
Vasta

(12-02-2015, 14:36 PM)pannkook Kirjutas:  ...
Jutt käib metsast puude väljavedamisest.

Täpsustame siis üle: mis on Sinu puudeks?

Mina toon palgimõõtu asjad ükshaaval (kuni tihuse palgini, suuremate jaoks on hübriidruss) ja küttepuud paarimeetrisena. Sellest ka minu arvamine väiketraktorite kasutatavuse kohta.
Vasta

Puuet mulle ei ole kahjuks määratud.
T16 panin kasti täis ja tsehhikal samuti.
T25 peab veel käru järel ka tirima....
Kastis olid 2m küttepuud, hinnanguliselt tihu korraga.
T16 jäi igal pool sisse, TZ tuli pea igalt poolt läbi.
Tsehhika kasti rehvid ei olnud originaal pitsalõikurid, vaid asendatud mingite täiskõrguses 215mm suvakatega.
Vasta

(12-02-2015, 16:37 PM)pannkook Kirjutas:  Puuet mulle ei ole kahjuks määratud.
T16 panin kasti täis ja tsehhikal samuti.
...
Kastis olid 2m küttepuud, hinnanguliselt tihu korraga.
T16 jäi igal pool sisse, TZ tuli pea igalt poolt läbi.
Tsehhika kasti rehvid ei olnud originaal pitsalõikurid, vaid asendatud mingite täiskõrguses 215mm suvakatega.

Mul on küll puudega igal aastal jama. Sad Kord on neid üle ja siis on neid puudu. Või mida Sa mõtlesid?

Kas teetseti haagisel olid ka mingid punnpõselised tsõõrid all? Originaalrehvid on pigem lõikekettad pehme metsaaluse jaoks...

Mälu ilmselt petab, aga kas selle originaalhaagise põhjapind ikka annab tihu peale panna? Aga ju annab, kui kogenumad nii ütlevad. Või oli haagis ka Midagi Paremat?

Olen nõus, et mõistlikult ümber ehitatud teetsett teeb tehaseseades saskale silmad ette pehmes metsas. Ning vajab kord uppununa oluliselt väiksemat tirijat Cool  Seegi pole päris tähtsusetu.
Vasta

Ma T16 maha küll teeks  Toungue Ise siiani saanud sellega nii koju puid veetud kui ka müügiks puid toodud metsast, metsa kinnijäämine sõltub pigem juba sellest kah kuidas sul maapind on, kui niiske, siis loomulikult võid sa mõlema masinaga kinni jääda sinna juba, pigem ütlen seda et pead arvestama et iga ilmaga lihtsalt igalepoole ei roni masinaga Rolleyes
Vasta

Arendaks teemat, et siis endal kogemused T16AM (sk rattad taga) T25 ka laiad rattad ja lõpuks ka TYM TS 23. Kõigil omad head ja vead küljes. T16 -el parem läbivus kui T25, kuna põhimass tagaratastel ja kui kasti paned ka veel puid täis on OK! Pöörderaadius T16 suurem kui T25 , mis valgustus-raie puhul oluline, et ei vigastaks puid. T25 suur viga, et hüdrorooli pole kaku nagu segane. TYM-i suur eelis väiksus, diffri lukk , 4 vedu ja väga väike pöörderaadius, need 2 viimast teevad mõlemale silmad ette . Kuna väikemetsaomanik, ja teatud kohtades liigniiskus, siis TYM parim. Aga see TYM ise on lagunemise seisukohalt ikka paras jama ja teenindus alla-igasugust arvestust. Vaadake kuidas Tartus liiguvad TYM-id ilma külgkateteta ja on igasugu jamasid veel. NB! Metsaveol olen alati kasutanud kõikidel sama käru (nn. ATV- vahva jussiga). Kui TYM-le esiraskusi ei pane on kerge esiosa kerkima.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne