#1

Ai, ai. Sain eelmisel nädalal GAZ 13-ga sõita. See on see vanem tüüp tðaikast, üli ðeff. Elektri aknad , el. antenn, analoog automaatse jaamaotsinguga raadio, plüüð sisu ja V8 5.5l mootor. Kõik originaal. Mõnusa lörinaga käis kah. Ülikorras pill. Mmh!


Kohe ei saanud rääkimata jätta.
Vasta
#2

[Pilt: M13se.jpg]
Vasta
#3

Smile olen ka ise Tðaikas (GAZ13) olla saanud. Ka talvistes tingimustes tõmbas istmesse kinni ja ratas käis vist pidevalt vähem või rohkem ringi. Polnud aega eriti vaadata näidikuid, aga hingetõmbega (lühikesel libedal lõigul !) tuli u.120 -130 pingevabalt. Tehniliste andmete ametlik 160km/h lõppkiirus on totaalne BS. Mõnus oli ka see, et ei mingit erilist pöördesse ajamist, rahuliku mörinaga sööstab mööda teed.

Natuke teemavälist: kui Volga tühikaal on 1400kg, siis M13-el on 2100kg. Mootorite vahe on umbkaudu jämedalt 2x. (nii hobustelt kui momendilt).

Kui 2100 jagada pooleks, siis saaks 1050kg ja Ca Volga mootoriga - tühimassiga auto. Arvestades, et isegi stock 8,2 surveastmega plokikaanega hea mootoriga Volga teeb vahel minekus mõnele korralikule Ladadele ära, siis mida teeb umbes ligi 1/3 kergem?

Tehnika on tõesti üsna kõva (interjöörist rääkimata, topelt pidurisüsteem jne, kui üks peeti läheb, lülitub ümber teisele jne)

Hääled on sellised, et tekib tahtmine otsekohe ja jalamaid mingi V8 liikur osta. Cool:duh (tegelikult tahtmine on ammu)

Elamus on kindlasti vinge.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne