IMZ M72 militaar 1941-1943.a.
#1

Kustutasin eelneva teksti, mille postitasin siia juba ammu ja muutsin selle lühidaks ja arusaadavaks ---->

Käsil siis M72 1941-1943.a militaar Mootorratta taastamine. Aega on võtnud juppide otsimine üle paari aasta. Eesmärk on laduda kokku M72 juppidest. Paraku selgus, et raam ja porilauad (esimene + tagumine) mida olen ammu taga ajanud ja lõpuks saanud, pole siiski see, mida vaja. Kuigi joonistelt ja piltidelt tundusid siiski kõige varajasemad varjandid.

Mõned pildid hetkel olemasolevatest detailidest leiate aadressil

http://www.zone.ee/militaryM72

Ja kui kellegil on pakkuda, kohvreid, relvahoidikut andke teada.
http://www.autogallery.org.ru/k/u/52m72_RonaldSmith.jpg

Tunnen huvi järgmiste M72 juppide vastu:
Esimene + tagumine porilaud
Relee PP-1
Signaal CM-01
Tagumised tuled

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Nüüd ei saagi aru kas taastad ainult korvi või M72 ka ikka Big Grin võiksid M72 pilte ka panna, tean ka üht meest kellel peaks ka M72 Militaar restaureeritud olema.
Vasta
#3

Taastan ikka M72 terviklikult. Aga minu taastamis variant on selline, et ei taha komplektset M72 või millel osad puudu, et hakkan seda komplekteerima.
Vaid tahan kokku laduda ühe vanakese nii, et saan juppe ja siis laon komplektseks kokku, nii tõuseb tsiklite arv taas 1 võrra
Ühesõnaga alustasin nullist, nüüdseks on olemas raam, mootor, käigukast, külgkorv.

mossepower - arvatavasti tean seda inimest, kes on taastanud ühe militaar varjandi.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

Niisiis juurde olen saanud peale korvi veel

2 korralikku M72 velge.

Uued kolvid -, rõngad.

2 komplektset labidat mis kinnituvad külgkorvile, 100% hästi säilinud labidas mille üle olen uhke et selle sain ja selle loovutas mulle oma vene ja saksa asjade kogust üks härra, labidal peale kraveeritud venekeelne sõna ja aasta arv 1941.a.

Puudu on veel kolmas labidas, ja arvatavasti kirka mis kinnitus ümmarguste klambrite taha paremal pool all ääres.

Kokku peaks olema militaar külgkorvil siis 3 labidat eri mõõtudes ja kirka.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#5

Nüüdseks on õnnestunud juurde saada tsingitud militaar M72 bensiini paak.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#6

Lõppude lõpuks on saadud see kauaoodatud raam. Raami otsimine võttis aega 4,5-5.a. Tegu on arvatavasti siis originaal BMW R71 raamiga. Raami nr on parempoolsel tagumisel amordi kaarel.
Olemas on veel originaal signaal, mis on väga halvas seisukorras ning samuti 2 jalatuge ning tagumine porilaud. Porilauast on puudu tagumine liigendkaare plekk.

Raami on paigatud, kuid see paigatud osa tuleb lahti võtta ja korralik keevitus peale teha.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

Pane kindlasti raamist ka pilte, ja raami nr pildista ka kindlasti, siis saab kohe aru kas BMW või IMZ raam, numbrite kujud on selgelt eristatavad. Edu tegemistes!

P.S. Mossepower - saada PS et kellel sa tead et on see militaar M-72 restaureeritudRolleyes

militaarmootorrattur
Vasta
#8

Pilte raamist leiab siis siit

http://www.zone.ee/militarym72/raam/
Paiga koht tuleb asendada ja mootori kinnitus raami augu juurest jookseb mõra läbi. Need kohad vajavad parandamist.

Tagumisele porilauale on lisatud küljeplekid mõne kohaliku külasepa poolt.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#9

See on kindlasti vene raam, BMW R71 raami saan varsti jälle katsuda ja siis teen raami numbritest pilti, siis saad kohe aru. Ja ma arvan et see raami nr on sul 9... sest tegu ikkagi ilma tugevdusteta raamiga, sõja lõpuks tehti ju ca. 10 000 M-72-te, raam millel number tublisti üle 10 000 peaks olema juba sirgete või ka kumerate tugevdustega. Aga hea leid, nüüd on õige raam olemas, see parandamine ka midagi võimatut pole. Hoia meid ikka kursis!

militaarmootorrattur
Vasta
#10

ise arvan ka et 9..... sest 1 seal ees on kuidagi nigel, ju on tavaline defekt, lõpus olev 1 on korrektsem ja tugevam võrreldes esimese 1. Võibolla mäletan valesti, kuid venelasel on raami nr 1 (ülemine nr osal aas minu mäletamistmööda raamil loetav, antud raamil oleks nagu rooma I, täiesti sirge kriips). Kuid 985 on proportsioonis ja korrektse vahega, viimane niinimetatud 1 moodi nr on eraldi kaugemal ja ei ole nii sügav kui 9 8 5 !!! Üritan seda nr kohta kuidagi veel esile tuua millegagi ja kasvõi pintsliga see koht märjaks teha mingi ainega, et tooks õõnsused esile.
Neil raamidel vist puudub birka kinnitus augud raami küljes. Samuti ei ole signaalil mingeid tähti ega märke. Kinnitatud oli raami külge vist vase 2 kordse lehega. Eemaldasin sireeni siis paistis särav punakas metall vastu. Ja see on needitud sireeni taha küljele.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne