automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minski elektrisüsteemi viga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Minsk 3.112.12, 14V 65W generaatoriga.
Probleem on järgmine: Tuled olid kogu aeg väga tuhmid olnud. Nii kaug-kui lähituled. Avastasin, et esilampi tuli vool 4V (ei ole kirjaviga)

Generaatori kontrollimisel sain järgmised ulmelised arvud:

Klemm 3 (vene z) andis 18-19V, gaasi andmisel vähenes kuni 5V. Pluss oli klemmil ja miinus massis.

Klemm 0 andis u. 1V, gaasi andmisel tõusis kuni 0.5V. Pluss oli massis ja miinus klemmil.

Klemm D (vene d) andis u. 0.5V, gaasi andisel tõusis kuni 0.5V. Pluss oli klemmil ja miinus massis.

Teine klemm D (vene d) andis nii olematult vähe, et seda ei viitsinud mõõtmagi hakata.

Samas ma ju ei tea, võibolla peavadki sellised tulemused olema, kuigi kaine mõistus ja loogika keelduvad aru saamast, kuidas selline ulme üldse võimalik on?

P.S andmed mõõdeti kahe päeva jooksul kokku 3 korda, iga kord olid andmed samad. Purjus pea, ega ajutiste hallutsinatsioonidega tegu ei ole, arvud on nii nagu ma kirjutasin.

Paluks abi ja selgitamist, mis seal tegelikult olema peab.
Mitu volti ja vatti on märgitud sellele esitulepirnile?
Kui sul on mingi suur tarbija järel, siis see võib kogu elektrisüsteemis pinge nii alla tõmmata, et pole üldse vahet, kus sa seda mõõdad.
Mis testrit kasutasid, kas numbrilist või seieriga?
Esitulepirn oli 12V 45/40W

Tester oli seieriga, kuid ma olen mõõtmistulemustes täiesti kindel.

Sellist suurt tarbijat taga pole, kuid kas lühis võib ka niimoodi mõjuda? Samas mingit kärssamist, sädelust ega juhtmete kuumenemist pole.
Ja nagu ma su jutust aru saan, tõmbab see siis voolu ka generaatoriklemmidel kohe maha?
marti184 Kirjutas:Esitulepirn oli 12V 45/40W

sul ju 65W gene.
Nojah,
Kuid selline pirn seal käib. Silleri Minskis on näiteks 40/50W halogeen ja käib 65W genekaga vist küll.

45W esituld + 5W tagatuld + 2W spidovalgustust jääb alla 65W.

Esitulest voolu mõõtmine oli muidugi ilma pirnita, nii et seal seda massilist tarbimist ei saa olla.


Nagu ütlesin, geneka peal on 4 klemmi: 3 (vene z), 0, D ja D1 (vene D-d mõlemad)

Sealt läheb juhe hõbekarpi, kus on klemmid:

D 02
3 01 M 01 on tühi.

hõbekarbist tulevad klemmid on:

02 02 M
01 D K vasak 02 on tühi.


Kas keegi oskaks dešifreerida ja seletada nende klemmide tähendust?


marti184 Kirjutas:Esitulest voolu mõõtmine oli muidugi ilma pirnita, nii et seal seda massilist tarbimist ei saa olla.

vool? see on samahea mõiste kui elekter.
Mõõdetakse:
Voolutugevust, ühik Amper, mõõdik ampermeeter. ühendatakse vooluringi jadamisi.
Pinget, ühikuks Volt, mõõdik voltmeeter ning ühendatakse paralleelselt vooluringiga.

Viga võib olla ka geneka mähistes. peaksid gene maha võtma ja vaatama, ega mähised ei ole hakanud liikuma, ning peaksid kontrollima ka isolatsiooni mähiste ja generaatori korpuse vahel - selleks kasuta oommeetrit.

Pinget mõtlesin selle voolu all.

Võtsin geneka maha, mähised olid paigal kuid lühises korpusega, takistuse viskas 0-i.

Ma pean veel üle kontrollima ja vaatama, kuid kui seal see otsitud kala ongi, siis tuhat tänu sulle, suutsid arvuti vahendusel vea üles leida, samal ajal kui mina siin ei suutnud seda oma silmadegagi. :duh


Kui viga leitud anna teada, see huvitab tõenäoliselt teisigi.
Aye carramba, paistab et hõiskasingi enne õhtut.

Genekas on tip-top. Lihtsalt mähise massijuhe jäi enne mõõtmist korpuse küljest lahti võtmata, lihtsalt kahe silma vahele jäi.

Edasi järgmise punkti juurde: hõbekarp.
Homme vaatan, kas saan sealt pinget mõõta.
Generaatori lahtikiskumisest sain teada:
1)Et keegi oli mulle kägu ajanud, tegu polnud mitte alalisvoolugeneraatoriga, vaid vahelduvvoolugeneraatoriga.

2)Volte annab ta tuledesse tegelikult (vahelduvvooluna mõõdetud nüüd) 8-10V. Mida rohkem tulesid taga on, seda suurem pinge. Esitule põledes pani pidurituli voolu tõusma peaaegu 10V peale.

Siiski jääb puudu 4V. See tähendab, et tuled valgustavad vähem kui poole nõrgemini sellest, mida ta peaks näitama.


Selline värk mulle tõsiselt ei meeldi, kuna järjest suurem tõenäosus on, et ma ei pruugi viga leidagi. Sellised krdi fantoomprobleemid, mille põhjust ei suuda leida, mulle tõsiselt ei meeldi.
Tere
seoses veaga elektrisüsteemis, oleks vaja Minski juhtmed üle kontrollida, selle jaoks oleks aga elektriskeem väga vajalik ja kasulik. Kui kellegil on, siis palun saatke [kustutatud]

Ette tänades
Martin
Kõlab loogiliselt.
Palju tänu abi ja selgituste eest!