automoto.ee foorumid

Täisversioon: mida arvate lada 2107 ja lada 2109
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
niisiis oleks väike mure.
Olen siin arutanud juba pikemat aega, et peaks omale ühe lada muretsema. Masin on odav ning kerge parandada. Talvel on suht hea auto lada millega saaks kõike vedada armutult. Põhiline sõit oleks käruga.

Niisiis kogemusi, mis te arvate tagasillaveoga lada 07 st
vastupidavus ning suurimad mured.
ning kuidas suhtute esisillaveoga lada 09sse (mis on kuigi välja venitatud 08)

Ps kui kellegil on midagi pakkuda siis saata ps vaataks ehk isegi üle.
Aasta arv võik olla ikka 88--- 92
hind 07 kuni 6tuh
hind 08 veidi rohkem
oodatud ka kriitika hinna kohta, et kas tasub niipalju või nii vähe välja käia.
Null-seitsmest olid eksportvariandid, parema sisu 1600 mootori ja viiese käigukastiga. Sellise masinaga sai ise sõidetud pikka aega ilma suuremate probleemideta ja kui leiaks mõne sellise heas korras oleva isendi 6000 eeku eest, siis täitsa kaaluks ostu.
Ise vaataks ka vast 07 poole kuna minu arust mootor pisut töökindlam ja välimus kenam. Mootor lihtne, kereplekid on muidugi nii nagu nad on, põhja-alust roostet peaks hoolega uurima kui uss sees sööb kõik ära. Kogemused on olemas sõbra 07 näol.
08,09 erilisi kogemusi pole.
Kas 07 mootor pole mitte hammasrihmaga, mis veab ringi nukkvõlli, kui see puruneb siis on klapid kõverad ja kolvid purud. Hoopis kindlam on kettiga mootor mis välja surres ikkagi ringi käib.
Martti Kirjutas:Kas 07 mootor pole mitte hammasrihmaga, mis veab ringi nukkvõlli, kui see puruneb siis on klapid kõverad ja kolvid purud. Hoopis kindlam on kettiga mootor mis välja surres ikkagi ringi käib.
Neid 05 ja 07 tehti nii kettiga kui ka rihmaga. rihm oli vist ainult 1,2 l 01 mootori variandil teistel kõigil vist kett, arvatavasti venelaste rihm oli liiga kehv. Võin ka eksida.
1,3 liitrisel 05 mootoril küll kolvid- klapid kokku ei saanud. Sõitsin ise 1,3L mootoriga 2104-ga 14 aastat ja elasin üle 2 hammasrihma purunemist. Seepärast ei usu, et ka 07 mootoril seda häda oleks.
mossepower Kirjutas:
Martti Kirjutas:Kas 07 mootor pole mitte hammasrihmaga, mis veab ringi nukkvõlli, kui see puruneb siis on klapid kõverad ja kolvid purud. Hoopis kindlam on kettiga mootor mis välja surres ikkagi ringi käib.
Neid 05 ja 07 tehti nii kettiga kui ka rihmaga. rihm oli vist ainult 1,2 l 01 mootori variandil teistel kõigil vist kett, arvatavasti venelaste rihm oli liiga kehv. Võin ka eksida.

Täpselt vastupidi! 1,2 liitrine ikka ainult ketiga ja 05 ja 07 mootorid ainult rihmaga.
kas siis rahval 09 kogemusi ka on?
omaette küsimus, kas mitte ladadel ei ole samad mootorid esisillaveolistel masinatel ning tagasillaveolistel masinatel.
st näiteks kas 09 mootor sobib 07. Mõtlen ikka 1,5l mootorit.

tere
rihmaga eksisteerib ainult üks lada mootor- 05 jaoks loodud 1300cm ning see ei lähe tõesti peeti kui rihm puruneb (vastupidiselt enamikele lääne analoogidele)
selle konega 07 pole ise kunagi näinudki, enamik on 1500cm uuemad ja eksportvariandid tõepoolest ka 1600cm konega, millel 5 käiguline kast.
Oli ka 1,3 liitrine 2107,mille indeksiks 21072 (minu teada 2105 mootoriga) ning 1,6 indeks (2106 kone) oli 21074.1,5 l (sissepritsega?) eksportvariant oli 21073 ja 21079 jõuallikaks rootormootor.
2108 ja 2105 1,3-liitrised mootorid on teineteisest erinevad.
Selle rootor variandiga tahax sõita.Arvata võib, et ega ta mingi \"unistus\" pole.Ilmselt teeb sama välja mis gaz 13 mootoriga Volga.Kahjux olen kuulnud, et Lada tehas toodab neid fännidele vaid näpuotsatäie aastas.Ülejäänu läheb vist eriteenistustele.
Mul on kogemusi 1,3 08 mootoriga, Rihma purunemise korral on klapid peas, 1,5-se puhul ei pidavat nii juhtuma. Sõidumugavuse poolest valiks ise 08-09.Mootoritest veel niipalju, et 08 ja 05/07 mootorit minu mäletamist mööda üks-ühele ringi tõsta ei saanud...
mina tean et 2107 03 mootoriga ehk siis 1.5 on ketiga...ise kavatsen ühe sellise 1990nda aasta eksemplari 4500 eeguga kohe kohe osta. Isa kiidab hirmsasti lada 05 ja 07 lada 03 mootoriga...väga hea minek, salongis normaalselt ruumi, tugev tagasild, töökindel, lihtne remontida, juppe igaltpoolt odavalt saada (see vist kõigi ladade puhul nii). Samas 08 ja 09 pidid väga mugavad olema. Mina soovitaksin 07 osta
09 ei ole käruga pidevalt sõitmiseks kõige parem variant. Kere liialt pehme.
Olen ise kuulnud 09 omanikku kaebamas, et käruga sõites läheb tagaluuk tihti ise lahti. Ka kaebas ta uste kinnikiilumise üle täiskoormaga masina puhul (kui üks ratas juhtub näiteks kõnnitee ääre peal olema).
Ise 09'ga kogemust ei oma. Küll aga kannatab tavaladaga suuri koormaid kärul vedada.
09 kohta olen korduvalt kuulnud Motamehe poolt toodud märkusi kere kohta, et see pidavat järgi andma.
Rihma purunemist ei maksa karta, kui rihma õigeaegselt vahetada. Tänapäeval teevad kõik suuremad varuosatootjad ka Ladadele osi ning korraliku rihma saamine ei tohiks probleem olla ja liiga palju maksta.
motamees Kirjutas:Olen ise kuulnud 09 omanikku kaebamas, et käruga sõites läheb tagaluuk tihti ise lahti.

Lisaks kere pehmusele on 09 tagaluugi probleem ebaõnnestunud konstruktsiooniga sulused. Tean seda omast nahast, kuna 111 tagaluugi sulused on "laenatud" 09lt.

Minu 111-l igatahes hakkas tagaluuk sõidu ajal lahti käima juba uuena - seetõttu tuli üsna pea ette võtta luku ja suluste väike modifitseering, mille järel probleem kadus. Muide, viimaste aastate 111-l on juba tehase poolt paigaldatud teised tagaluugi sulused.

mgarageu

2109 kindlasti etem. osta 1500-se mootoriga (21093). ta ei ole võrreldes 08-ga väljavenitatud, erineb uste arv. põhi täpselt sama pikk. see auto ei vaja nii sagedasi esisilla ja klappide regulli...võrreldes 07-ga oluliselt kaasaegsem etc.
Olen 08 ja 09 kohta kuulnud, et mootorid on ikka oluliselt ökonoomsemad - 6l 100km kohta täiesti tavaline nähtus.
esiveoga auto on alati ökonoomsem.sölmi ju vähem..samuti vördle öhutakistustegurit.