automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jupiter 4 tossab hirmsat moodi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugu siis selline, suve lõpupäevil hakkas mu jupiterikene jamama. Niipea, kui koduõuest välja sain ja gaasi andsin, selline suitsupilv järel, et hirmus. Ja käigukastist õli vähenes üsna jõudsalt. Mõnedest allikatest kuulsin, et sel juhul on väntvõlli otsa tihendid läbi. Tõmbasin siis mootori laiali ja üllatus, missugune, hoorattaruumi selle väikese nelinurkse kaane eemaldamisel tuli sealt no nats alla poole liitri õli. Minu teada ei tohiks sinna õli üldse sattuda, või kuidas. Nüüd olengi dilemma ees, kumb on õigeim võimalik stsenaarium:
1. Õli sattus hoorattaruumi otse käigukastist, kuna tihendit seal vahel tõepoolest ei olnud ja hakkas sealt silindrisse imema. Panen korraliku tihendi ja lükkan mootori kokku, sest kuna hoorattaruumis nagunii õli käima ei peaks ja seetõttu need tihendid(simmerlingid või midagi sellist) väntvõlli peal ei pea ka õlikindlad olema.
2. Õli tuli silindrisse väntvõlli vasakpoolsest otsast, kus järelikult tihend läbi. Sealt liikus hoorattaruumi ja nüüd oli vaba tee ka parempoolsesse silindrisse. Järelikult tuleb need tihendid(simmer...) ära vahetada.
Hetkel jätsin mootori seisma ja ootan asjalikke nõuandeid, äkki kellegi rattal on sama viga olnud. Ei tahaks ehku peale ka minna, siis selline jama et mootor juba rattal peal ja ikka suitseb. Tänud vastuste eest juba ette.

lendurpoiss

pane kõik 4 uut simmerit ja vaheta ka muud tihendid mootoris, sinna hooratta ruumi käib kuskil 100-150ml õli, seda tossamist võib ka põhjustada rikas küttesegu, vaata ka õhupuhasti igax juhux üle
ilmselt sattus üleliigne õli hooratta kambrisse ikka otse käigukastist. kui hooratta juures õli liiga palju on, siis on suits igal juhul järgi. ja simmerid vaheta igal juhul ära, sest need saavad tavaliselt kõige enne otsa ja ainult nende pärast hiljem uuesti mootor lahti võtta on küll mõttetu tegu.