automoto.ee foorumid

Täisversioon: Plaan restaureeida masin!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

skorpion3

Nakatati mind siis selle vanaraua austamisega ja nüüd tõsine plaan omale auto restaureeida. aga nimelt nüüd olen segaduses NIMELT MIDA! olen vaadanud muhu kuulutusi jne jne! AGA SIIS MIDA IKKAGI

Nimelt selline masin võimalik kätte saada

http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...l_pagesb=3

Aga viga selles et seda ei saa eriti ümber teha( muidugi originaalis IDEAALNE) JA AUTO OMADUSED TAL TÄIESTI PUUDUVAD ( muhust rääkimata Big Grin)

aga samas see meenutab juba autot ( isegi talvel kannatab sõita ja on olemas enam vähem vedrustus) ja äkki on võimalik paigaldada mõni teine mootor ( ülejäänud originaali)


http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...l_pagesb=7


Äkki aitate siis millist ja miks! sest ise segaduses

jahu

Ega see töö lihtne ole. Ja kui masinale võimsam mootor pealepannakse siis pole see originaal. Ise soovitaksin alustada mõne lihtsama projektiga, seda tean enda kogemustest. Restaureerimine on väga pikk ja raske, sellega tegelevaid inimesi on vähe enamus niiöelda remondivad vana asja. Toda fiati ei soovitaks kuna tollele juppe suht vähe saada, minumeelest on parem kas mosu402/403/407 nagu sul see teine varjant on sest tollele juppe saada ikka on. Hakka ehitama almamosset (mosu 400 or 401) nagu foorumlasel tamar99 on. Vott see on alles ilus masin kui valmis saab kunagi. Seniks jõudu, ei tasu esimest äraosta vaata ikka välja millist tahad ja hakka otsima sest kui äraostad avastad niikuinii et keegi müüb paremat/ilusamat ja hakkad kahetsema. . . See vanaauto ehitus vaatad et mis se ikka maksab et värv+pahtel ja mõni jupp aga kui tegemahakkad läheb raha sinna hullult.

skorpion3

http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/inde...ype=search


Ja mis vahe on antud masinal M 407 mega

skorpion3

korra olen ühte autot teinud! nimelt ZAZ i! sai kõik lahti võetud ja kerele remonditööd jne jne! aga nüüd tahaks ikkagi midagi muud! pole nagu vene rauda ammu enam katsunud kah! huvi on! ise olen huvitatud M407 mest!
Minuarust seal suurt vahet pole kere on sama seal iluliistud ja tagatuled on teised.
See seal pildil on M403e. M403 on M408 tehnikaga.

skorpion3

aga et kumb masina siis parem on M 403 või M 407
Ei saa niimodi öelda \"kumb parem\" mõlemid on head ja ilusasd. M403-le on lihtsam varuosasid saada.
Kui 25k pole probleem ja auto tegelik olukord vastab kuulutusele siis Topolino on igal kümnel juhul huvitavam ja haruldasem valik.

Töö ja vaeva hulk ei sõltu väga auto margist, pigem ikka pakutava isendi olukorrast.

Mis puudutab varuosi, siis piirid on lahti ja põhimõtteliselt on ikka väga paljusid asju saada. Hinnad ilmselt muidugi Mossega võrreldavad pole.

Kui üldiselt, mitte püstitatud valiku piires mõtteid mõlgutada, siis ise olen mittesõitva \"rondi\" ellu äratamise läbi teinud. Liikmete autode alt võid lugeda. Noh, esimesed paar nädalat on huvitav lammutada, vahest kuu-poolteist on veel mingi hoog sees... aga parem võta see 25k ja otsi selle eest mõni priimas korras vanaauto. Saad kohe sõita, motivatsioon püsib kõrgel, ei pea tegelema ülitüütute keretöödega... Kasvõi siit uunikumide turuplatsist on paar sellist läbi käinud. Seda ei maksa karta, et korralikumat isendit ostes käed liiga puhtaks jäävad, seda juhtub vast Concours d\'Elegance klassist uunikumide puhul, mitte iial paarikümne tuhandeses hinnaklassis. Ja keretööd ei tule iial odavamad korraliku kere ostmisest. See on sada korda ära tõestatud.
See Topolino on nii ümber ehitatud, et algsest masinast on seal heal juhul alles veel katus. Mootor on vale, ees sapika sild , taga moskvitš, mootoriks hoopis mingi kolmas asi, sees LAZ bussi näidikud, sisu ka põlve otsas kuidagi kokku pandud.

Pigem fekaal kui Topolino. 25 tonni selle eest on selge ülepakkumine. Restaureerimine/originaalosad läheb suurusjärgus 100K.

Sama raha eest leiab asju, millel on originaalosi ikka rohkem säilinud.

Mina ei kiirustaks oma rahade lennutamisega ja vaataks veel ringi. On paremaid asju ja ka paremas seisus Topolinosid veel maamunal olemas....

Asp
Aspelund Kirjutas:See Topolino on nii ümber ehitatud, et algsest masinast on seal heal juhul alles veel katus.

Kas see on sama isend, millest kunagi Tehnikamaailmas juttu oli?
Ega see 403 e ka prillikivi ole. Karbid läbi, parempoolsel küljel poritiivad mõlkis, sama kabotiga. Sees uus ИЖi rool, raadio puudu, plastosad läbi või puudu, istmetele õmmeldud uued katted mis originaalilähedusest kaugel. Uksepolstriteks puitimmitatsiooniga puitkiudplaat (maakeeli soomepapp) va üks tagumine uksepolster. Tehnika mis \"heas\" korras pole töötanud 5 aastat....
Ja peale kõige muu on masinal ka ostja olemas.

Teiseks, kui hakkad restaureerima autot, eeldab minuarust juba see sõna originaali taastamist. Arvestades seda, et restaureeritavast, eriti kui tegu teise ilmasõjaeelse massinaga, peaks tulema masin, mida viiakse ilusal kuival ja mitte otsese päikesepaistega (et ei pleegitaks) suvisel lau - pühapäeval õue jalutama ning peale seda pestakse ja kuivatatakse (mõned teevad seda viimast veel fööniga). Siis igasugune ümberehitus parema sõiduomaduste saavutamiseks on nosens.
Seetõttu, kui tahad saada endale ilusat igapäevaliikurit, ei soovita ma küll vaadata kaugemale, kui eelmise sajandi seitsmekümnendate keskpaik, olgu see siis suure kodumaa varaaidast või kapitalistliku ühiskonna pahedest. Sellistele on veel piisavalt saada juppe, tegemist on nendega enam kui küll, samas näevad juba küllalt erinevad välja ja lõpuks on neil ka seda sõiduomadust juba piisavalt.


Ei, Valdo, see KB eksemplar eksisteeris kunagi Viljandis. Tunnen selle endist omanikku ja sain seda aparaati ise kunagi uurida. TM-i oma on selle kõrval suisa ideaal.

Kahjuks oli selles peres komme vanu autosid \"täiustada\", üks Opel Admiral sai sama seltskonna käes endale Belarussi diisli ja mingil teadmata põhjusel pandi kerele veel pikkupidi mingi 20 cm vahele...kogu auto pikkuses.

Asp

skorpion3

Nii huvitatus iis ikka M 407 mest! nimelt tahan kerele teha uuenduskuuri ja siis aiste vahele istutad2.8 liitrise v6 mootori. päris originaal ei meeldi sest autol peab ikka jõudu olema Big Grin
Enne, kui Sa asud sellist mootorit 407 mootoriruumi panema, mõned mõtteterad:

ARK on seadnud piirmäärad, kui suuri asendusmootoreid võib kasutada. Fordi V6 Mosse puhul tõenäoliselt kõne alla ei tule, st seda ümberehitust ei võeta ametlikult arvele. Mitteametliku ümberehituse korral tekib oht osta suures koguses riigi aktsaid sinistes mundrites kodanike käest.

Originaaliga rohkem hobujõude leidub ka näiteks M-412 mootoris, eriti, kui see on korralikult hääles/remonditud. 100 usaldusväärset hobujõudu ei ole korraliku mootorimehe töös võimatu suurus.

Originaalsillad ja pidurid on ette nähtud 40 hj tarbeks. Mõtle, kas 150 hobujõu jagu suudavad nad ohutult ära taluda? Minu arust mitte, seega nõuavad paremate vastu vahetamist ka sillad.

Kas Sul endal on olemas vajalik kogemus kodugaraažis selliste ümberehituste läbiviimiseks?

Kui ei, siis kas Sul on olemas ettekujutus, kui palju sellise töö tegemine korralikult mõnes spetsialiseerunud ettevõttes maksma läheb? Ja kas Sul on üldse selleks vajalikud finantsvahendid olemas? 10K ei tee siin veel mitte midagi.

Sorry, et mu jutt külma vee kallamisena Su entusiasmile võib tunduda, aga iga reha otsa ei pea tingimata ise jooksma, vahel aitab ka teiste eelnev kogemus.

Asp


skorpion3 Kirjutas:Nii huvitatus iis ikka M 407 mest! nimelt tahan kerele teha uuenduskuuri ja siis aiste vahele istutad2.8 liitrise v6 mootori. päris originaal ei meeldi sest autol peab ikka jõudu olema Big Grin
Enne kui suure plaani teed, võta mõõdulint kätte ja püüa enam vähem mõõta ära mosse mootoriruum ja siis plaanitav mootor. Miskipärast arvan, et ei taha nagu kuidagi mahtuda. Teiseks ei tea ma just kui lai sierra on, kuid arvatavasti ikka \"sutsuke\" laiem, kui mosse. Seega kuidas sierra sillad alla istuvad. Kui kavatsed jätta mosse sillad ja pidurid, siis vaata ka hauaplats valmis.Toungue Need on ikka projekteeritud originaalmootori võimeid arvestades. Lisaks võimsam mootor hakkab kindlasti sööma tagasildu ja sama teeb mootori raskus esisillaga. Seega pole mõtet vanu sildu siis säilitada. Iseenesest kõige lihtsam oleks sellisel juhul otsida lääne auto, mille laius ja teljevahe suures piires kattuvad mosse omadega ning lääne auto põhjale ehitada siis ülesse mosse.
Lõpuks, mis on ka kõigetähtsam, kuidas sellesse kõigesse suhtuvad onud ARKs. Sellist ümberehitust ei ole ju mõtet teha pelgalt põlluralliks. Võta oma plaan ja mine ARKsse, räägi sellest vastavate inimestega ja alles peale seda on mõtet midagi tegema hakata.

NB! Restaureerimisega pole siin aga midagi pistmist.

Ma olen ikka lõpp aeglane trükkija, sry et kordan Asp. juttu.

skorpion3

Hmn ARK tuleb muretseda ümberehitus luba muretseda MIS SEAL MUUD IKKA ON! aga see sildade jutt oli küll nüüd natuke jama! mis asendus sildasid sellel kasutada saab?

skorpion3

näd kohe kokutama ajas KOOMA jutt! ET siis jah ark st tuleb muretseda luba! aga sildadega on jah siis jama! kas midagi muud ei saa sobitada?
skorpion3 Kirjutas:aga sildadega on jah siis jama! kas midagi muud ei saa sobitada?
Sobitada saab alati, kuid lihtsam on teise auto põhjale keevitada mosse kere. Sellisel juhul on olemas juba kõik silla kinnitused jne. Minuteada kasutab samat tehnikat ka Leivategija.

skorpion3

Hmn kuramus küll! lootsin just nii et auto kõik näev vana välja, nii sisemus ( terves ulatuses) kui ka välimus Sad
Lehti: 1 2