automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mitsubishi Galant LX `86 !,8
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Edastan naabrimehe mure:Kas selle mudeli turbodiiselmootori käigukast on identne bensiinimootoriga varustet sama mudeli käigukastiga?(sõnastus kriitikat ei kannata aga vast saate hakkama)
Kas see on veel kandilise kerega isend?
Kandiline,kohe vägagi.
Mul oli ammu selline kandiline isend, 2.0 bensukas, millel 2 käik kadus ära Sad Sai siis Männiku romulast ostetud samasugune kast - aga tuli välja, et kõikidel bensukatel olid erivad kastid, erinesid näiteks viienda käigu sisselülimine ja mingid nüansid olid veel. Ma sain neid kaste mitu korda teeninduse ja romula vahet lohistada Smile Nii et diisli ja bensuka kasti vahetamine tundub kahtlane, pealegi arvatavasti erinevad ülekandearvud. Aga peaks sobima samal ajal toodetud mahtuniversaalide (Space Star vms) kastid ja mootorid, võibolla ka Lanseri omad. Kui ma leian remondimanuaalid ülesse, siis vaatan kas kastidest seal ka juttu on. Tasub Helgamast ka infot küsida, nad peaksid ütlema millel seda kasti kasutati. Romulatest peaks neid autosid ka leidma.
PS. See kandiline Galant on üks mugavamaid autosid, mida omanud olen, ainult roostetas nagu kurask ja osad sillajupid olid saadaval ainult $$$ maksvate A-juppidena. Kui leiaks korraliku isendi, siis ei kahtleks hetkegi uuesti osta...
Kuna see kandiline Galant kasutab samu mootoreid mis Tredia, Cordia ja Sapporo siis äkki nendel samad kastid?
Järgnev jutt läheb küll teemast veidike mööda, kuna käib ainult bens. mootorite kohta.
Ei ole bensuka kastidel omavahel eriliselt midagi vahet. Mul olnud olemas kõik bensumootorid, peale 2.0 turbo. See on küll õige, et 87 aasta kastidel pole enam vaakumiga viienda käigu süsteemi. Samas selle vaakumsüsteemi mahavõtmine on käkitegu. Ah jaa, vahe on ka gabariitides, kuid mitte kinnitustes. Mitsu mootoritel (bens) on plokkidel vahe sees 1.6 ja 2.0 vahel. 2.4 ja 2.0 turbo on sama ploki peal mis 2.0. 1,6 mootoril on ka esisild teine. Samas 2.0 mootor istus 1.6 kasti otsa probleemivabalt. Kuna aga jõudu üleliia, siis juhtus käigukastiga sama lugu, mis sinul. Seega ei ole probleem kindlasti mitte mootori otsa istumisega, vaid 1.6 käigukast võibolla ei istu 2.0 veovõllide otsa. Selles osas muidugi täielik õigus, et ülekandearvud olenevad mootorist, mille taga on see olnud. Kusjuures on need erinevad ka uue ja vanatüübilistel käigukastidel samasuguse mootori juures.
Mis puutub varuosadesse, siis jah, esisillal ei ole saada mõlemale poole ühte puksi, samas neid ainult kaks ongi. Tagasillas on sama lugu. Sillal endal küljes 2 puksi (olid vist mingi 300 eegu ringis), siis on üks puks amordi küljes ja veel kaks reaktiivvarda küljes (kui selle varda nimi ikka selline on). Samas kui ostad tavalise 2.0 mootori, on saada kõik mootori juppe b osana ja suht odavalt. Mugavusest ei tasu rääkidagi. Kui oled korra sõitnud, siis ...
Veel teemast välja - see 2.4 printsungiga mootor pidi olema kõige parema võimsuse/küttekulu suhtega. Ma käisin ühelt sellist üle nipli keeratud aparaadilt juppe saamas, ja omanik oli väga kurb.
Aga jah, kast andis saba natukese peale uue siduri ja korvi installi.
Üks veider jaapanlaste rats jäi sellest autost veel meelde - kui oli vaja uut hoorattaga hammasvööd, siis space star 2.0 oma oli õige välisdiameetriga ja ka veovõlli läbimõõt ja poltide arv klappis, aga hammaste arv oli erinev Smile Siis sai otsitud 1.8 lanseri oma, klappis hammaste arv, veovõlli läbimõõt ja diameeter aga poltide arv enam ei klappinud. Kodanikud jaapanlased olid teinud asja nii et jumala eest läheksid poodi uue asja järgi, mitte et vahetad omavahel Smile
Aga järgmise põlvkonna Galant pole enam pooldi nii mugav Sad
Mulgi kunagi olnud 1985a TD Galant ja sel läks ka 5-käik katki. Ja tean juhust kus ühel uuemal Galandil jooksis diffri satelliidi võll lahti ja lõhkus käigukasti korpuse ära. Tundub, et väga kehvade käigukastidega see Galant!
Täna nägin tagurdavat Galanti, millel tagurpidikäik välja hüppas....
Naabrimehe autol teevad kurja häält 3. ja 5. käik,probleem ei ole lahendatud,ootab paremat \"lennuilma\"