automoto.ee foorumid

Täisversioon: Huvitaks palju on foorumis m400-401 omanikke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Endal siis m400 51aasta oma

kerenumber 38744

tõnuv

Ma ei ole päris omanik, vaid hooldan lahtist M-400.(Müükis 40 000.-).Kevadel ostan endale kindlesti paar M-400/401-te.Praegult Opel.
Minul on 1955 aasta Mosu 401. Plaan ta teha originaalilähedaseks ja kui ilmad soojemaks lähevad saab teda tegema hakata praegalt külm garaaziz. Kerenumbrit peast ei tea aga number on tal 079 AOX. Muidu pilte näeb VANEMAID SIIT
UUEMAID SIIT
...

iffoniff

minul on 49 a 400 ja 54 a 401 mõlemad on plaanis korda saada 400 juba värvgi maas laiali mõlemad .400 oli päris originaali lähedane kui sain ja on siiani mootor vaid 20 000 sõitnud .tiksub nagu kellavärk.
mul üks hotrodprojekt 13 aastat pooleli, dok on kadunud, muidu teaks aastat ja täpset mudelit ka, loodan sel suvel positiivseid muutusi asja arengus
iffoniff Kirjutas:minul on 49 a 400 ja 54 a 401 mõlemad on plaanis korda saada 400 juba värvgi maas laiali mõlemad .400 oli päris originaali lähedane kui sain ja on siiani mootor vaid 20 000 sõitnud .tiksub nagu kellavärk.
Kas m400 oli astmelauaga või ilma?
Astmelaud M 400-l on omalooming , originaalis seda ei ole.

iffoniff

401 oli keegi astmelaua teinud 400 on seal kroomitud liist

Udukas

mina olen nelja moskvich 401 omanik. Üks on praegu tegemisel ja millest tuleb originaal. Teine on tuuninguks mõeldud, millel sillad 408 omad ja peale tahaks panna 412 mootori. kolmas ja neljas seisavad hetkel ja ootavad oma järgeSmile
mina olen 54a. m400 omanik mis on pooleli ja 2tk on 401 varu osadeks
Minul siis M-407 mootoriga sõidukorras 1950 aasta M-400 mis ootab oma aega. Kunagi peaks tast saama 100% lähedane originaal. Hetkel lähevad aga aeg, raha ja energia mujale.

Kuna seda teemat loevad paljud samade autode omanikud siis paneks ka kirja mis juppe mul vaja oleks:

M400 toimiv käigukast
tagaamordid
tagatuli
nina kroomliistud (kroomi seisukord pole oluline)
märk spidomeetri ja selle teise näidiku vahelt
Minul on ka üks 51 aasta M 400 peaaegu originaal. Ainus mitte originaalne osa on radiaator, kui keegi oskab pakkuda odava raha eest M 400 originaal radiaatorit (terve) siis oleks tänulik kui teada annaksite.
Järva-Jaani vanaautode varjupaigas on üks M 401. Pilti vaata : varjupaik.jjts.ee -> kataloog. Ühel meie varjupaiga fanaatikul on veel kaks M 401-te.
Ka mul on 1955 M401. Mootoriks vist 408. Käigud roolil. Originaali (kõik osad 401) sellest enam ei saa, aga mõnusa kruiisija küllWink

pl2

kas mõni õnnelik autoomanik ei saaks mulle öelda auto tehnilisi andmeid?
pl2 Kirjutas:kas mõni õnnelik autoomanik ei saaks mulle öelda auto tehnilisi andmeid?

http://www.autogallery.org.ru/y/ym400.htm
Mul üks M400 1947a. võrdlemisi komplektne, kere nr. 377. Plaanis taastada võimalikult algsena, kuigi auto kurvas seisus ja olemas ainult vene dokumendid, endine omanik jäädavalt läinud.
Teine M400 mul veel kurvemas seisus, 1947a. kere nr. 5?? millegagi, dok. mitte mingisuguseid ainult alumminiumist pirka.
Huvitav kas Eestis mõni veel vanem eksemplar säilinud on? Moskvas üks M400, kere nr. 106 üsna originaalina säilinud, ühest artiklist lugesin (Za Ruljom).

Tom.

pisijllu

Mul on 1950 aasta 401, millel dokumendid 1949 aasta masina omad.Kuna mu masinal alul dokumente ei olenud siis tuli need muretseda.Õnnestus aga saada aasta noorema isendi omad. Taastan ka praegu oma jagu...
Oskab keegi öelda, palju võiks 401 eest maksta. Naabrimees tahab 401 eest 5000 kr. Mootor on hea, esituled on korras, kummid orginaalid ilukilpidega, kuid kere on üsna läbi. Auto fotosid võin soovi korral maili peale saata. Muidu liikuv masin.
5000 normaalne hind kuna neid väga vähe alles jäänud.kõik oleneb sellest mis plaanid sul mossega on. Kuidas muidu kroomdetailide seisukord on
Lehti: 1 2 3